Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beste man bij Club deze playoffs.Mignolet![]()
We gaan nu ook niet doen alsof dat bij jullie beter is he. De sfeer zit goed, maar het is nog steeds de aartsrivaal. Niet dat ik daar zou staan fluiten, maar ik plaats het wat onder folklore in zo'n match.Zelfs op een dag als vandaag. Reeds kampioen, mooi weer kan het Brugge publiek het toch nie laten om uit te fluiten.
Maak er toch es gewoon een wedstrijd van met positieve sfeer
En zo geschiedde. Knappe goal wel.Mooi om het seizoen af te sluiten met de typische Anderlechtmatch van dit seizoen. Overwicht met goeie kansen, maar een goal krijgen we nog niet gemaakt. Zo meteen dus waarschijnlijk het deksel op de neus.![]()
Kan mij onze laatste Kampioenmatch helaas niemeer herinnerenWe gaan nu ook niet doen alsof dat bij jullie beter is he. De sfeer zit goed, maar het is nog steeds de aartsrivaal. Niet dat ik daar zou staan fluiten, maar ik plaats het wat onder folklore in zo'n match.
en al zeker nie wanneer dat tegen Brugge wasIk wel, maar dat was toen jullie met een penalty wonnen tegen ons, ten tijde van Daum. Als er geen andere meer geweest is sindsdien die ik vergeten ben, maar die match staat bij mij toch eeuwig in het geheugen gebrand.Kan mij onze laatste Kampioenmatch helaas niemeer herinnerenen al zeker nie wanneer dat tegen Brugge was

Aaaah ja just. Die duwfout en Gillet die de penalty traptIk wel, maar dat was toen jullie met een penalty wonnen tegen ons, ten tijde van Daum. Als er geen andere meer geweest is sindsdien die ik vergeten ben, maar die match staat bij mij toch eeuwig in het geheugen gebrand.![]()
Idd.Aaaah ja just. Die duwfout en Gillet die de penalty trapt
En dan nog eentje met Bousouffa op het eind van de match in de verste hoek.
Maar daar waren de zenuwen nog gespannen hè, was een andere sfeer logisch.
Graag, dat jullie wat punten halen Europees.Blij dat onze spelers wel nog even duidelijk maken aan het bestuur dat volgend seizoen nodig is. Scorend vermogen

Mja, tegen dat dat scoren vermogen ingespeeld is, zijn de kwalificatiematchen waarschijnlijk alweer lang voorbij.Graag, dat jullie wat punten halen Europees.![]()