Jupiler Pro League 2021-2022

Goed dat hij het seizoen heeft mogen uitdoen maar veel perspectief voor een verlenging zag ik ook niet. Qua resultaat heeft hij veel gehaald uit een matige kern maar hij teerde wel zeer sterk op de kwaliteiten van Butez en Frey. Qua voetbal was het toch te pover. Desondanks wel een coach met klasse en ik ben blij dat onze fans hem gisteren toch een mooi afscheid hebben gegeven.

Peder Hansen vind ik een groter verlies. Die man heeft mirakels verricht met Butez dit seizoen.

Oprechte vraag maar zie jij zoveel matchen van de paars-witte beloften?

Heb ze bijna allemaal gevolgd dit seizoen. Maar daar heeft hij niet veel meegedaan. Waren vooral zijn matchen bij de jonge duivels en een paar matchen van de U18's die ik zag waar hij toch indruk maakte.
Als ik dan de commentaren hoor van de mensen die hem al volgen van bij de U13, en het hebben over een talent met het potentieel van Doku, dan kan ik wel ongeveer inschatten dat Julien een toptalent is.

Goed dat hij het seizoen heeft mogen uitdoen maar veel perspectief voor een verlenging zag ik ook niet. Qua resultaat heeft hij veel gehaald uit een matige kern maar hij teerde wel zeer sterk op de kwaliteiten van Butez en Frey. Qua voetbal was het toch te pover. Desondanks wel een coach met klasse en ik ben blij dat onze fans hem gisteren toch een mooi afscheid hebben gegeven.

Peder Hansen vind ik een groter verlies. Die man heeft mirakels verricht met Butez dit seizoen.
Ze zijn inderdaad niet beter beginnen voetballen wanneer de zon begon te schijnen. Dan houdt het op natuurlijk.

Heb ze bijna allemaal gevolgd dit seizoen. Maar daar heeft hij niet veel meegedaan. Waren vooral zijn matchen bij de jonge duivels en een paar matchen van de U18's die ik zag waar hij toch indruk maakte.
Als ik dan de commentaren hoor van de mensen die hem al volgen van bij de U13, en het hebben over een talent met het potentieel van Doku, dan kan ik wel ongeveer inschatten dat Julien een toptalent is.

Hopelijk wel wa minder blessures dan.

Benieuwd wat wij met Mbamba gaan doen, heeft al laten weten dat hij wil spelen. Is zeer jong maar zoveel zie ik er op het ogenblik niet in

Laat zo'n mannen zich maar op hun gemak ontwikkelen zonder teveel talent hier en talent daar verhalen overal op te hangen, zo zijn er al veel gepasseerd en ook afgeserveerd ondertussen. Op dat vlak zeker positief dat de beloften nu in 1b aan de slag kunnen.

Voetbalkrant (ja ja) post er net een artikel over.

Hier zie je de pijl vertrekken. Wat zitten die daar ook aan dat uitvak te doen vraag je je af.

Die Beerschot supporter :
Stadion verbod,. Aangehouden op verdenking van poging doodslag, poging brandstichting, en nu onder elektronisch toezicht.
En 2 matchen zonder publiek

En nu?

Zijn broer naar Lille getrokken. Hopelijk geen voorteken. Zie jonge Belgische talenten liefst zo lang mogelijk in onze competitie blijven.
Is op zijn 15de al van Genk naar Club vertrokken, vaak een veeg teken. Als het bij zulke mannen (wisselen tussen topclubs op een vergelijkbaar niveau) niet snel genoeg gaat zijn ze weg naar de volgende club. Zie ook Dwomoh, Henen, Ademoglu,…

Hij wordt vaak vergeleken met Doku door die enorme versnelling maar bij Doku vaak de indruk dat hij te snel versnelde waardoor hij moeite had om de bal nog zuiver mee te nemen. Bij Duranville vind ik de pure techniek nog wat verfijnder. Schat hem qua potentieel daarom nog wat hoger in dan Doku maar uiteraard moet hij bevestigen. Zo’n talenten kunnen hun potentieel maar benutten als ze jaar na jaar blijven groeien en beter worden.

Nieuw finaal voorstel voor de competitiehervorming op tafel. 1A met 14, playoffs met 6, playoff 2 met 8 zoals voorheen, 4 degradanten, geen halvering van de punten, 1B met 18 waarvan 4 belofteploegen. Topclubs geven meer tv-geld af en verliezen meervoudig stemrecht.

Te nemen of te laten of we gaan volgend jaar opnieuw naar het oude systeem.

Benieuwd naar de zomertransfers: zowel bij de g5 als bij de kleinere die wellicht allemaal met schrik aan het seizoen zullen starten.

Terug
Bovenaan