We zijn zover nog niet maar zou typisch rsca zijn dat zij net tegen beerschot verliezen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien tegen Club Brugge nog eens kijken dan maar nadien wel graag stoppen aub.Is nu 2de week op rij dat ik match zie van Beerschot. Ongelofelijk dat die zo 2 weken op rij 2 keer scoren.
Deze match verdienen ze niet te verliezen maar het zou zomaar kunnen.We zijn zover nog niet maar zou typisch rsca zijn dat zij net tegen beerschot verliezen
Nee bedankt. Ik heb genoeg gezien om alvast geen tijd meer in een match van Beerschot te stekenMisschien tegen Club Brugge nog eens kijken dan maar nadien wel graag stoppen aub.

Nee bedankt. Ik heb genoeg gezien om alvast geen tijd meer in een match van Beerschot te steken![]()

Ja dat gaat gebeuren. Alle meeval zit bij Beerschot vandaag. Anderlecht 0 efficiëntieIk hoop dat je verliest![]()
Gohja. Je hebt ook matchen soms dat werkelijk alles tegen zit. Dit is er zo eentje. Verliezen verdien je echt niet. Maar te weinig kwaliteit is er zeker, zeker defensief met Zanka. PO1 halen zal niet simpel zijnVerliezen van de laatste... faut le faire... riemer of Hubert maakt allemaal niets uit, gebrek aan kwaliteit
Beerschot wint vanavond, u hoort het hier eerst.

Vooral defensief een ramp als je tegen zo een club 2 keer op achterstand moet komen. Dan moet je het 100 procent bij jezelf gaan zoeken.Typisch wij .
Te laks ook voor de goal .
Klopt. Laatste kansen heb ik niet meer gezien. Toen had ik al afgezetOverwinning voor Anderlecht had terecht geweest m.i. maar als je uw kansen niet afwerkt, kan je het deksel op de neus krijgen. Dat is nu eenmaal een wet in het voetbal. Die kans van Amuzu op het einde, die moet er toch altijd in zeker. Staat daar gans alleen. En zo waren er nog wel enkele 100% mogelijkheden.
Zanka was inderdaad heel slecht en ook Verschaeren is toch gewoon veel te plat voor een top-3 ploeg. Edozie heb ik eigenlijk ook gans de match bijna niet gezien, en Leoni begon wel goed aan de wedstrijd maar zakte helemaal weg naarmate de match vorderde.
Enige reden dat die bij Anderlecht speelt is omdat hij in het Riemer en Fredberg netwerk zit en niet veel kostte.Zanka is toch zo slecht he, geen idee wat Anderlecht erin ziet.