Slayer_Kev666
Well-known member
Hopelijk wel.hopelijk niet.
Trainer ontslaan is het domste wat ze kunnen doen.
Matige (veel te jonge) ploeg en onevenwichtige kern.
Hopelijk kijken ze verder dan deze overdreven score.
11 tegen 11 wordt het geen 6-0.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk wel.hopelijk niet.
De VAR creëert dit zelf wel door in verschillende wedstrijden dezelfde zaken anders te beoordelen.Geweldig toch, die voetballers die de regels (ingrijpen van de VAR) niet kennen of begrijpen
Moet n gewone mens eens op zijn werk proberen
Maar de VAR kan hier nergens anders tussen komen behalve bij die fase met Samoise.De VAR creëert dit zelf wel door in verschillende wedstrijden dezelfde zaken anders te beoordelen.
Maar de meeste spelers zouden beter geen interview geven na de wedstrijd.
Coaches blijkbaar ook.Maar de meeste spelers zouden beter geen interview geven na de wedstrijd.
Gaat wel over meer dan deze wedstrijd alleen.Maar de VAR kan hier nergens anders tussen komen behalve bij die fase met Samoise.
En dat doen ze ergens anders ook niet
Zanka staat blijkbaar ook nog achter Collin en en kan nog tussen komen dus zeker geen rood.
Inderdaad. Ook die van Cercle trapte zo na op Stroeykens vorige speeldag en kreeg rood. Natrappen ( hoe licht ook) hoeft gewoon niet en moet men altijd bestraffen met een rode kaart.Ze waren nu eens consequent over de matchen heen en 't is weer niet goed voor sommigen.
Iedereen vond de rode kaart voor Sint-Truiden gisteren terecht en een bijna identieke fase zou een dag later anders beoordeeld moeten worden![]()
"Dat was zelfs geen overtreding", reageerde Vrancken. "Ik ben na de match met de laptop naar de ref gegaan om hem te vragen of hij het nog steeds een fout vond. Zijn antwoord? 'Als je het eerste contact met de bal even wegdenkt, dan zie je wat ik gezien heb.' Euhm, hoe kan je iets wegdenken? Hij snapte dat 'ik het geen fout vond' en zei dat hij 'het nog eens moest analyseren'. Een absurde beslissing was het."
Goh niet echt, in gewone snelheid heeft hij niet gezien dat de bal werd geraakt. En daardoor gaf hij dan fout en kaart. Zo zag ik het op tv ook. Pas bij vertraagde herhaling zag je dat hij eerst licht de bal raakte. In gewone snelheid zag je dat niet. De bal veranderde ook niet van richting door het contact. De scheidsrechter heeft ook geen beelden om dat te bekijken. Zelfs de commentatoren zeiden meteen dat hij zen 2de gele ging krijgen.toch wel héél straf deze opmerking van de scheids na de match gisteren![]()
Vooral kijken in eigen boezem heeft die het enorm lastig mee. Dat was bij Genk ook steeds zo. Als je met 6-0 verliest heeft dit niet alleen te maken met de scheidsBinnen Genk waren er signalen vorig seizoen dat Vrancken zijn houding naast het veld zorgde voor heel wat wrijving bij het scheidsrechterkorps. En dit seizoen zien we dat Gent redelijk wat "pech" heeft qua arbitrage en dat het bij ons ineens een pak beter is. Hoe realistisch dit allemaal is, kan ik niet zeggen. Maar die aangegeven signalen kwamen wel echt rechtstreeks van binnen de club. Kan allemaal toeval zijn. Kan allemaal geen toeval zijn.
Volgens Wouter de opmerking van de scheids na de matchtoch wel héél straf deze opmerking van de scheids na de match gisteren![]()

Ik ga er nu wel vanuit dat Vrancken geen onwaarheden gaat vertellen over wat de scheids gezegd heeft: dat zou wel extreem dom zijn want zoiets vergeet een scheids niet hé. Nu hoopt hij vermoedelijk op het omgekeerde effect dat de scheids misschien toch inziet dat Vrancken misschien ergens een punt heeft en dat er in een volgende match met hem en Gent gecompenseerd gaat worden?Volgens Wouter de opmerking van de scheids na de match
De ref geeft geen commentaar na de match en kan dit niet ontkennen/bevestigen.
Kijk eens opnieuw.Ik zie nu pas die beelden van Coosemans. Hoe kan die zelfs geen rood krijgen? Duidelijker kan niet.
Dit is een voorzetting van Hein.Binnen Genk waren er signalen vorig seizoen dat Vrancken zijn houding naast het veld zorgde voor heel wat wrijving bij het scheidsrechterkorps. En dit seizoen zien we dat Gent redelijk wat "pech" heeft qua arbitrage en dat het bij ons ineens een pak beter is. Hoe realistisch dit allemaal is, kan ik niet zeggen. Maar die aangegeven signalen kwamen wel echt rechtstreeks van binnen de club. Kan allemaal toeval zijn. Kan allemaal geen toeval zijn.
Dit staat letterlijk zo in de regels?Kijk eens opnieuw.
Spits heeft geen controle over de bal
Spits beweegt weg van het doel
Er staat nog een speler achter Coosemans die kan ingrijpen
Domme spelers moeten gewoon bestraft worden.Inderdaad. Ook die van Cercle trapte zo na op Stroeykens vorige speeldag en kreeg rood. Natrappen ( hoe licht ook) hoeft gewoon niet en moet men altijd bestraffen met een rode kaart.
Heb ik toch gisteren al op je gereageerd. Post #1752Dit staat letterlijk zo in de regels?