Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat artikel op Sporza. Is dat de openbare omroep of een fanblad?

Zoals ze gisteren ook zo'n artikel over Genk geschreven hebben, bedoel je?

als ge malaise over RSCA wilt , er is nen topic .

Zoals ze gisteren ook zo'n artikel over Genk geschreven hebben, bedoel je?

Vond gij het dan een goede match?

Wat een vreemd artikel. We zijn nota bene 1-2 competitiewedstrijden ver, alsook met heel wat quotes in van o.a. een jongere die uit de Futures komt. Ja, wat gaat die anders zeggen? Dit is echt iets wat je anders leest op één of andere fansite van laag niveau.

Zie ons nog uit PO1 vallen als we op dit niveau blijven spelen.
Nee, dat gaat niet gebeuren ik denk niet dat een standard of Charleroi jullie gaat inhalen. Standard wint nu wel maar Leko perst echt het onderste uit de kan van deze selectie. Mss een plaats zakken maar dan moet gent toch echt veel beter beginnen spelen.
Persoonlijk denk ik dat de zes ploegen die er nu instaan ook po1 gaan spelen.

Standard op 1 punt van PO1 :O. Ok, er komt nog een moeilijk slot aan, maar als we al 2 keer scoren in een match, wil dit al veel zeggen :D.
Niet slecht voor een ploeg zonder centen!

Standard op 1 punt van PO1 :O. Ok, er komt nog een moeilijk slot aan, maar als we al 2 keer scoren in een match, wil dit al veel zeggen :D.
kan nog spannend worden want gent draait echt wel vierkant voor 't moment, rsca is ook maar triestig en ook antwerp weinig overtuigend dus zou zo zot nog niet zijn om standard in po1 te zien

Leko doet daar goed werk met de spelers die hij heeft, voor po1 denk ik dat standard het net niet gaat halen. Al gun ik het Leko 100%

kan nog spannend worden want gent draait echt wel vierkant voor 't moment, rsca is ook maar triestig en ook antwerp weinig overtuigend dus zou zo zot nog niet zijn om standard in po1 te zien
Als ze daartegen niet failliet zijn, want een te kort van 20 miljoen moet daar nog worden weggewerkt

Ik zie ons geen PO1 halen, zeer moeilijke kalender (uit Dender, uit Cercle, uit Westerlo en dan om te eindigen met thuis Genk, uit Club, thuis Anderlecht, uit Union, thuis Antwerp..) Maar Leko levert idd straf werk met deze povere kern.

Blijkbaar zou de verkoop deze week in een stroomversnelling geraken. Volgens de Waalse media zouden er morgen biedingen moeten binnenkomen. 🤞

Laatst bewerkt:
I Know. Maar met al de rest (met uitzondering van Club en Genk) zo moeizaam speelt is Union wel een verademing na hun moeizame start.
Gohja, echt overtuigend was het gisteren niet. Poco had wel wat basisspelers rust gegund. Misschien met Europa League van donderdag in het achterhoofd.

Maar Leysen ipv Machida (ook al was die heel slecht in de beker, dat is normaal wel bij de eerste 11).
Sykes ipv Mac Allister

Dan El Hadj ipv Boufal nog. Maar geen een van die 2 is gemaakt om bij vriestemperaturen te spelen.
En David Promise gewisseld bij de rust. Ondanks die hobbelpenaltygoal heeft die opnieuw zijn houten voeten laten zien. Gisteren kon die echt geen enkele bal deftig kaatsen. Lukaku maar dan nog slechtere voeten :LOL:

Maar met Sadiki En Vanhoutte hebben we echt wel stabiliteit op't middenveld. Khalaili is stappen aan't zetten en Castro Montes is terug. En Ivanovic is ook kwaliteit al verdwijnt die vaak nog te veel in de match.

Volgende matchen in de jupkesleague toch tegen de mindere goden. Hopelijk kunnen we enkele matchen eenvoudig winnen en krachten sparen.
- Donderdag op de kille heizel vs Braga
- Zondag Beerschot @Général Zantas
- Donderdag in Glasgow vs Philipe en zijn Rangers
- Thuis vs STVV
- uit Kortrijk
- Thuis vs Mechelen.

Toch opvallend na de uitverkoop deze zomer dat we er weer staan. Zeker omdat ik blijf vinden dat we kwalitatief serieus minder zijn tov vorig jaren.

ik vind het vooral opvallend dat Gent nog steeds in de top 6 staat. echt veel punten pakken wij tegenwoordig ook niet meer.
Binnen enkelen weken staan we op plaats 10 waar we thuishoren.
Dat wij nog steeds in de top 6 staan, zegt toch heel veel over deze competitie en de ploegen onder ons.
Ik heb nog geen enkele goeie wedstrijd gezien, echt wreed.
Vrancken buiten is blijkbaar geen optie, maar blijft toch een zwakke, beperkte kern.
€12 miljoen geïnvesteerd en enkel Dean was een sterkhouder.

ik vind het vooral opvallend dat Gent nog steeds in de top 6 staat. echt veel punten pakken wij tegenwoordig ook niet meer.
Is eigenlijk wel waar, is ook kv mechelen die amper nog punten pakt en Vorig jaar had je Cercle als revelatie nu is er niet echt zo een ploeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan