Jupiler Pro League 2021-2022

Genoeg domme uitspraken van andere bestuurders gelezen de voorbije seizoenen anders. Ik ben trouwens ook niet akkoord met wat hij zegt voordat mijn woorden weer verdraaid worden. En zelfs als hij ergens een punt wou maken was het het verkeerde tijdstip ipv op zo'n moment in volle emotie domme dingen te zonder ze deftig te kunnen duiden.
Maar er mag ook een kanttekening bij gemaakt worden, Evert verwoordt dat eigenlijk goed in cafe eersteklas.

Maar het ging mij dus vooral op het feit dat nrt zegt dat dit de reden zou zijn dat hij Club niks gunt, dat is gewoon onzin als ge kijkt hoe heel dat online genklegioen reageert als het over Club gaat. Dat heeft niks met Verhaeghe te maken maar alles met het feit dat die elkaar online zitten op te fokken met onzin, zoals op ieder ander supportersforum.
Kijk ik heb dat ondertussen al 2 of 3 keer uitgelegd. Die kiem is er gekomen nadat de pers vol lof was over Brugge in 2018 terwijl die 10 punten achterstonden. "Wie kampioen wilt worden moet voorbij Club Brugge" was toen een van de koppen.

Brugge is ondertussen ook de grootste ploeg. Dat wekt altijd wat wrijvel op.

Daarbij zijn Mannaert en Verhaeghe ook geen onbesproken figuren.

Neem er nog wat figuren bij als Vanaken, Lang,...

Dat zijn enkele argumenten.

Dus de pers, ze zijn de grootste ploeg, elke voorzitter heeft wel wat louche zaken en persoonlijke beef met Lang en Vanaken.

Geef is een deftig argument.

Figuur als Vanaken dan nog.
Ik spreek nu voor mezelf maar ik vind Vanaken wel een van de minst sympathieke spelers bij Brugge. Weinig zin voor zelfreflectie en zeker als zijn eigen prestaties minder zijn, heeft hij het heel vaak over de tegenstander. Kleine speler vind ik qua mentaliteit. Dan hoor ik liever iemand als Vormer bezig.

Ik denk dat Vanaken gewoon simpel en beleefd is opgevoed, zonder te veel blabla errond. Gek dat dat net als arrogant overkomt op Antwerpenaars 😅

Leye naar Waregem, spijtig genoeg niet als speler maar als trainer. Beter dan Simons/De Fauw, ja, hetgeen we nodig hebben? Nee.

Tja, qua cijfers wel, maar als ik het me goed herinner was toch vooral met slecht voetbal. Ik begrijp gewoon niet dat Brugge, Genk en Antwerp (als we het mogen geloven natuurlijk) allemaal achter hem aan zaten.
Klopt. Met voorsprong de slechtste trainer die PSV heeft gehad de afgelopen jaren. Eigenlijk een klassiek voorbeeld dat een clubicoon niet per definitie een goede trainer is. Allez, hij kan altijd nog wel een goede trainer worden, maar ik heb de indruk dat de laatste jaren vaak zulke namen vroeg beginnen met een topclub (Pirlo is ook zo'n voorbeeld), terwijl die beter eerst ervaring opdoen op een lager niveau. Niet iedereen is een Guardiola of een Zidane natuurlijk.

En ja, hij kan misschien wel mooie cijfers voorleggen, maar hij had er ook wel het materiaal voor. Eigenlijk geen flauw idee op basis waarvan Antwerp (en evt. Genk/Club) interesse zouden hebben in zo iemand.

PSV gaat nu trouwens weer hetzelfde doen met Ruud van Nistelrooij, ik ben zeer benieuwd. Ik vind zulke dingen altijd riskant. Bij Club zou ik nu ook niet direct staan te springen om Hoefkens of eventueel zelfs Simons als hoofdtrainer.

Waarom niet? Zien we elk jaar een strijd tussen topploegen en verrassingen om erbij te geraken, ik vind niet dat we sowieso genoeg plaatsen moeten voorzien voor alle topclubs.
Simpel, ik kijk niet enkel naar de 4 topploegen die strijden voor de titel. Onder de 4 is heel dit systeem nu gewoon een gedrocht. PO2 is een grap waar niemand naar kijkt. Na 1 speeldag waren er al meteen 2 ploegen afgeschreven voor Europees voetbal. Laat staan dat je nog moet spreken over de ploegen na plaats 8. Die moeten veel te vroeg stoppen met hun seizoen. Tis amper maart en het seizoen zit er voor meer dan de helft van de ploegen al op. Nee dit gedrocht trekt werkelijk op niks.

Vanaken , goeie voetballer , teveel mekkeraar , maar ik vind hem niet de meest ergerlijkste FCBspeler, heb meer sympathie voor hem gekregen misschien door de RD
Geef mij dan maar wannabe ganster Lang , 60 kilo droog in de haak maar uitpakken en grootspraak doen , publiek uitdagen , domme liedjes zingen , gewoon een ventje dat garantie klappen heeft gekregen toen hij uitging :)
Vormer is op 2
Hmm misschien heb ik iets tegen hollanders hahaha ( Hoedt is ook niet mijne beste vriend)

't Zijn allemaal ook maar mensen die we haten/tof vinden/steunen ... omdat ze het juiste kleurtje dragen of de juiste kleuren vertegenwoordigen. Ik ben doorgaans een enorm rustig persoon, maar op het veld vonden sommigen mij misschien ook wel een ettertje. Of dacht ik na een wedstijd, 'tjah Rogue (niet mijn echte naam btw ;p), dat was nu niet echt sympathiek'.

Kan mij niet herinneren dat ik een speler ooit echt heb gehaat als supporter.

edit: Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen iemand irritant vinden en iemand haten. De andere ploegen in de JPL lopen vol met irritante spelers! :coolbrows::tongue: Moeten ze dringend iets aan doen! Tot ze voor Club spelen natuurlijk, dan zijn het allemaal toffe.

Simpel, ik kijk niet enkel naar de 4 topploegen die strijden voor de titel. Onder de 4 is heel dit systeem nu gewoon een gedrocht. PO2 is een grap waar niemand naar kijkt. Na 1 speeldag waren er al meteen 2 ploegen afgeschreven voor Europees voetbal. Laat staan dat je nog moet spreken over de ploegen na plaats 8. Die moeten veel te vroeg stoppen met hun seizoen. Tis amper maart en het seizoen zit er voor meer dan de helft van de ploegen al op. Nee dit gedrocht trekt werkelijk op niks.
Ik denk dat een playoff 1 met 6 ploegen nog een groter gedrocht is voor de ploegen buiten de top 6? In principe kon je nu Gent, Genk, Standard en bijvoorbeeld mechelen hebben die streden voor plaats 5.

Zonder playoffs zijn de plaatsen 6-14 toch ook al vanaf maart bezig met eindeseizoenswedstrijden te spelen.

En waarom moeten er persé playoffs zijn? Schaf dat systeem toch af, het foefke dat dat voor betere Europese prestaties zorgt mag wel de vuilbak in na de voorbije jaren

Denk da gij den eerste gaat zijn die die irritant gaat vinden moest hij ni bij Brugge spelen lol
Nee, ik ben niet van de rapste, dus er zal iemand anders wel eerst zijn.
Er lopen veel irritantere mannen rond toch? Het is geen vuile speler en hij heeft serieus wat talent. Wordt hij dan zo irritant bevonden omdat hij iets hautain uitstraalt? Hij is dat buiten het voetbal kennelijk niet, is een klant van mijn broer en best wel een sympathieke kerel.
Ik vind spelers die continu vuile of vervelende fouten maken veel irritanter dan zo iemand.

Terug
Bovenaan