Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnen enkelen weken staan we op plaats 10 waar we thuishoren.
Dat wij nog steeds in de top 6 staan, zegt toch heel veel over deze competitie en de ploegen onder ons.
Ik heb nog geen enkele goeie wedstrijd gezien, echt wreed.
thuis tegen Antwerp was het nog efkes tof. tegen die éne ploeg uit de UECL was het ook 20 minuten goed.
voor de rest geeuwen met de pet op.

Ik zie ons geen PO1 halen, zeer moeilijke kalender (uit Dender, uit Cercle, uit Westerlo en dan om te eindigen met thuis Genk, uit Club, thuis Anderlecht, uit Union, thuis Antwerp..) Maar Leko levert idd straf werk met deze povere kern.

Blijkbaar zou de verkoop deze week in een stroomversnelling geraken. Volgens de Waalse media zouden er morgen biedingen moeten binnenkomen. 🤞

Dender is ook thuis hé. Goh, zolang we 2 punten meer pakken dan Gent en we houden de rest achter ons, is het ook goed :D. Price zou weggaan voor 3 miljoen?

Dender is ook thuis hé. Goh, zolang we 2 punten meer pakken dan Gent en we houden de rest achter ons, is het ook goed :D. Price zou weggaan voor 3 miljoen?
Juist!

Ja een wonder als men daar nog +-3 miljoen voor krijgt toch? hij is imo amper geëvolueerd sinds hij bij Standard is.

Exit Vrancken

Onverwacht!
Benieuwd of een andere trainer meer kan halen uit deze matige kern.
Gezien de tussenstand kan je zelfs met een matige kern po 1 halen.

zo onverwacht vind ik dat niet, tbh.
vrijdag was blijkbaar het laagste toeschouwersaantal ooit (buiten corona) in de arena, en het voetbal was gewoon slecht.

't is niet onze beste kern ooit, maar we moeten nu ook niet doen alsof deze kern niet beter is als die van dender, charleroi, beerschot of cercle, bvb. allemaal ploegen waar we niet van kunnen winnen hebben dit seizoen.

er zijn ook gewoon te veel spelers die duidelijk achteruit gegaan zijn sinds vorig jaar (Brown, Watanabe, Gandelman, bvb)

De lijnen waren in Gent zo kort dat ze vlug doorgeknipt waren. Jammer voor Gent dat ze zo een seizoen doormaken tot nu toe, maar nul medelijden met Vrancken alleszins.

En qua het achteruitgaan van spelers in Gent: Kijk eens naar Tolu. Nu bij de beste spitsen van het land, maar vorig jaar werd hij compleet afgebrand door Vrancken en staf. Kreeg overdreven kritiek op trainingen, werd op "lokale" TV afgebrand door de assistent coach, kreeg subtiele steken van de coach, ... En ook na Onuachu vond hij nul oplossingen. We moeten het nu geen 1B coach maken ofzo, maar ik denk dat zijn limiet toch ligt bij teams voor wie PO1 halen in se geen consequente ambitie mag zijn.

Laatst bewerkt:
zo onverwacht vind ik dat niet, tbh.
vrijdag was blijkbaar het laagste toeschouwersaantal ooit (buiten corona) in de arena, en het voetbal was gewoon slecht.

't is niet onze beste kern ooit, maar we moeten nu ook niet doen alsof deze kern niet beter is als die van dender, charleroi, beerschot of cercle, bvb. allemaal ploegen waar we niet van kunnen winnen hebben dit seizoen.

er zijn ook gewoon te veel spelers die duidelijk achteruit gegaan zijn sinds vorig jaar (Brown, Watanabe, Gandelman, bvb)
Van Cercle hebben we sinds 2021 niet meer gewonnen!
Zelfs met een veel betere kern dan nu.

Ik vind het een flauwe, onevenwichtige kern.
Brown was eind vorig seizoen al zwak en ik stoor mij mateloos aan zijn attitude.
Staat in de vitrine maar loopt (stapt) hier nog steeds rond, zegt gewoon alles.

Dat er na 7 maanden geen basiself is dat meer dan 3 wedstrijden na elkaar bleef staan en geen systeem zichtbaar is, valt Vrancken wel te verwijten.

Benieuwd wat ze nog gaan doen de laatste 10 dagen, want er moet in elke linie nog versterking bij.

Als er ploegen hem willen kopen zullen ze serieus mogen betalen met zo lang contract.

Edit Anderlecht wou hem ook maar ze vonden 6 miljoen teveel

Laatst bewerkt:
Jashari tot 2029 bij Club! Slim gezien om hem nu te verlengen.
Slim om een contract dat loopt tot 2028 te verlengen met een jaar? Dat is alleen maar meer betalen toch omdat hij meer loon gaat krijgen. Voor de rest is dat toch geen meerwaarde.

Als die zo blijft spelen, is die snel weg. Dat gaat geen Vanaken zijn die geen ambitie meer heeft om het hogerop te proberen. Die gaat sowieso veel geld opleveren. Maar geen 10 miljoen meer omdat dat contract is open gebroken.

Ik denk eerder dat het is om de speler content te houden omdat die een pak minder verdiend dan een Vanaken.

Speciale scheidsrechter weer. Kerk zijn ribben worden over gekaratetrapt en dat is geel en Riedewald krijgt voor véél véél minder rood.

Slim om een contract dat loopt tot 2028 te verlengen met een jaar? Dat is alleen maar meer betalen toch omdat hij meer loon gaat krijgen. Voor de rest is dat toch geen meerwaarde.

Als die zo blijft spelen, is die snel weg. Dat gaat geen Vanaken zijn die geen ambitie meer heeft om het hogerop te proberen. Die gaat sowieso veel geld opleveren. Maar geen 10 miljoen meer omdat dat contract is open gebroken.

Ik denk eerder dat het is om de speler content te houden omdat die een pak minder verdiend dan een Vanaken.
Jah no shit…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan