Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Antwerp en KV Mechelen na, zit er geen enkel stadion vol in Belgie. Dus in theorie is dat niet moeilijk om aan tickets te komen, al heb je bij risicomatchen soms wel de restricties dat als je online tickets wil kopen je account een bepaalde leeftijd moet hebben.

16 ploegen en met 4 playoffs is inderdaad het beste, maar er zijn nu eenmaal meer dan 4 topploegen. Gaan er dan allemaal vanuit dat ze er wel eens naast zouden kunnen vallen dan?

Op Antwerp en KV Mechelen na, zit er geen enkel stadion vol in Belgie. Dus in theorie is dat niet moeilijk om aan tickets te komen, al heb je bij risicomatchen soms wel de restricties dat als je online tickets wil kopen je account een bepaalde leeftijd moet hebben.
Tickets op Anderlecht toch ook geen evidentie hoor. Zeker bij de betere affiches. Je hebt vaak zelfs een Mauve+ abonnement nodig, zeker voor de playoffs, om nog aan tickets te raken voor een match.

Ik vraag me inderdaad ook wel af hoe ze die potten zouden hebben willen bepalen. Op basis van ... ? Plaats de laatste x seizoenen, budget, supportersaantallen, online voting, fifa-toernooike tussen spelers ... ?

Even een ander vraagje,

Een neefje is een grote voetbalfan maar heeft nog nooit een eerste klasse match live bekeken.
Voor zijn verjaardag , zouden we hem graag deze ervaring cadeau doen.

Binnenkort zijn het play-offs is het makkelijk om aan dergelijke tickets te raken ?
En deze voor iemand anders aan te kopen ?
Ik denk bvb. KAAG - Anderlecht (mochten beide ploegen in PO1 zitten natuurlijk).
haha, Gent kan nog niet winnen van Mechelen, en we moeten nog tegen Genk, Antwerp en Brugge.
en de laatste speeldag laten we ons traditioneel ook altijd vangen (goed nieuws voor KVK)

het zal dus zonder ons zijn, die play-offs.

die match tegen KVK zullen er wel tickets over zijn, en als we dan toch PO2 spelen, zal het ook niet te moeilijk zijn om er aan te geraken

"Ze wilden een tweede lijn trekken, maar dat lukte niet goed." Dat een scheidsrechterbaas, die duidelijk niet is komen opdagen bij de damage control-infosessie, dit zo zonder gêne vertelt, is enorm flagrant.

"Ze wilden een tweede lijn trekken, maar dat lukte niet goed." Dat een scheidsrechterbaas, die duidelijk niet is komen opdagen bij de damage control-infosessie, dit zo zonder gêne vertelt, is enorm flagrant.
Dat is daar precies een dode hoek voor de VAR aan dien kant van het AFAS stadion. Daar is ook al een rechtsback eens verdwenen tegen Club

Zware verliescijfers voor sommige clubs.
Ja toch wel. Voor veel clubs is dat toch problematisch.

Zware verliescijfers voor sommige clubs.

Gohja, als ik een broodjeszaak begin en betaal al mijn personeel 5000 netto de maand om vervolgens te gaan klagen dat ik verlies draai zou ik ook raar bekeken worden. Ik heb daar eigenlijk weinig begrip voor, 95% van die teams worden eigenlijk gewoon slecht geleid. Dan heb je ook elke keer dat gezaag van de clubs als er vanuit de politiek/maatschappij (logische) maatregelen (belastingsvoordelen, gokreclame, ...) genomen worden dat hun inkomsten zouden dalen en dat we zo het voetbal proberen kapot maken. Kom op zeg... Heel het Belgische voetbal leeft zwaar boven zijn stand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan