Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

Volledig terecht toch
2 voeten vooruit, met een sprong, gestrekte benen, geen bal en raakt de speler.
Gewoon oerdom

En voor wie de regels erbij wil:
Ernstig gemeen spel
Een tackle of aanval die de veiligheid van de tegenspeler in gevaar brengt, of met
buitensporige kracht of geweld wordt uitgevoerd moet worden bestraft als ernstig
gemeen spel.
Iedere speler die, bij het betwisten van de bal, naar een tegenspeler springt langs
voren, van op zij of langs achter door gebruik te maken van één of beide benen
en hierbij met buitensporige kracht de veiligheid van de tegenspeler in gevaar
brengt, begaat ernstig gemeen spel.

= Uitsluiting

Toch wel overdreven dit.

Is toch vooral zijn rechterbeen waarmee hij tackelt en zijn tweede been dat (snel) aansluit. Waar jij trouwens een sprong ziet is mij al helemaal een raadsel.

Dom inkomen wel, maar rood vind ik toch ook heel streng hier.
Dit is gewoon een sprong met de voeten vooruit. Gewoon blijven staan en die man opvangen is voldoende. Kortsluiting precies

1 been is trouwens ook voldoende voor rood

Ga jij beweren dat dit een sliding tackle is?

Over de stand moet je niet wakker liggen, op beerschot na.
Alle top ploegen hebben al met punten gegooid.
Kijk eerder naar de vorm van de clubs Genk speelt het best en verdiend leider.
Wij hebben mee momenten ook goed gevoetbald maar geven matchen kinderlijk weg.
Bij rsca zal het spelpeil alleen maar beter gaan denk ik.
Antwerp begint erbook door te komen.

Wij liggen er ook niet wakker van hoor.

Dit is gewoon een sprong met de voeten vooruit. Gewoon blijven staan en die man opvangen is voldoende. Kortsluiting precies

1 been is trouwens ook voldoende voor rood

Ga jij beweren dat dit een sliding tackle is?
Hoe zie jij hier in hemelsnaam een sprong is zeg. Onyedika gaat hier NAAR de grond, om over een sprong te spreken moet je toch eerst VAN de grond gaan me dunkt.

1 been voldoende voor rood? Wut.

Ik beweer niks trouwens. Ik vind het enkel heel streng, maar wel dom. Al heb ik het idee dat hij wat uitglijdt of zo? Bizarre actie in ieder geval.

Hoe zie jij hier in hemelsnaam een sprong is zeg. Onyedika gaat hier NAAR de grond, om over een sprong te spreken moet je toch eerst VAN de grond gaan me dunkt.

Ik beweer niks trouwens. Ik vind het enkel heel streng, maar wel dom. Al heb ik het idee dat hij wat uitglijdt of zo? Bizarre actie in ieder geval.
Voor de bal te spelen ga je niet met twee voeten vooruit het contact was niet zo erg. Maar kan erin komen dat ze dit rood vinden.

Tja, als Vanaken, Tzolis of nog eentje in de 1e helft iets beter afwerkt staat het minstens 0-1 en heb een hele andere match.

Weeral pakken ze hun momenten niet. Schromelijk gebrek aan efficiëntie en elke kans tegen is binnen. Tja.

Hij staat praktisch stil en springt richting speler.

Iedere speler die, bij het betwisten van de bal, naar een tegenspeler springt langs
en hierbij met buitensporige kracht de veiligheid van de tegenspeler in gevaar brengt, begaat ernstig gemeen spel.

Hij staat praktisch stil en springt richting speler.

en hierbij met buitensporige kracht de veiligheid van de tegenspeler in gevaar brengt, begaat ernstig gemeen spel.
'Springt' en 'met buitensporige kracht' dat zie ik hier toch niet in.
Kom op zeg, dit is wel heel streng rood

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan