Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van de verplaatsing van Charleroi - Cercle. Dat Heymans geen rood krijgt voor 2x in duel te gaan met zijn ellenboog is toch wraakroepend. Allaerts heeft nog geen enkele deftige match gefloten sinds die in eerste fluit. Veld lag trouwens zwaar onbespeelbaar, heeft wel volcontinue zitten regenen maar eigenlijk JPL-onwaardig.
Tja, dat was gewoon rood.

Gisteren ook Sakamoto die Oh gewoon vollebak met zijn elleboog op zijn kin peert. Tja, is dat rood? Geen idee, maar het gaat weer over inconsequent zijn. Bangoura krijgt geel omdat hij zijn arm laat wapperen, maar dat was totaal niet opzettelijk of zelfs goed raak. Bonsu Baah heeft vorig jaar voor minder een paar keer rood gehad. Zeer frustrerend onze nationale scheidsrechters.

We zijn nu hier

Bijlagen

• IMG-20250126-WA0006.jpg
    IMG-20250126-WA0006.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 11
Los van of de bal binnen was.

Hoe kan het in godsnaam, dat wij in 2025 nog altijd geen doellijn technologie hebben.

Dit is professioneel voetbal ..
Hoeveel landen hebben dit wel?
Kost allemaal geld dat de kleine ploegen niet kunnen betalen.

Als ik moet kiezen, dan kies ik toch altijd voor betere offside technologie dan doellijntechnologie alvast.

Hoeveel landen hebben dit wel?
Kost allemaal geld dat de kleine ploegen niet kunnen betalen.

Als ik moet kiezen, dan kies ik toch altijd voor betere offside technologie dan doellijntechnologie alvast.
Sowieso, bal wel of niet over de lijn komt ook amper voor. Het is wel veel goedkoper te implementeren dan deftigere offside technologie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan