Waar slaat het op dat Antwerp-Brugge morgen ineens om 13u30 is? In het begin waren beide wedstrijden geprogrammeerd voor 18u30...
Nu kan ik zo goed als niks zien.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar slaat het op dat Antwerp-Brugge morgen ineens om 13u30 is? In het begin waren beide wedstrijden geprogrammeerd voor 18u30...
Heeft altijd op 13.30u gestaan risico match en nu al zeker met het gegeven dat we de titel kunnen pakken.Waar slaat het op dat Antwerp-Brugge morgen ineens om 13u30 is? In het begin waren beide wedstrijden geprogrammeerd voor 18u30...
Ik ken er wel een paarNet zoals ik al een hele hoop zever zag alsof Anderlechtsupporters hopen dat Union morgen wint. Jongens toch. Het hele stadion zal zich achter de eigen ploeg zetten hoor.

“Als Brugge een paar doelpunten maakt en dan wat gaat uitdagen, dan weet ik niet hoe de dag zal eindigen.
Dan hebben ze het gewoon zelf gezocht en sta ik niet in voor verder gevolgen"
Das dan de supporter van de supportersfederatie van Antwerp. Met zo'n uitspraken heb ik het heel moeilijk. Das al op voorhand wat excuses zoeken omdat je gewoon wil relschoppen.
Kan ik alleen maar hopen dat onze supporters wel een beetje verstand hebben zondag en niks dom doen, waardoor de match zou kunnen stilgelegd worden!
Aster kent wel degelijk veel van voetbal en geniet nog van het spelletje. Pro Aster!Aster kent dan ook niets van voetbal, maar dan echt ook niets.
Tuurlijk doet dat er niet toe maar vind dat wel een giftige eigenschap binnen het voetbal(supporteren).Maar dat doet er toch niet toe? Sommige fans houden er ook van op andere hun neus te kloppen.
Club is nu de laatste jaren de ploeg van het land. Elke ploeg/speler die ambitie heeft wilt daar tegen winnen. Dat sommige daar iets meer in zin is niet bescheiden maar calimero.
Club moet gewoon van hun eigen sterkte uitgaand en dan zijn ze quasi niet te kloppen.
100% mee eens KDB heeft ook stappen gezet tot wat hij nu is, en CDK heeft nog veel mindere matchen ook ( andere positie )Ik zou gewoon niet teveel waarde hechten aan al die onnozele vergelijkingen van de mannen die de gazetten moeten vullen met hunne zever.
"Brugge is België ontgroeid" (Camps)
"Bewegingen van Lang heb ik sinds Rensenbrink in België niet meer gezien" (Lambert)
"Brugge is het City van de Lage landen" "Met Ajax als primus inter pares"
"Deketelaere is de nieuwe De Bruyne" (Sanders)
Voor de duidelijkheid, geen aanval op Brugge en zijn waarschijnlijke titel. Hebben hem verdient op het veld.
CDK goeie speler, maar hem gaan vergelijken met wss de beste Belgische speler ooit is toch voor niets nodig?
Amuseert u, en niet te zat ehRare opstelling bij ons...ach ja, we zullen wel zien. Vooral genieten van het zonnetje en proberen die resterende 70 euro op mijn drankkaart op te maken.

Neen laat maar uit, zo snel mogelijk kampioen hoe of wa boeit nietBeslissing op laatste speeldag zou wel mooi zijn e….