Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sympathieke ploeg toch?Toch nooit fout van Amuzu.
Om dan zo te reageren, mag ook wel geel zijn die kop tegen kop

Afhankelijk welke sport misschien welSympathieke ploeg toch?![]()
Voetballen heb ik ze nog nie zien doen vandaag helaas.Je kan niet elke week tegen Priske spelen, he.Afhankelijk welke sport misschien welVoetballen heb ik ze nog nie zien doen vandaag helaas.
Wij zijn ook reteslecht hè, maar probeer hier es tegen te voetballen
Is toch al een heel jaar dat voetbal van Union?Afhankelijk welke sport misschien welVoetballen heb ik ze nog nie zien doen vandaag helaas.
Wij zijn ook reteslecht hè, maar probeer hier es tegen te voetballen
?
Zelfs bij Antwerp zag ik meer wil om te voetballen eigenlijk.Je kan niet elke week tegen Priske spelen, he.
Bwa ze hebben toch ook matchen gehad, bv tegen jullie dat ze wouden voetballen en ook veel kansen kregen.Is toch al een heel jaar dat voetbal van Union??
Olsson![]()
Een teleurstellende sequel, ik vond uw eerste post op dit forum toch beter.
Desondanks kijk ik toch uit naar deel drie.Brugge is in de dubbele confrontatie met Union er 2 keer uitgekomen als winnaar en dit niettegenstaande de arbitrage welke toch wel heer erg overduidelijk beide matchen gefloten hebben om Brugge te nekken, dat de arbitrage opzichtig zeer actief geprobeerd heeft Brugge 2 keer in het verlies te fluiten, dus met andere woorden dat de arbitrage echt wel maximaal getracht heeft Brugge de titel te ontnemen (totaal niet verrassend natuurlijk want ze proberen dit elk seizoen te doen opnieuw en opnieuw en ...)
maar het kampioenschap is nog niet gelopen, er zijn nog 2 matchen en er zullen in beide matchen nog meerdere dubieuze en onverklaarbare dingen gebeuren door de arbitrage om Brugge alsnog van de titel te houden, Brugge heeft de PO (maar !!!) 10/12 gehaald omdat ze gewoon 2 punten zijn afgepakt tegen anderlecht en ik zie de arbitrage er hier 10/18 van maken en dit ten allen koste, wat ze er ook moeten voor doen

Dat mocht hij ook al voor hij 4x scoorde. Begrijp ik ook absoluut niet.Top van Cisse 4 gooals maar dan moet die ni altijd de corners en vrijschoppen trappen ....
Waarschijnlijk al bij die elleboog van daarstraksIn Panama ging het licht uit .....