Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zuur maar verdiende nederlaag.Tweede helft volledig weggedrukt waarbij we helemaal niks klaargespeeld kregen.

Het is wat het is, nog altijd 1 punt voorsprong dus het is niet over.
Over is het zeker niet. In tegendeel. Je staat nog altijd eerst. Maar de voorsprong slinkt natuurlijk. Volgende week de rug weer rechten tegen Union

Als Genk verliest van Union volgende week is het daar al boeken dicht denk ik. Dan ga je van 1 naar 3 terwijl je een paar weken eerder bijna 10 punten voor stond.
Als Club niet wint op Gent (wat altijd zeker kan), staat Genk nog steeds (mede) op kop (dus wat bedoel je van 1 naar 3? :unsure:). Met nog een thuiswedstrijd tegen Club + Union & Club die nog 2x tegen mekaar moeten, is het laatste wat je op dat moment kan zeggen "Boeken dicht voor Genk".

Kzou ni weten waarom eigenlijk, de match op brugge is een match die ge kunt en moogt verliezen, de andere matchen zijn imo belangrijker…

No way in hell dat brugge de volgende drie matchen 9 op 9 gaat pakken..
Club kan gerust in Genk ook winnen, waren duidelijk sterker vandaag, dus ik zou nu toch veel liever in onze schoenen staan dan die van jullie.

Het flitsende genk van eerder dit seizoen was so far nog niet te zien in po’s, lijkt me toch wel aan de titelstress te wijten

Maar spanning alleen suckt. Die discussie is al eerder gevoerd @Sir.Killalot

Terechte overwinning club. Al had ik liever een brilscore gezien
Als supporter begrijp ik dat, maar ik zit eerder in het kamp van de neutrale voetballiefhebber en dan vind ik hoe het seizoenseinde zich hier weer aan het afspelen is toch veel boeiender dan hoe het is in veel andere competities.

Club kan gerust in Genk ook winnen, waren duidelijk sterker vandaag, dus ik zou nu toch veel liever in onze schoenen staan dan die van jullie.

Het flitsende genk van eerder dit seizoen was so far nog niet te zien in po’s, lijkt me toch wel aan de titelstress te wijten
Genk is thuis altijd vele sterker, das ook voor club, niemand komt daar graag spelen..

Het flitsende genk is er inderdaad nog niet uitgekomen, geen idee aan wat dat ineens ligt, tegen gent met momenten maar voor de rest zijn we eigenlijk gewoon heel effectief..

Blij dat volgend jaar die klote playoffs weg zijn, we stonden godverdomme 9 punten voor opt eind.

Nuja, deze match vergeten en op naar de volgende, voor de rest kunt ge er toch niks meer aan veranderen.

Genk is thuis altijd vele sterker, das ook voor club, niemand komt daar graag spelen..

Het flitsende genk is er inderdaad nog niet uitgekomen, geen idee aan wat dat ineens ligt, tegen gent met momenten maar voor de rest zijn we eigenlijk gewoon heel effectief..

Blij dat volgend jaar die klote playoffs weg zijn, we stonden godverdomme 9 punten voor opt eind.

Nuja, deze match vergeten en op naar de volgende, voor de rest kunt ge er toch niks meer aan veranderen.
Volgend jaar zijn er nog steeds play offs hoor

Kzou ni weten waarom eigenlijk, de match op brugge is een match die ge kunt en moogt verliezen, de andere matchen zijn imo belangrijker…

No way in hell dat brugge de volgende drie matchen 9 op 9 gaat pakken..
Zeiden ze vorig jaar ook toen Club 2 keer tegen Genk moest spelen binnen de week dat toen in vorm was. De scores zijn gekend.

Daar staan we dan met een 0 op 9 en 1/15 met onze nieuwe coach.
Gisteren en tweede helft tegen Brugge vorige week waren heb ik wel redelijk voetbal gezien maar we kopen er weer niets mee.
Ik zie het best somber in en we kunnen het zowaar nog slechter gaan doen dan onze 6/30 van vorig seizoen. Zondag zie ik als onze laatste kans op anderlecht maar daar winnen we nooit dus zie ik niet in waarom nu wel. Zonde zonde gisteren toch goed gevloekt. Geen europees is wel nefast voor onze plannen en de voorzitter zijn gemoed vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan