Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwaaa als het dat maar is... Als dat al maffiapraktijken zijn? Wat WVDH doet/deed dàt zijn pas maffiapraktijken.
Dit is gewoon een voorzitter in supportersmodus die beter een nachtje had geslapen alvorens te reageren.

Als supporters zo reageren jah.. Als voorzitter vind ik dat echt jammer, voor hem speelt er veel meer ook, maar blijft een voorzitter. Altijd jammer om zien.

Bwaaa als het dat maar is... Als dat al maffiapraktijken zijn? Wat WVDH doet/deed dàt zijn pas maffiapraktijken.
Dit is gewoon een voorzitter in supportersmodus die beter een nachtje had geslapen alvorens te reageren.
Dus bevestiging dat hij het niet moet doen. Ze blazen dit nu wel op maar zouden dit elders ook doen natuurlijk. Hopelijk krijgen we visser nu even niet meer, al is het maar voor het gezeik rond onze eerstvolgende penalty voor club 😁.

Blijft toch ne kleuter ze lol

Gelukkig niet gekeken. Hoop frustratie bespaard.

Net alle cruciale fases gezien. Tja. Elke dubieuze fase tegen Club en enkele eerder verkeerd dan juist. Snap de frustratie dus wel.

Hoeveel matchen die kerel al kapot gefloten heeft is toch gewoon niet meer te tellen, het moet altijd om hem gaan. Maar bon, waren zelf ook gewoon flauw, cl kost ons toch echt veel punten.
Elke keer dat ik hier commentaar geef als Visser fluit word ik uitgelachen , man is gewoon onbekwaam
maar die 2x geel was correct imo

Gelukkig niet gekeken. Hoop frustratie bespaard.

Net alle cruciale fases gezien. Tja. Elke dubieuze fase tegen Club en enkele eerder verkeerd dan juist. Snap de frustratie dus wel.
Welke fases vind je eerder verkeerd dan juist?

Er zijn enkele fases die menige interpretatie kunnen hebben maar niets dat ik nog nooit gezien heb.

Die rode kaart en penalty waren de meest bepalende fases voor de hele wedsrijd, en die had hij imo wel oké beoordeeld. Al kan je wel discussieren over die eerste gele kaart, maar de interpretatie van Visser is valabel imo.
Dat je op het einde geen vrije trap krijgt (broek Vanaken) is zuur, maar geen zekerheid op een gelijkspel. Penaltyfase op Skoras, daar had je inderdaad nog wel penalty kunnen krijgen en gelijk kunnen maken. Maar over het algemeen was Brugge toch vooral heel matig, met uitschieters Ordonez en Tzolis.

CL toch ook vergiftigd geschenk als je ziet hoeveel punten we zo al verloren hebben.
Los daarvan is Visser vooral weer heel vervelend ... de beslissingen zullen wel terecht zijn vermoed ik (nog geen beelden gezien), maar het is alvast neit zo dat voetbal gefaciliteerd wordt door die man, echter wel het tegendeel.

Standard toch ook wel enorm op een diefje alleszins, verdienden al met al een gelijkspel misschien maar toch ook niet meer.

En dit is dus wat ik bedoelde vorige week bij het geval Penders. Scheidsrechters fluiten er zelden voor als een keeper gewoon los te laat komt, terwijl dat gewoon evenveel fout is.

Genk verdient wel echt niet te winnen. Zeer zwakke partij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan