Jupiler Pro League 2021-2022

Begrijp de keuze in Van Bommel voor geen meter. Nooit kunnen overtuigen ergens.
83 punten gehaald bij PSV met een doelsaldo van 72 op 34 matchen lijkt me toch best netjes.

Belangrijkste is dat we weer een TD en een coach hebben die op dezelfde golflengte zitten zoals D'Onofrio met Bölöni. Priske en Jacques leken wel volledig onafhankelijk van elkaar te werken dit seizoen.

83 punten gehaald bij PSV met een doelsaldo van 72 op 34 matchen lijkt me toch best netjes.

Belangrijkste is dat we weer een TD en een coach hebben die op dezelfde golflengte zitten zoals D'Onofrio met Bölöni. Priske en Jacques leken wel volledig onafhankelijk van elkaar te werken dit seizoen.

In de Mickey Mouse competitie van Nederland. Als Ajax of PSV zijnde NIET met zo'n doelsaldo eindigen, is een moeilijkere prestatie.

Play Offs met 4 teams toch niet?
Er is wel al lange tijd 1 ding duidelijk: er zijn veel te veel wedstrijden. 40 competitiematchen, bekerronde, europees voetbal, eventuele voorrondes, met de budgeten en kernen die de ploegen hebben is dat te veel om op alle fronten competitief te zijn. Enkel Club Brugge lijkt me in de breedte effectief meerwaardes te kunnen hebben/betalen, maar alle andere ploegen botsen sportief tegen hun limieten.

PO's met 4 vind ik te weinig omdat het de selectie bijzonder zwaar maakt, maar een combinatie van 16 ploegen en po's met 4 zorgt wel voor een afslanking van 4 wedstrijden tov het huidige format, een interessante denkpiste. Er heerst de laatste jaren meer en meer een tendens om altijd maar meer meer meer wedstrijden te willen spelen vanuit commercieel of financieel perspectief gezien, maar als voetballiefhebber kan je toch enkel maar besluiten dat dat hele opbod werkelijk nergens meer om gaat.

Tja, qua cijfers wel, maar als ik het me goed herinner was toch vooral met slecht voetbal. Ik begrijp gewoon niet dat Brugge, Genk en Antwerp (als we het mogen geloven natuurlijk) allemaal achter hem aan zaten.

Tja, grote naam ook he. Dat helpt ook wel.

Ik lees ook Xabi Alonso als kandidaat bij Club. En wat heeft die getraind tot nu toe? Real Sociedad B.

Er is wel al lange tijd 1 ding duidelijk: er zijn veel te veel wedstrijden. 40 competitiematchen, bekerronde, europees voetbal, eventuele voorrondes, met de budgeten en kernen die de ploegen hebben is dat te veel om op alle fronten competitief te zijn. Enkel Club Brugge lijkt me in de breedte effectief meerwaardes te kunnen hebben/betalen, maar alle andere ploegen botsen sportief tegen hun limieten.

PO's met 4 vind ik te weinig omdat het de selectie bijzonder zwaar maakt, maar een combinatie van 16 ploegen en po's met 4 zorgt wel voor een afslanking van 4 wedstrijden tov het huidige format, een interessante denkpiste. Er heerst de laatste jaren meer en meer een tendens om altijd maar meer meer meer wedstrijden te willen spelen vanuit commercieel of financieel perspectief gezien, maar als voetballiefhebber kan je toch enkel maar besluiten dat dat hele opbod werkelijk nergens meer om gaat.
Gewoon 16 ploegen en geen Play offs zoals bijna in elke competitie in Europa. Neemt meteen een pak wedstrijden af en de competitie wordt er veel leuker op. Want eerlijk : die play off wedstrijden tillen het kampioenschap niet naar een hoger niveau zoals ze beweren. Zelfs overwinteren in de conference league is al moeilijk voor onze ploegen. Komt erbij dat buiten spanning en stress het voetbalniveau in die PO matchen dikwijls van erbarmelijke kwaliteit is.

Tja, qua cijfers wel, maar als ik het me goed herinner was toch vooral met slecht voetbal. Ik begrijp gewoon niet dat Brugge, Genk en Antwerp (als we het mogen geloven natuurlijk) allemaal achter hem aan zaten.
Slecht voetbal met een gemiddelde van bijna 3 goals per match, daar wil ik best voor tekenen.

Qua spelkwaliteit zal het moeilijk zijn om slechter te doen dan Priske.

Gelieve geen spotnamen meer te gebruiken. Op korte tijd 2 users moeten waarschuwen met publieke warning. Aan de volgende warning hangen wel punten.

Voor Antwerp wordt het toch wel ook gewoon tijd om wat stabiliteit te krijgen. Constant wisselen van spelers, trainer en spelsysteem gaat weinig opbrengen.

Dit gedoe en zulke uitspraken vind ge bij iedere ploeg.
Gij gunt Club niks omdat ge een genkie zijt en heel die club zit vol met afgunst en afkeer tegenover alles wat blauw en zwart is. Godweet waar het van komt ben nog altijd op starspike zijn uitleg aant wachten.

edit: allee ik denk dat ik wel weet vanwaar het komt, heel dat genk forum is zo. Ken genoeg Genksupporters irl en die doen wel gewoon normaal.
Dit soort natrappen op zo'n moment, nadat er vanuit Union helemaal niet vijandig gedaan is naar Club toe, zie ik eigenlijk maar 1 voorzitter in België doen.
Of nee wacht, zijne kameraad die nu bij Antwerp zit zou er misschien ook nog toe in staat zijn.

Altijd maar dat "dit ziet ge bij iedereen". Hoe Verhaeghe zich elke keer weer laat kennen, dat ziet ge niet bij iedereen. Helemaal niet.

Voor Antwerp wordt het toch wel ook gewoon tijd om wat stabiliteit te krijgen. Constant wisselen van spelers, trainer en spelsysteem gaat weinig opbrengen.

Gheysens gaat zich moeten leren inhouden. Zal nu misschien wel komen als Overmars het sportief gaat leiden.

Dit soort natrappen op zo'n moment, nadat er vanuit Union helemaal niet vijandig gedaan is naar Club toe, zie ik eigenlijk maar 1 voorzitter in België doen.
Of nee wacht, zijne kameraad die nu bij Antwerp zit zou er misschien ook nog toe in staat zijn.

Altijd maar dat "dit ziet ge bij iedereen". Hoe Verhaeghe zich elke keer weer laat kennen, dat ziet ge niet bij iedereen. Helemaal niet.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat hij zoiets op zo'n moment zegt, in plaats van blij te zijn dat je de titel pakt nadat het er na 45 min toch wel echt slecht uitzag.
Ook gewoon incorrect wat hij zegt, daar heb ik geen enkel probleem mee om dat als Club-sup te zeggen.

Gelukkig is hij "maar" de voorzitter en is het Mannaert die het beleid uitzet

Dat valt toch nog best mee? We hebben drie jaar Bölöni gehad, dan een jaar met Leko/Vercauteren en nu een jaar met Priske. En Priske heeft best veel tijd en krediet gekregen als je kijkt naar het geleverde spel.

Dit jaar is de eerste keer dat er stevig geïnvesteerd is in de spelerskern, wat ook nodig was gezien het vertrek van quasi al onze sterkhouders. Er is nu een basis aanwezig waar je op voort kan bouwen, mits enkele gerichte versterkingen.

Als ik dan naar bv. Genk kijk in dezelfde periode, dan zijn daar (excl. interims) Stuivenberg, Clement, Mazzu, Wolf, Thorup, Van den Brom en Storck gepasseerd.

Genoeg domme uitspraken van andere bestuurders gelezen de voorbije seizoenen anders. Ik ben trouwens ook niet akkoord met wat hij zegt voordat mijn woorden weer verdraaid worden. En zelfs als hij ergens een punt wou maken was het het verkeerde tijdstip ipv op zo'n moment in volle emotie domme dingen te zonder ze deftig te kunnen duiden.
Maar er mag ook een kanttekening bij gemaakt worden, Evert verwoordt dat eigenlijk goed in cafe eersteklas.

Maar het ging mij dus vooral op het feit dat nrt zegt dat dit de reden zou zijn dat hij Club niks gunt, dat is gewoon onzin als ge kijkt hoe heel dat online genklegioen reageert als het over Club gaat. Dat heeft niks met Verhaeghe te maken maar alles met het feit dat die elkaar online zitten op te fokken met onzin, zoals op ieder ander supportersforum.

Ge kunt mss eens deftig reageren @starspike ipv domme smileys, ik sta open voor discussie hoor, maar gij trekt uwe kak altijd in. Hele tijd terug ging ge me in pm laten weten waar dat die haat tov club komt, nooit iets gehad, sorry dat ik dan mijn eigen conclusies trek.

Terug
Bovenaan