Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beelden van de open training bij Antwerp naar aanleiding van de derby. Ge zult maar onder zo'n marginaal staan :rofl:

2000 man, overigens wat wel knap is gezien ze een wedstrijd spelen tegen naar eigen zeggen een fusiegedrocht dat niks met Beerschot van ziens heeft. Beetje bizar dat verschil altijd tussen woorden en daden.

Terecht ja.

Goed ja, gigantische hiaten in deze kern. En zo een Vasquez en Angulo, daar gaat ook niet snel iets van komen.
Hoorde dan ook nog eens dat zelfs Edozie niet via Fredberg is gekomen, dus dan heeft die deze zomer wel heel erg weinig uitgespookt, zelfs met een beperkt budget. Kwam ook maar mid juli ofzo Neerpede binnengesloft.

Dreyer zonder zijn goals ook zo een speler om hoorndol van te worden, al werd ik dat ook wel zelfs met zijn goals. Zo vaak die foute beslissing.
Bon, na vandaag nooit meer Angulo voor Degreef inbrengen aub. Kunnen we ons daar tenminste nog wat aan optrekken.
Denk dat ik het hier al is gezegd heb maar kom .
Ik, zit in ne chatgrp met RSCAsupporters , de discussie waar we het meest over praten( buiten toen Riemer nog trainer was) is dat Dolberg beter is dan Vazquez of andersom .
Als je niet ziet dat Dolberg gewoon 10x technisch beter is dan Vazquez dan heb je stront in uw ogen .
Nu moet ik zeggen toen we met 2 spitsen speelde vond ik ons nog vrij veel kansen krijgen maar Luis draait er wel 2 de nek om .
Edozie word ne goeie . Man DURFT dribbelen .
Zwakste schakel is onze verdediging .
En ik zeg het al maanden , Dreyer had een boerenjaar en kan de lijn dit seizoen niet doortrekken
Degreef basis en Dreyer bank .

Denk dat ik het hier al is gezegd heb maar kom .
Ik, zit in ne chatgrp met RSCAsupporters , de discussie waar we het meest over praten( buiten toen Riemer nog trainer was) is dat Dolberg beter is dan Vazquez of andersom .
Als je niet ziet dat Dolberg gewoon 10x technisch beter is dan Vazquez dan heb je stront in uw ogen .
Nu moet ik zeggen toen we met 2 spitsen speelde vond ik ons nog vrij veel kansen krijgen maar Luis draait er wel 2 de nek om .
Edozie word ne goeie . Man DURFT dribbelen .
Zwakste schakel is onze verdediging .
En ik zeg het al maanden , Dreyer had een boerenjaar en kan de lijn dit seizoen niet doortrekken
Degreef basis en Dreyer bank .
Wel problematisch natuurlijk als uw groot lichtpunt een gehuurde speler is die je waarschijnlijk gewoon terug kwijt bent eind van het seizoen.
Heb enkel de 2e helft gezien en moet zeggen dat het heel lang geleden is dat ik nog zo'n matig anderlecht gezien heb, ben eens benieuwd wat dat gaat geven als ze tegen sterke ploegen gaan spelen

Heb enkel de 2e helft gezien en moet zeggen dat het heel lang geleden is dat ik nog zo'n matig anderlecht gezien heb, ben eens benieuwd wat dat gaat geven als ze tegen sterke ploegen gaan spelen
Jij kijkt dan wel niet veel Anderlecht, want al veeeeeel slechtere matchen gezien van Anderlecht dit seizoen. En ook vorig seizoen. De resultaten hebben gewoon heel veel verbloemd.

Wel problematisch natuurlijk als uw groot lichtpunt een gehuurde speler is die je waarschijnlijk gewoon terug kwijt bent eind van het seizoen.
Lichtpunt is Degreef en dan nog ene van Neerpede , ik zeg alleen dat Edozie durft te dribbelen of die nu weg is of niet .
Tuurlijk zijn we matig maar we zijn al een pak beter dan onder Riemer . Dat was gewoon slecht voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan