Jupiler Pro League 2021-2022

Als we de pers mogen geloven zijn spelers zoals Nmecha, Hoedt, Zirkzee, etc. vooral gekomen omdat Kompany er was. Ik vraag me oprecht, zonder stevige verhoging qua transferbudget, wat ze nog gaan aantrekken. Het lijkt nu nog meer dan in het begin van Kompany dat het (opnieuw) een lange termijnsproject wordt. Of kunnen ze toch een klepper van een T1 uit de hoed toveren?
PEP !!! :)

Als we de pers mogen geloven zijn spelers zoals Nmecha, Hoedt, Zirkzee, etc. vooral gekomen omdat Kompany er was. Ik vraag me oprecht, zonder stevige verhoging qua transferbudget, wat ze nog gaan aantrekken. Het lijkt nu nog meer dan in het begin van Kompany dat het (opnieuw) een lange termijnsproject wordt. Of kunnen ze toch een klepper van een T1 uit de hoed toveren?
Veronderstel nu wel dat Vince zijn loon ook wel tamelijk hoog was ?

Bellamy zou die al willen terug komen ?
Of zie ze nog afkomen met Losada / Frutos.

Zoals @JelleCa, nie de grootste fan van Coach Kompany. Maar hij was wel de persoon die we nodig hadden/hebben

Mja we zullen als Anderlecht-supporter ook de komende jaren ni teveel moeten verwachten.

Maar we worden het stilaan gewoon.

Mja, het water was dan toch duidelijk te diep tussen het bestuur en Kompany. Al speelt het familiale misschien ook nog een rol?
Wie weet komt hij ooit nog terug via de grote poort... Het zou alleszins raar zijn mocht dit het definitieve einde zijn bij RSCA.

En Hoefkens... dat is een serieuze gok. Meteen een goede kandidaat voor het eerst ontslag van het seizoen :unsure:
En ik dacht echt nog dat het Sven Vermant ging worden...

Mja, het water was dan toch duidelijk te diep tussen het bestuur en Kompany. Al speelt het familiale misschien ook nog een rol?
Wie weet komt hij ooit nog terug via de grote poort... Het zou alleszins raar zijn mocht dit het definitieve einde zijn bij RSCA.

En Hoefkens... dat is een serieuze gok. Meteen een goede kandidaat voor het eerst ontslag van het seizoen :unsure:
En ik dacht echt nog dat het Sven Vermant ging worden...
Je kan die, Anderlecht zijnde, toch echt niet nog eens moet veel tamboer door de grote poort naar binnen halen.

Je kan die, Anderlecht zijnde, toch echt niet nog eens moet veel tamboer door de grote poort naar binnen halen.
Als hij slaagt in het buitenland als coach, waarom niet? Natuurlijk niet binnen 2 à 3 jaar. Maar binnen 5 à 10 jaar zie ik het probleem niet.

Bestuur zat gewoon niet meer op zelfde hoogte ( kompany die meer middelen wou ).
Voor namen aan te trekken is dit niet te onderschatten.

Dit lijkt me toch voor geen van de partijen echt de juiste stap. Bizar. Voor het langetermijntraject van Anderlecht leek Kompany toch echt de beste figuur te zijn, en ook voor Kompany zijn carrière was Anderlecht de beste plek om te groeien. Collectieve kortsluiting in de Belgische bestuurskamers deze week.

"Wij hebben altijd de indruk dat er internationaal ongelooflijk veel vraag is naar de trainer Kompany en dat men er ongelooflijk veel potentieel inzien, maar ik kan me voorstellen dat men elders toch graag iets concreter ziet alvorens de sleutels van een elftal in zijn handen te leggen."
:unsure:

Misschien dat dit voor de Belgische pers zo geldt (ik herinner me die genante artikels nog in het begin van zijn periode), de meeste supporters zijn toch eerder sceptisch over zijn kwaliteiten als trainer.

Dat men echt denkt dat er veel meer in deze kern zat.

Brugge veel beter, Union wereld seizoen. En je staat op 1 penalty van bekerwinst ondanks een zeer zwakke match.

Vraag mij oprecht af of Verbeke en Vandenhaute beseffen waar ze aan begonnen zijn. Kompany hield die echt ferm uit de wind. Kom deze zomer af met Mazzu, en het loopt niet, en het kot zal snel te klein zijn vrees ik.

Terug
Bovenaan