Pieterjan94
Well-known member
Is dan ook een legitieme vraag. Forza racing (genk supp)Die denkt dat hij nog steeds perschef van Genk is. Die zijn meer bezig hoe Genk deze zege over de streep kan trekken dan iets anders.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dan ook een legitieme vraag. Forza racing (genk supp)Die denkt dat hij nog steeds perschef van Genk is. Die zijn meer bezig hoe Genk deze zege over de streep kan trekken dan iets anders.
Volgens mij ging Penders niet voor de bal maar vol voor de knock-outRegel is dat ge bij een penalty geel krijgt als ge voor de bal gegaan zijt. Dus was volgens de regels terecht geel.
Al vind ik dat eerlijk gezegd dikwijls een dwaze regel. Oa in een geval als dit. Was gewoon een zeer domme move van Penders. Maar hoe goed die ook is, die heeft ook nog lessen te leren.
Als je op straat zo een boks geeft in iemand zijn gezicht, slaap je niet thuis die avond. Als die die eerste gele niet heeft gehad, zou die gewoon op het veld mogen blijven staan. Dat zou waanzin zijnRegel is dat ge bij een penalty geel krijgt als ge voor de bal gegaan zijt. Dus was volgens de regels terecht geel.
Al vind ik dat eerlijk gezegd dikwijls een dwaze regel. Oa in een geval als dit. Was gewoon een zeer domme move van Penders. Maar hoe goed die ook is, die heeft ook nog lessen te leren.

Ik zeg ook niet dat het bewust en zijn bedoeling was. Maar het contact is er wel omdat hij heel veel te laat komt. Sowieso een hele domme actie in de allerlaatste seconde. Daar zal hij nog wel in beteren, als hij de volgende jaren mag spelen. Want ik vrees dat die toch lang de bank gaat zien de volgende jaren.Het feit dat zijn actie COMPLEET misgaat, betekent niet dat zijn bedoeling niet is om voor de bal te gaan. Hij was gewoon gigantisch te laat. Buiten de 16 krijgt die dan ook gewoon rood.
Maar zoals ik al zei, vind ik het een dwaze regel. We hebben op dat vlak dit seizoen al enkele keren beide kanten van die medaille gezien. Daarom dat ik dit zeg. Op Beerschot krijgen we voor een simpele fout rood voor Sadick, omdat het in de 16 is maar niet voor de bal gaat en enkel voor de man. Tegen STVV krijgt die verdediger eerst geel en wij een penalty, waarna het buiten de 16 bleek te zijn en het rood en vrije trap werd.
Maar don't shoot te messenger. Ik ga hier gewoon af op de verhaaltjes die ze vanuit het Referee Department verkocht hebben aan ons oa in die fase met Sadick zijn rode kaart. Zoals ik al enkele keren gezegd heb, vind ik het een dwaze regel. En het zou me niet verbazen dat nu ineens het verhaal weer anders gaat zijn. Consequentie is niet voor niets mijn stokpaardje qua refs
En als we flauw willen doen: Penders heeft absoluut niet de intentie om die fout te maken, net zoals die van Standard dat eerder niet had op Smets. En ook die kreeg geen rood. Dus all in all wel binnen deze match consequentie.
Ja, dat was een beetje vreemd om te zien maar wel een correcte invulling van de regel. Ik heb de fase met Penders niet gezien maar serious foul play in de 16 meter is nog altijd rood, zelfs als je voor de bal gaat.Het feit dat zijn actie COMPLEET misgaat, betekent niet dat zijn bedoeling niet is om voor de bal te gaan. Hij was gewoon gigantisch te laat. Buiten de 16 krijgt die dan ook gewoon rood.
Tegen STVV krijgt die verdediger eerst geel en wij een penalty, waarna het buiten de 16 bleek te zijn en het rood en vrije trap werd.
Die denkt dat hij nog steeds perschef van Genk is. Die zijn meer bezig hoe Genk deze zege over de streep kan trekken dan iets anders.
Ja, dat was een beetje vreemd om te zien maar wel een correcte invulling van de regel. Ik heb de fase met Penders niet gezien maar serious foul play in de 16 meter is nog altijd rood, zelfs als je voor de bal gaat.
Ik zeg ook niet dat het bewust en zijn bedoeling was. Maar het contact is er wel omdat hij heel veel te laat komt. Sowieso een hele domme actie in de allerlaatste seconde. Daar zal hij nog wel in beteren, als hij de volgende jaren mag spelen. Want ik vrees dat die toch lang de bank gaat zien de volgende jaren.
En consequentie, we weten allemaal dat dat een fiasco is. Dat hebben we Europees ook weer mogen zien op verschillende velden
Heeft dat redelijk veel dat hij veel te ver uit doel staat imo. In aanvallende fases staat die soms tegen de middencirkel. Ik krijg daar telkens een stressmoment door.Mignolet ffs, hoe stond die daar zo te zwemmen?