Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag er ook niks mis aan. Ik zie geen 100% meer dus kan ook daar aan liggen ;-)Leek mij eigenlijk niks aan.
En mist Bangoura zelf ook de bal met de voet. De bal lijkt opeens te versnellen in de lucht dus ik denk ook hands, maar kan het na al die herhalingen ook wel niet 100% zeggen. Dus wel geen makkelijke voor de VAR. Wie weer zit er een effect op de bal. Ik neem aan dat ze in Tubeke 100% zeker moeten zijn. Als de scheids hem meteen afkeurt, wordt het natuurlijk ook niet omgedraaid.
Maar Genk komt vandaag wederom heel goed weg. Hebben ondertussen toch wel wat meer punten dan ze verdienen. Al paar weken zwak aan het spelen.
Dan moet ge toch maar eens goed naar de beelden kijken. Die raakt zijn hand totaal niet.Die scoort toch gewoon met zijn hand?
Thuis tegen KV Mechelen..Ik zag een beeld waaruit ik absoluut dacht "geen hands" (meer van bovenaf) en ik zag een beeld waarop ik dacht "ik snap dat mensen denken dat dit hands is". Maw zoals ge al aangeeft: de herhalingen zijn totaal niet "conclusive" en dan is de regel "geen clear error"en dus "ruling on the field stands". Keurt de ref 'em af, blijft die evenzeer afgekeurd.
Overigens: de afwijking van de bal is wel redelijk duidelijk van de te zien dat die door de knie komt. Op zijn best "schaaft" hij langs de hand, maar als aanvallende speler die scoort maakt dat in se niets uit en zou dat dan evenzeer hands zijn (ook al kennen ze de goal als owngoal toe).
Uw laatste alinea maar half mee eens. We zijn inderdaad al drie matchen op rij zwak, maar ik vind dat we enkel tegen STVV ECHT onverdiende punten haalden. Ook voor de rest van het seizoen zie ik geen matchen die we echt onverdiend wonnen. Vorige week tegen Charleroi was vies, maar daar kon ge echt wel een zaak maken dat we verdiend wonnen (we raken drie keer het doelhout bvb en scoorden zelf nog eens drie keer). En dat koppel ik dan aan hoe we de match tegen Standard altijd hadden moeten winnen en tegen Kortrijk was het ook wel een gevleide zege voor KVK.
Dus all in all hebben we zeker niet meer punten dan we verdienen.
Maar we zitten gewoon in een dip en met uitmatchen in Brugge (daar verwacht ik een echte oplawaai) en Antwerp (en thuis krijgen we Anderlecht) steek ik mijn hand er zeker niet voor in het vuur dat we nog 1ste staan bij de winterstop. Maar met nog groeimarge in de ploeg, een hele linkerflank op komst en Oyen die terugkomt, is er nog veel te spelen.
Thuis tegen KV Mechelen..
Dan moet ge toch maar eens goed naar de beelden kijken. Die raakt zijn hand totaal niet.

Dan moet ge toch maar eens goed naar de beelden kijken. Die raakt zijn hand totaal niet.
Da's recht uit een volleybalmatch dit.
Ik zag een beeld waaruit ik absoluut dacht "geen hands" (meer van bovenaf) en ik zag een beeld waarop ik dacht "ik snap dat mensen denken dat dit hands is". Maw zoals ge al aangeeft: de herhalingen zijn totaal niet "conclusive" en dan is de regel "geen clear error"en dus "ruling on the field stands". Keurt de ref 'em af, blijft die evenzeer afgekeurd.
Overigens: de afwijking van de bal is wel redelijk duidelijk van de te zien dat die door de knie komt. Op zijn best "schaaft" hij langs de hand, maar als aanvallende speler die scoort maakt dat in se niets uit en zou dat dan evenzeer hands zijn (ook al kennen ze de goal als owngoal toe).
Uw laatste alinea maar half mee eens. We zijn inderdaad al drie matchen op rij zwak, maar ik vind dat we enkel tegen STVV ECHT onverdiende punten haalden. Ook voor de rest van het seizoen zie ik geen matchen die we echt onverdiend wonnen. Vorige week tegen Charleroi was vies, maar daar kon ge echt wel een zaak maken dat we verdiend wonnen (we raken drie keer het doelhout bvb en scoorden zelf nog eens drie keer). En dat koppel ik dan aan hoe we de match tegen Standard altijd hadden moeten winnen en tegen Kortrijk was het ook wel een gevleide zege voor KVK.
Dus all in all hebben we zeker niet meer punten dan we verdienen.
Maar we zitten gewoon in een dip en met uitmatchen in Brugge (daar verwacht ik een echte oplawaai) en Antwerp (en thuis krijgen we Anderlecht) steek ik mijn hand er zeker niet voor in het vuur dat we nog 1ste staan bij de winterstop. Maar met nog groeimarge in de ploeg, een hele linkerflank op komst en Oyen die terugkomt, is er nog veel te spelen.
Ik heb de beelden vandaag al 10x bekeken en ik kan toch niet anders zien dan dat het hands is hoor. De doelman gaat richting de bal en plots gaat die bal naar beneden, toevallig terwijl die hand daar zit?Dan moet ge toch maar eens goed naar de beelden kijken. Die raakt zijn hand totaal niet.
Da's recht uit een volleybalmatch dit.

Waarom probeert gij hier toch telkens elke Genk supporter een slechte naam te geven?
Dit aan de andere kant ook weer wat overdreven natuurlijk. Bangoura weet niets eens wat hij aan het doen is daar. Het is niet dat die bewust die bal in doel slaat. Zou ook maar dom zijn. Als hij die bal niet raakt komt die gewoon voor zijn voet.
Hey, 't is voetbal. Overdrijven magIk ben ook geneigd om te denken dat het hands is ondertussen. Maar die volleyball-match opmerking is wel zwaar overdreven
Maar ja, dit is eigenlijk wat de VAR moet doen: Als het niet 100% duidelijk is (en dat was het niet met de beschikbare beelden op dat moment), moogt ge de ref niet overrulen.
Nu, tis per definitie een whataboutism. I know. Maar toch even ook aanhalen dat we in de eerste helft een handsbal (die veel duidelijker was als de potentiële handsbal van Bangoura) in de 16 niet meekrijgen en ook die fout op Heynen waarvoor de VAR opgeroepen wordt, vond ik niet koosjer. Het is dus niet alsof de VAR enkel en alleen ons geholpen heeft.

Oei.Dan moet ge toch maar eens goed naar de beelden kijken. Die raakt zijn hand totaal niet.
Overdrijf anders. Ik verkondig hier gewoon een mening en neem het op voor mijn club. Op die VAR-beelden was het gewoon niet duidelijk. Die beelden van DAZN zijn wel duidelijker.Waarom probeert gij hier toch telkens elke Genk supporter een slechte naam te geven?
Zwak man. Heel België steunde ons de dagen na de match (buiten Anderlecht) om dan plots hun kar te keren toen we effectief naar de rechtbank gingen. En dat was en is nog steeds ons goed recht in een democratisch land.Oei.
Hopelijk, als zogenaamde vaandeldragers van sportiviteit, trekt het Genk-bestuur opnieuw naar het BAS om ook deze wedstrijd te herspelen.
Ne keer op een seizoen is ook niet goed heOverdrijf anders. Ik verkondig hier gewoon een mening en neem het op voor mijn club. Op die VAR-beelden was het gewoon niet duidelijk. Die beelden van DAZN zijn wel duidelijker.
Echt man, slechte naam geven. Jezus man. Ik sla niet iedere week andere supporters in elkaar. Ik gooi geen pijlen op het veld. Ik gooi geen muntstukken naar spelers.
Echt man. Doe normaal.