Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enigste was deze match verdiend hebben ze gekregen = gilles de bilde als commentator. Ik vraag me nog altijd af waarom ik blijf kijken.Deze match verdiend eigenlijk geen winnaar
Geen idee man. Ik volg de rest niet zo fel. Ik zie natuurlijk Brugge als de grote concurrent en dan volgt Union. Antwerp doet wel weer mee na vandaag.Bedoel je het Union waar Antwerp thuis gehakt van maakt in de beker en competitie? Akkoord dat Club en (in mindere mate) Genk er bovenuit steken dit jaar maar godbetert Union erbij halen...
Peter Morren ook onuitstaanbaar hoor. Vind die zelfs nog erger.enigste was deze match verdiend hebben ze gekregen = gilles de bilde als commentator. Ik vraag me nog altijd af waarom ik blijf kijken.
Dat interview. Man man. Van zodra hij voelt dat het niks was door de reporter , de schuld bij de heenmatch leggen. Jongens toch. Triest figuurGeeft Samoise nog een platform
Wat slaat die nog uit zijn botten ook![]()
Die moeten we eerst wel halen. Nog een pittig programma hoorHet is hopen dat onze sleutelspelers snel weer fit zijn en dat Hubert er een ploeg van kan maken richting de play-offs.
Neen, dj speelt wel vaker in op de match zelf, 't is altijd iets anders. Remember Arrivederci Hans.Spelen ze daar altijd Sarà perché ti amo in Gent na de match? Why..?
Play-off 2 is ook play-offs, my point still standsDie moeten we eerst wel halen. Nog een pittig programma hoor
Dan zal het toch beter moeten. Met Union, Antwerp, Standard uit en Charleroi uit hebben we nog vele matchen waarin we punten gaan verspelenLaatste PO1 ticket gaat tussen Gent en Standard hoor.
Anderlecht haalt sat wel, en Charleroi staat te ver achter