Jupiler Pro League 2021-2022

Ik vind dat wij toch een aantal best goeie commentatoren hebben: vdb, boudeweel, aster, joos, geerts, van varenberg zoals reeds gezegd. Qua analisten is het wat minder, Verheyen is zowat de enige goeie imo.

Maar los van dat vind ik dat veel supporters hun haat uitspreken tegen iemand omwille van zijn mening over iets dat hen niet zint (veelal dus iets tegen hun ploeg). Vind ik ronduit belachelijk, het is tenslotte maar een mening, niet de absolute waarheid omdat iemand op tv dat zegt... Je kan daar niet mee akkoord gaan, maar dat wil niet zeggen dat het daarvoor een slechte commentator of analist is. In het gewone leven haat je toch ook niet direct iemand omdat je meningsverschillen hebt?

Zelfde verhaal als er iemand eens te enthousiast is over een goal, dan is het direct een "mauve" of "anti-club" bijvoorbeeld... Mensen moeten eens beseffen dat commentatoren gewoon ook mee genieten van voetbal, meestal redelijk neutraal (of zo neutraal mogelijk) en als Union dan in minuut 86 de gelijkmaker scoort, en men enthousiast is, is dat niet omdat ze union fan zijn, anti club, wel omdat ze genieten van een spannende pot voetbal/titelstrijd.

Veelal op het anonieme internet natuurlijk, maar het is niet omdat je niet akkoord gaat met iemand dat je geen respect voor die mens moet hebben.
Bwa. Ik heb al veel Spaanse commentatoren gehoord, en velen daarvan zijn gewoon pakken beter dan wat we hier in België hebben hoor. Sommige Spaanse commentatoren zijn echt indrukwekkend. Die analyseren de actie op het moment dat ze aan het gebeuren is. Ze praten dan ook nog eens een stuk sneller, en dan vind ik het oprecht straf hoeveel informatie ze soms geven op slechts een paar seconden tijd.

Heel grote Carl "over mijn lijk" Hoefkens en Club anno 2010 vibes met wat Antwerp nu doet :)
Knsap het wel hoor daar niet van, ik zou hetzelfde denken, maar als je nu, na weken slappe kak, plots wel motivatie kan vinden, moet je jezelf toch ook wel eens in vraag stellen.

Sowieso verwacht ik wel een lastige match, het zal zaak zijn van niet mee te gaan in het spel van Antwerp en niet gefrustreerd te raken.

Wel echt zwak van Priske om Haroun niet op te stellen tegen Anderlecht zodat hij zéker geen gele kaart kon pakken en dus geschorst zou zijn tegen Club. Want de match tegen Anderlecht was niet belangrijk genoeg?

Onze volledige play-offs draaien om Brugge de titel te doen verliezen. Daarom hebben we ook verloren op Jan Breydel en hebben we Union twee punten afgepakt.

Heeft echt niets te maken met calimero, club heeft ook jaren in zo'n periode gezeten waarin we al tevreden waren als we een andere ploeg een kloot kunnen afdraaien, en net daarom breng ik het op, omdat het best triest is gewoon. Dat vond ik bij ons ook zo, maar ik snap wel dat je er in mee gaat als supporter, ik ging er zelf ook in mee.

Laatst bewerkt:
Heeft echt niets te maken met calimero, club heeft ook jaren in zo'n periode gezeten waarin we al tevreden waren als we een andere ploeg een kloot kunnen afdraaien, en net daarom breng ik het op, omdat het best triest is gewoon. Dat vond ik bij ons ook zo, maar ik snap wel dat je er in mee gaat als supporter, ik ging er zelf ook in mee.
Het is triest als je wil vermijden dat een van je rivalen een kampioensfeest in jouw stadion bouwt?

Al die insinuaties hier dat Antwerp zich enkel tegen Club Brugge kan opladen als je weet tegen welk team we ons enige punt hebben gehaald deze play-offs...concentreer je eens op je eigen team zou ik zeggen.

Iemand anders doen verliezen is belangrijker dan zelf te winnen voor sommige supporters.
Maar dat doet er toch niet toe? Sommige fans houden er ook van op andere hun neus te kloppen.

Club is nu de laatste jaren de ploeg van het land. Elke ploeg/speler die ambitie heeft wilt daar tegen winnen. Dat sommige daar iets meer in zin is niet bescheiden maar calimero.

Club moet gewoon van hun eigen sterkte uitgaand en dan zijn ze quasi niet te kloppen.

Als Anderlecht gewoon wint van Union mag Antwerp nog doen wat ze wilt, dan spelen Club gewoon bij hun kampioen.

Wel straf, wij zouden nog tot op 1 punt van de titel kunnen komen als alles goed uitdraait (en als ik goed reken)

Als Anderlecht gewoon wint van Union mag Antwerp nog doen wat ze wilt, dan spelen Club gewoon bij hun kampioen.

Wel straf, wij zouden nog tot op 1 punt van de titel kunnen komen als alles goed uitdraait (en als ik goed reken)
Ja klopt, en eerlijk den beter rsca in voorronde cl dan union die mannen gaan veel spelers verliezen vrees ik.

Het is triest als je wil vermijden dat een van je rivalen een kampioensfeest in jouw stadion bouwt?

Al die insinuaties hier dat Antwerp zich enkel tegen Club Brugge kan opladen als je weet tegen welk team we ons enige punt hebben gehaald deze play-offs...concentreer je eens op je eigen team zou ik zeggen.
Neen ja, tuurlijk wil je dat niet.

Maar eigenlijk bedoel ik eerder, dat je als supporter eerder ontgoocheld zou moeten zijn, omdat je de laatste twee matchen, waarmee je de derde plaats kan pakken, compleet verknoeid en eigenlijk geen schijn van kans maakt ... maar zondag gaan we eens onze kop er voor leggen (of zo klinkt het toch) - dan zou ik toch zwaar pissed zijn met zo'n uitspraken. En opnieuw, ik snap dat je daar als supporters uiteindelijk in mee gaat, ik zou het ook doen waarschijnlijk.

Ik heb hier nog nergens gezegd dat ik dat schandalig vind omdat het nét tegen Club is, daar gaat het mij niet echt om, allé of toch niet per se, ik kan niet ontkennen dat ik het daarom aanhaal natuurlijk.

Dus, wat mij betreft, kom ik dit hier niet verklaren als calimero, verre van - als je mijn geschiedenis hier een beetje kent zou je moeten weten dat echt niet mee doe aan zo'n belachelijke praat.

Misschien ook eens het calimerocomplex googelen, zodat je het in de toekomst misschien correct gebruikt.

Maar eigenlijk bedoel ik eerder, dat je als supporter eerder ontgoocheld zou moeten zijn, omdat je de laatste twee matchen, waarmee je de derde plaats kan pakken, compleet verknoeid en eigenlijk geen schijn van kans maakt...
Geloof me, iedereen op Antwerp is zwaar ontgoocheld over die wedstrijden tegen Anderlecht na de hoopvolle prestaties in de eerste twee wedstrijden. En aan de vocale steun van onze supporters zal het ook niet gelegen hebben, die waren ook twee keer op post. Dat men nu een sportieve reactie verwacht in de volgende match is toch de logica zelve.

...maar zondag gaan we eens onze kop er voor leggen (of zo klinkt het toch) - dan zou ik toch zwaar pissed zijn met zo'n uitspraken. En opnieuw, ik snap dat je daar als supporters uiteindelijk in mee gaat, ik zou het ook doen waarschijnlijk.
We weten dat we sportief niets meer te winnen hebben maar we gaan er zondag toch vol voor gaan. Zo kan je het ook interpreteren.

Nee, ik vind niet dat Brugge fans zich verongelijkt moeten voelen omwille van het feit dat we er zondag een match van willen maken.

“Als Brugge een paar doelpunten maakt en dan wat gaat uitdagen, dan weet ik niet hoe de dag zal eindigen.
Dan hebben ze het gewoon zelf gezocht en sta ik niet in voor verder gevolgen"

Das dan de supporter van de supportersfederatie van Antwerp. Met zo'n uitspraken heb ik het heel moeilijk. Das al op voorhand wat excuses zoeken omdat je gewoon wil relschoppen.
Kan ik alleen maar hopen dat onze supporters wel een beetje verstand hebben zondag en niks dom doen, waardoor de match zou kunnen stilgelegd worden!

Net zoals ik al een hele hoop zever zag alsof Anderlechtsupporters hopen dat Union morgen wint. Jongens toch. Het hele stadion zal zich achter de eigen ploeg zetten hoor.

Waar slaat het op dat Antwerp-Brugge morgen ineens om 13u30 is? In het begin waren beide wedstrijden geprogrammeerd voor 18u30...

Nu kan ik zo goed als niks zien. :sop:

Terug
Bovenaan