Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel veronderstellingen waar ik het antwoord niet op kan weten bij de karige 2 herhalingen op 20 seconden. Dat is net het punt van kritiek op deze tussenkomst.
Maar laten we dan de 2 herhalingen op 20 seconden maatstaf dan doortrekken naar alle VAR interventies :wink:
Als zij het wel kunnen beslissen is toch het belangrijkste?
Of denk je nu echt dat die denken van "Ach fuck it, geen zin om te kijken" of "Nope we geven club geen penalty vandaag"

Ik had ook graag een extra herhaling gezien en liefst close up indien mogelijk ipv die managercam.

Zou me misschien meer zorgen maken over de eigen prestatie en even kritisch zijn over de ploeg 😊

Als zij het wel kunnen beslissen is toch het belangrijkste?
Of denk je nu echt dat die denken van "Ach fuck it, geen zin om te kijken" of "Nope we geven club geen penalty vandaag"

Ik had ook graag een extra herhaling gezien en liefst close up indien mogelijk ipv die managercam.

Zou me misschien meer zorgen maken over de eigen prestatie en even kritisch zijn over de ploeg 😊
Aah de dooddoener over de ploegprestatie kritiek. Ben ook kritisch over de ploeg, was opnieuw veel te weinig.
Mag los daarvan toch ook vragen stellen bij een potentiele VAR interventie?

Maar jij weet blijkbaar wel wat de VAR beslist en op basis van wat, dus het is mij ook vrij om daarover in discussie te gaan :smile:

Als je zo n kansen mist stopt het ook gewoon. Alles wat wel wel binnen kader is, is dan recht op hun keeper... We mogen dan weeral Mignolet bedanken of het was zelfs geen armtierig puntje. Met momenten staat er gewoon niemand op het middenveld, gewoon 1 grote cirkel, wat moet voorstellen? Toch gewoon te veel middelmatige voetballers. Hans toch ook weer flauw, of hoe vonden jullie hem?
Wat is Union ook gewoon een anti voetbal ploeg bah.

Aah de dooddoener over de ploegprestatie kritiek. Ben ook kritisch over de ploeg, was opnieuw veel te weinig.

Maar jij weet blijkbaar wel wat de VAR beslist en op basis van wat, dus het is mij ook vrij om daarover in discussie te gaan :smile:
Het was toch vrij duidelijk dat het er buiten was, de Var kan geen vrije trap toekennen, tenzij er gefloten was voor die fase.
We moeten ook niet alles in twijfel trekken vind ik toch.

Goh ja we kunnen 10-15-20 minuten naar die beelden kijken - die we als fan vaak toch net anders zien. Om dan te constateren dat het niet 100% duidelijk is of het wel in de 16 was.

Ik vraag me vooral af wat jij wil zien?
Een stilstaand beeld en dan een lijntje van de arm van Burgess naar de grond? (Hebben we nog nooit gezien)

Ik ga akkoord dat er nog wel een herhaling mocht volgen als het spel stil lag, maar als het dezelfde herhalingen zijn dan is het niet vast te stellen en kan men gewoon niet tussen komen.

De VAR moet niet vast stellen "is het erin of is het erbuiten" de VAR moest vast stellen "Kan ik met 100% zekerheid zeggen dat het in de 16 was" en met die herhalingen die wij zagen kan je dat niet zeggen (of ja daar nu 30 sec naar kijkt of 30 minuten, beeld gaat niet duidelijker worden)

Goh ja we kunnen 10-15-20 minuten naar die beelden kijken - die we als fan vaak toch net anders zien. Om dan te constateren dat het niet 100% duidelijk is of het wel in de 16 was.

Ik vraag me vooral af wat jij wil zien?
Een stilstaand beeld en dan een lijntje van de arm van Burgess naar de grond? (Hebben we nog nooit gezien)

Ik ga akkoord dat er nog wel een herhaling mocht volgen als het spel stil lag, maar als het dezelfde herhalingen zijn dan is het niet vast te stellen en kan men gewoon niet tussen komen.

De VAR moet niet vast stellen "is het erin of is het erbuiten" de VAR moest vast stellen "Kan ik met 100% zekerheid zeggen dat het in de 16 was" en met die herhalingen die wij zagen kan je dat niet zeggen (of ja daar nu 30 sec naar kijkt of 30 minuten, beeld gaat niet duidelijker worden)
Ik zei enkel dat er wel zeer snel door die beperkt aantal herhalingen is gegaan voor een mogelijke VAR interventie. Niet meer, niet minder.

Jij sleurt er dan alles bij, van dat ze 100% zeker zijn, tot dat ze maar 2 herhalingen moeten zien, dat de voeten er buiten zijn of dat ik de ref duidelijk anti club vind.

Als ze alle twijfelgevallen vanaf nu zo snel dismissen, goed voor mij.

Ga het er verder ook bij laten voor je er weer andere zaken bij sleurt of terug een reactie plaatst waarbij je enkel vragen stelt die er niet toe doen.

Ik zei enkel dat er wel zeer snel door die beperkt aantal herhalingen is gegaan voor een mogelijke VAR interventie. Niet meer, niet minder.

Jij sleurt er dan alles bij, van dat ze 100% zeker zijn, tot dat ze maar 2 herhalingen moeten zien, dat de voeten er buiten zijn of dat ik de ref duidelijk anti club vind.
Als het voor hun op 3 herhalingen duidelijk is, wat wil jij dan meer?

Ik sleur er niks bij, uiteraard moeten ze 100% zeker zijn voor een tussenkomst 😂
Op die 2 of 3 herhalingen die wij als tv kijker te zien kregen stond hij met zijn voeten uit de 16 (feit, niks bijgesleurd) en is het niet te zien of dat contact zeker in de 16 was..
Ik zeg ook nergens dat ze maar 2 of 3 herhalingen mogen zien. Enkel dat het daar niet duidelijk op is.

Ik heb het gevoel dat jij dingen door elkaar haalt.

"Weet je, het is niet alleen een kwestie van spelen met een of twee spitsen. Op basis van de cijfers hadden we verdiend gewonnen van Westerlo en Anderlecht, maar we eindigen met twee nederlagen in evenveel wedstrijden", zei Leko na de nederlaag.

:crazy: :crazy:

Khad me dus voorgenomen om te wachten met een mening over mijn ploeg tot na de 10de speeldag. Khad alleen gehoopt dat het na een overwinning zou komen, maar jammer genoeg schieten we onszelf in de voet tegen Kortrijk. Een match die we eigenlijk gewoon hadden moeten winnen, maar op die manier ook bepaalde tekortkomingen in de verf zet.

Tja, het staat er goed voor natuurlijk. We staan eerste, dus wat zou ik klagen. Ik hoopte op een rustig bouw-seizoen met volgend jaar nog eens "ervoor gaan", maar na twee speeldagen dacht ik dat dat al te hoog gegrepen was. En dan komt die klik tegen Brugge. Maar er is nog veel werk.

In de goal lijkt het moeilijk te zijn met Van Crombrugge. Zaterdag een zoveelste blunder imo. Ik verwacht ergens een topmatch van Penders in de beker om daarna de basis in te duiken.

Centraal vanachter staan we in se goed met een beresterke Sadick, een Cuesta na een topzomer en de tweede beste transfer van de zomer met Matte Smets. Maar toch duikt er teveel concentratieverlies op zoals bvb afgelopen zaterdag. Op de back hebben we met El Ouahdi de zoveelste topper op de RB in de laatste tien jaar ofzo, al zal die er na volgend seizoen niet meer zijn. Kayembe aan de andere kant is één van onze zwakste schakels en ondanks een aankomende topper met Yoshinaga bij Jong Genk verwacht ik wel dat ze daar deze winter iets aan gaan doen. Net zoals ik één van onze CV's nog zie vertrekken en vervangen worden.

Het middenveld is wel echt beestig dit seizoen. Hrosovsky lijkt weer dichter bij zn niveau van twee seizoenen geleden. Heynen blijft gewoon elk jaar opnieuw één van de meest onderschatte spelers in de competitie. Karetsas heeft nog veel stappen te zetten, maar is nu al een technisch kraan. Bangoura is soms een ongeleid projectiel, maar gaat een echte topper worden. En dan is er natuurlijk DE man. Galarza was mn maat en ik was teleurgesteld dat hij het afbolde. Delorge dikke speler en werd door STVV naar Gent geduwd ipv naar ons. Maar we mogen nu gewoon van geluk spreken, want wat een MACHINE hebben we binnengehaald met Sattlberger. Niet normaal die kerel. Dit is volgens mij één van de beste transfers deze zomer over de hele competitie. Echt niet normaal. Al was hij tegen KVK iets minder en was dat imo bepalend voor de match.

Aanvallend lijkt Baah een serieuze stap gezet te hebben, net als Sor. Dan hebben we een Steuckers die imo een "average" player is op de beste manier van spreken. Die zal heel wat goeie dingen doen, maar zal ook genoeg matchen hebben waarin die compleet afwezig is. Nuttige speler in de kern, maar geen die hier een van de grotere spelers zal worden. Met Adeji-Sternberg is er nog een beloftevolle jonge speler maar het is nog te vroeg om daar uitspraken over te doen. Er is dan ook het mysterie genaamd Tolu Arokodare. Die kan (heel bij wijze van spreken) de ene match Paolo Maldini in zijn broekzak steken en de andere match krijgt mn dochter van nog geen 2 elke bal van hem veroverd. Scoort zes keer, maar had er al tien moeten maken ofzo en komt voetballend toch regelmatig tekort. Ik snap Fink zijn "liefde" gezien hij een heel nuttig type is, maar het blijft toch "Onuachu van den Aldi". En Oh... Dat wordt hier een cultspeler sowieso. Zeqiri maar dan goed. Lijkt me niet voor elke match geschikt als basisspeler, maar soms toch eens die kans geven.

Dus ja... we staan er op dit moment goed voor, maar er is nog veel werk/groeimarge. Komende tijd wordt heel zwaar met oa STVV thuis, Gent uit, Antwerp thuis, Union uit, Charleroi thuis en dan in de winter op anderhalve week tijd Brugge, Anderlecht en Antwerp. Ik verwacht niet dat we eind november nog eerste staan, maar zou dat onverwacht wel zijn, zijn we wel echt een serieuze titelkandidaat. Ik hoop dat we de komende tijd de schade beperken, de spelers met groeimarge ook effectief groeien, er geleerd wordt uit de fouten, Oyen een meerwaarde kan zijn (want die zou perfect passen in Fink zijn systeem en versie van aanvallende flanken) en we met een kleine achterstand aan PO1 kunnen beginnen. En wie weet wat er dan kan? Maar ja, voor hetzelfde geld staan we bij de winter 8ste ofzo :D

Lijkt me wel iets voor hem, positiviteit en een hechte groep maken lijkt me wel iets voor hem. Ook meer kwaliteit en op het internationale niveau lukt het vaak wel zonder echt plan en op enthousiasme.

Riemer staat blijkbaar dicht om Deens bondscoach te worden :laugh:

MODEDIT: koosnaampje weggehaald
"Brian is een vaardige coach die aanvallend en aantrekkelijk voetbal speelt. Zijn communicatie is erg duidelijk en beknopt. Ik weet zeker dat hij ooit een topbaan zal krijgen,” luidde het bij Augustinsson.

Ik snap wel dat je niet per sé slecht wil praten over een ex-coach, maar "aanvallend en aantrekkelijk voetbal" is toch wel serieus bij de haren getrokken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan