0-0 is gewoon terecht. 2 barslechte ploegen tegen elkaar. Beide aanvallend geen kwaliteit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schrijfde gij voor den Dag Allemaal ?Wilmots TD bij Anderlecht, zou heerlijk nieuws zijn!![]()
Neen, ik heb nog iets waardigheid. Niet veel, maar toch.Schrijfde gij voor den Dag Allemaal ?
Ik begrijp dat helemaal. Zo ene wilt ge in uw eigen ploeg, maar de rest haat die toch zo hard.Zal wel zijn. Totale cultstatus aant bereiken hier.
Iemand moet Odoi zijn job overpakken héHoe vaak gaat Vetlesen nog achterlijke gele kaarten pakken?

Ging me idd niet verbazen als de VAR daar ging tussenkomen, maar blijkbaar vonden ze dat niet erg genoeg? Per ongeluk of niet, en eigen speler of niet, dat zijn toch van die gevaarlijke dingen die er gewoon uit moeten.Altijd rood!![]()
Ik zie die vliegers ook en heb niets betaald. Handig om in de buurt te wonenIk laat het aan mij voorbij gaan vandaag. Kzit op de Sanicole airshow vandaag. Al een b17, spitfire, f16, eurofighter, lancaster bomber gezien en nog veel meer...![]()