Hij zal wel toevallig training of meeting hebben waarschijnlijkBenieuwd of ze hem gaan uitnodigen voor aanstaande 90 minutes op Sporza..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zal wel toevallig training of meeting hebben waarschijnlijkBenieuwd of ze hem gaan uitnodigen voor aanstaande 90 minutes op Sporza..

Tja, dat was gewoon rood.Net terug van de verplaatsing van Charleroi - Cercle. Dat Heymans geen rood krijgt voor 2x in duel te gaan met zijn ellenboog is toch wraakroepend. Allaerts heeft nog geen enkele deftige match gefloten sinds die in eerste fluit. Veld lag trouwens zwaar onbespeelbaar, heeft wel volcontinue zitten regenen maar eigenlijk JPL-onwaardig.
Wat scheelt er met Coosemans?Geen Coosemans in doel straks, proficiat met de drie punten Mechelen!
Licht geblesseerd naar het schijnt.Wat scheelt er met Coosemans?
Met 11 of met 10, 0 punten gaan het sowieso toch wordenStreng rood voor beerschot, toch?
Nee leek me niet. Maar helemaal zeker met zulke beelden kan je dat nooit zienDie bal was toch over de lijn?
Nee op 2 de beeld duidelijk te zien van niet al leek dat wel zo op eerste beeld.Die bal was toch over de lijn?
Volgens de camera achter het doel wel , voor de rest zitten we nog in 1950Die bal was toch over de lijn?
Hoeveel landen hebben dit wel?Los van of de bal binnen was.
Hoe kan het in godsnaam, dat wij in 2025 nog altijd geen doellijn technologie hebben.
Dit is professioneel voetbal ..
Sowieso, bal wel of niet over de lijn komt ook amper voor. Het is wel veel goedkoper te implementeren dan deftigere offside technologie.Hoeveel landen hebben dit wel?
Kost allemaal geld dat de kleine ploegen niet kunnen betalen.
Als ik moet kiezen, dan kies ik toch altijd voor betere offside technologie dan doellijntechnologie alvast.
Defensief ziet het er toch allemaal niet goed uitDendoncker![]()