Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf Gent supporters weten niet wat er gebeurd.
Betwistbare fases in ons voordeel, we zijn dat echt niet gewoon.
Valt op dat sinds Hein weg is er anders gefloten wordt.
Zou toch ook niet mogen.

Ne penalty zoeken vind k gene penalty , komt met de knie effe de verdediger raken maar ik snap dat jij het anders ziet , ik zou het ook doen
Een penalty zoeken of contact uitlokken is iets helemaal anders dan een loepzuivere schwalbe.

Er is duidelijk contact tussen beide spelers = onmogelijk een gele kaart. Heeft helemaal niks te maken met "ik snap dat jij dat anders ziet", hou toch op met dergelijke flauwe kul altijd.

Niemand heeft hier trouwens gezegd dat het geen penalty is trouwens.

We missen zo meteen weer een halve basisploeg, en dat tegen een Union in vorm. 0,0 verwachtingen dus, elk puntje dat we zouden halen zal een grote meevaller zijn.

We missen zo meteen weer een halve basisploeg, en dat tegen een Union in vorm. 0,0 verwachtingen dus, elk puntje dat we zouden halen zal een grote meevaller zijn.
Jullie zeggen dat elke week, maar staan ondertussen gewoon in de top-6, met weinig kans om daar nog uit te gaan.

Een penalty zoeken of contact uitlokken is iets helemaal anders dan een loepzuivere schwalbe.

Er is duidelijk contact tussen beide spelers = onmogelijk een gele kaart. Heeft helemaal niks te maken met "ik snap dat jij dat anders ziet", hou toch op met dergelijke flauwe kul altijd.

Niemand heeft hier trouwens gezegd dat het geen penalty is trouwens.
Hij krijgt geel omdat hij zelf het contact zoekt , beetje zoals uwe voet laten hangen tot er wel degelijk contact is
Maar ok Tis flauwekul ...

CL toch ook vergiftigd geschenk als je ziet hoeveel punten we zo al verloren hebben.
Los daarvan is Visser vooral weer heel vervelend ... de beslissingen zullen wel terecht zijn vermoed ik (nog geen beelden gezien), maar het is alvast neit zo dat voetbal gefaciliteerd wordt door die man, echter wel het tegendeel.

Standard toch ook wel enorm op een diefje alleszins, verdienden al met al een gelijkspel misschien maar toch ook niet meer.
Goh, het geld dat we dit jaar voor de CL opstrijken is gigantisch dus bedrogen komen we daar zeker niet uit. Maar inderdaad, we verliezen waarschijnlijk de titel door het te drukke schema. Duidelijk dat jongens als Tzolis voltreffers zijn, maar ze worden in deze periode opgebrand

2x geel correct?

Hoe kan die eerste gele correct zijn als er duidelijk contact is, aub zeg :rofl:
Inderdaad, hoe sommigen zich in bochten liggen wringen om die eerstd geel kaart te rechtvaardigen is gewoon tenenkrullend. Je mag gerust toegeven dat Visser fout was, geen schrik hebben, we gaan niet plots alsnog punten krijgen

Hij krijgt geel omdat hij zelf het contact zoekt , beetje zoals uwe voet laten hangen tot er wel degelijk contact is
Maar ok Tis flauwekul ...
Goed, laten we komende weken samen kijken hoe consequent men daar geel voor gaat trekken.
Hij steekt toch ook nergens een been of knie uit om dat contact te zoeken denk ik?

Gewoon ergerlijke namiddag in Brugge, file naar en file terug. Visser bakte er echt wel niets van, die laatste fase waar die van standard overduidelijk (behalve voor Visser) aan Vanaken zijn broek hangt zegt genoeg over zijn match als ref.

M'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
Nu even serieus?
- Die eerste van Tzolis is dubieus klopt
- Die tweede kan zelfs rechtstreeks rood zijn
- Altijd penalty voor standard duidelijk hands want die armt wappert er wat
- Nooit penalty voor die laatste op club? Gewoon een duel waar een schoen uitvalt

Kortom Visser is idd een c*nt maar ik vond dat er eigenlijk weinig aan de hand was. Enkel toen Vanaken door was rond minuut 85 vond ik het wat vreemd dat geen fout floot. De rest leken me objectief gezien allemaal OK beslissingen.

Refs toch ook weer goed bezig. Staat dikwijls in de weg van een actie, corners zien die er geen zijn. Meteen vlaggen en affluiten voor buitenspel terwijl het on site is. Duidelijke fouten niet zien

Nu even serieus?
- Die eerste van Tzolis is dubieus klopt
- Die tweede kan zelfs rechtstreeks rood zijn
- Altijd penalty voor standard duidelijk hands want die armt wappert er wat
- Nooit penalty voor die laatste op club? Gewoon een duel waar een schoen uitvalt

Kortom Visser is idd een c*nt maar ik vond dat er eigenlijk weinig aan de hand was. Enkel toen Vanaken door was rond minuut 85 vond ik het wat vreemd dat geen fout floot. De rest leken me objectief gezien allemaal OK beslissingen.
Gewoon een duel waar de schoen uitvalt hahahahahahaha

Wat een teleurstellende eerste helft van beide kanten. Dit is de naam derby niet waardig. Union wel voor bij de enige kans van de match maar daar is ook alles mee gezegd van de eerste helft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan