Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
waren die eigenlijk niet goed aan't seizoen begonnen? of mis ik mij?
sowieso een heel wisselvallige ploeg per seizoen, KVM. ofwel doen die mee voor PO1, ofwel moeten die vechten tegen degradatie. vaak het éne seizoen na het andere.

waren die eigenlijk niet goed aan't seizoen begonnen? of mis ik mij?
sowieso een heel wisselvallige ploeg per seizoen, KVM. ofwel doen die mee voor PO1, ofwel moeten die vechten tegen degradatie. vaak het éne seizoen na het andere.

Ja, we waren goed begonnen, maar als we steeds blessuregevoelige spelers halen (dit seizoen zijn dat vanheusden en van cleemput) en quasi elk seizoen verschillende basisspelers lange tijd zien uitvallen (dit seizoen storm, foulon) wordt het telkens moeilijk.

Is dat nu vandaag echt gouden schoen, de avond voor de halve finale van de beker?. Dat slaat toch op niks. De helft van Brugge en zeker Vanaken gaan amper slapen.

Wat een competitie hebben wij toch :lol:

Is dat nu vandaag echt gouden schoen, de avond voor de halve finale van de beker?. Dat slaat toch op niks. De helft van Brugge en zeker Vanaken gaan amper slapen.

Wat een competitie hebben wij toch :laugh:
Was het mij daarstraks ook al aan 't afvragen. Da's toch puur omdat het morgen bekervoetbal is.

Was het mij daarstraks ook al aan 't afvragen. Da's toch puur omdat het morgen bekervoetbal is.
Dan hadden ze het beter gisteren gedaan. Iedereen weet dat de winnaar nadien het ene na het andere moet doen voor verplichtingen. Dat gaat er mij toch over.

Nuja ze doen maar. Die flutshow bekijk ik toch niet :lol:

Wat een competitie hebben wij toch :laugh:
Vanaken woont daar niet ver van, zal wel vroeg in zijn bedje liggen. Vraag me af waarom nog zo een show je weet nu al wie hem gaat winnen.

Zitten we allen klaar voor de slechtste tv show van het jaar?

De Gouden Schoen Bingo:
- Bashen op De Bilde
- Input van een podcaster als Sam Kerkhofs, Gilles Mbaye
- Ongemakkelijk gepols naar de terugkeer van Courtois
- Ongemakkelijk interview van 2 dagen geleden van een Belg in het buitenland.
- slecht muziekoptreden
- Met moeite een vleugje vrouwenvoetbal integreren
- slechte gimmick van een Leekens of een Pfaff.
- Degryse met een roundtable gesprek.

Summum zou zijn een tussenkomst van Tom Coninx!!

Zitten we allen klaar voor de slechtste tv show van het jaar?

De Gouden Schoen Bingo:
- Bashen op De Bilde
- Input van een podcaster als Sam Kerkhofs, Gilles Mbaye
- Ongemakkelijk gepols naar de terugkeer van Courtois
- Ongemakkelijk interview van 2 dagen geleden van een Belg in het buitenland.
- slecht muziekoptreden
- Met moeite een vleugje vrouwenvoetbal integreren
- slechte gimmick van een Leekens of een Pfaff.
- Degryse met een roundtable gesprek.

Summum zou zijn een tussenkomst van Tom Coninx!!
Beup. Het is een nieuw concept. Ge kunt er niet verder naast zitten 🤣

Wat doen al die voetballers daar nu eigenlijk in Middelkerke terwijl dit programma draait? Ik snap er niks van haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan