Jupiler Pro League 2021-2022

ALs ze al QR codekes gaan gebruiken , kweet niet .
Dus als we uw logica volgen en er volgend jaar overal QR-codes hangen is er bij elke voetbalploeg een probleem. Kan jij jezelf nog volgen?

Ah, dus doordat Club "QR codekes" gebruikt om effectief iets te proberen doen aan racisme en er openlijk over te spreken zijn wij plots de meest racistische club van het land ofzo?
Laten we het dan eens omdraaien ... er zitten overal racisten hoor, en 17 van de 18 eersteklasse clubs, incl. Anderlecht, doen hier NIETS aan schijnbaar, hoho, een echte schande is het!!

Allé, tis even kort door de bocht als jouw belachelijke stookposts hoor.
Voor de rest ... wat @Svartálfar zegt.
Hbe ik gezegd dat enkel alleen bij FCB racisten zijn ? Ge moet mij niks in de mond leggen vriend
Svar is al jaren geignored
/care

Anders kunnen we er ook nog eens bijhalen toen Sambi als enige kapitein in 1ste klasse zijn regenboogband niet zichtbaar had.

Voetballers, en bij verlenging hun supporters doen debiele dingen. Niets nieuws onder de zon.

Shit man, wat voor een debiele non-discussie is dat hier weeral. Het topic over of uw partner 1-op-1 mag gaan eten is van hoogstaander niveau.

Morgen voort eerst aanwezig bij een Anderlecht - Club.. Benieuwd naar het stadion zelf en de sfeer ginder en hopelijk geen problemen ^^

In het hol van de leeuw ?
Jup! Ga me sowieso rustig houden hoor, al naar verschillende uit matchen geweest zo, maar nog nooit op Anderlecht. Aangezien er nu nog massa's plaatsen vrij waren (wat ik dus absoluut niet begrijp) was het eens de eens moment om mee te gaan met een kennis.

Jup! Ga me sowieso rustig houden hoor, al naar verschillende uit matchen geweest zo, maar nog nooit op Anderlecht. Aangezien er nu nog massa's plaatsen vrij waren (wat ik dus absoluut niet begrijp) was het eens de eens moment om mee te gaan met een kennis.
ik vind dat eens leuke de match uit een ander standpunt bekijken.

Wat weet je niet?
Is dat voor jou een bewijs? Waarom is er dan niemand veroordeeld of zelfs maar ondervraagd? Letterlijk 1 iemand had het gehoord en kon het verhaal niet hard maken, maar omdat het de purperen god was, is het sowieso waarheid. Nounou.

Net zoals het helemaal niet wil zeggen dat het allemaal verzonnen zou zijn omdat er niemand veroordeeld is. Was al van in het begin van het onderzoek duidelijk dat het moeilijk ging worden dit te bewijzen in een kolkend stadion. Letterlijk 1 iemand? De assistenten, spelers die opwarmden zeiden nochtans hetzelfde. Zelfs enkele supporters van Brugge gaven toe dat er zulke zaken voorvielen op bepaalde plaatsen in het stadion.

Dat na de beloftenmatch op Brugge ongeveer dezelfde zaken voorvallen als de spelers naar de bus stappen, toont toch aan dat zulke zaken gewoon heel vaak voorvallen. en dat er bij een deel voetbalfans, echt een grote haat leeft tov een andere club. En als dat dan toevallig fascisten zijn, ze dat dan maar op die manier uiten. Zal je bij iedere club wel vinden. Al was dat sfeertje bij die beloftenmatch wel opvallend.

Heel bizar hoe een deel Brugge supporters maar niet willen geloven dat zoiets zou kunnen gebeurd zijn, en dat Kompany dat gewoon even uit zijn duim gaat zuigen. Dan is er toch een straffe acteur aan Kompany verloren gegaan. Want hoe die daar voor de camera's stond, sprak boekdelen. Soms is het ok om eens kritiek te geven op de eigen club.

Grote Sambi fan, maar dat met die kapiteinsband was eigenlijk echt niet ok.

Als dat anti supporteren nooit gesnapt. Sommige supporters lijken soms gelukkiger met de malaise bij een concurrent, dan met het eigen succes.

Net zoals het helemaal niet wil zeggen dat het allemaal verzonnen zou zijn omdat er niemand veroordeeld is. Was al van in het begin van het onderzoek duidelijk dat het moeilijk ging worden dit te bewijzen in een kolkend stadion. Letterlijk 1 iemand? De assistenten, spelers die opwarmden zeiden nochtans hetzelfde. Zelfs enkele supporters van Brugge gaven toe dat er zulke zaken voorvielen op bepaalde plaatsen in het stadion.

Dat na de beloftenmatch op Brugge ongeveer dezelfde zaken voorvallen als de spelers naar de bus stappen, toont toch aan dat zulke zaken gewoon heel vaak voorvallen. en dat er bij een deel voetbalfans, echt een grote haat leeft tov een andere club. En als dat dan toevallig fascisten zijn, ze dat dan maar op die manier uiten. Zal je bij iedere club wel vinden. Al was dat sfeertje bij die beloftenmatch wel opvallend.

Heel bizar hoe een deel Brugge supporters maar niet willen geloven dat zoiets zou kunnen gebeurd zijn, en dat Kompany dat gewoon even uit zijn duim gaat zuigen. Dan is er toch een straffe acteur aan Kompany verloren gegaan. Want hoe die daar voor de camera's stond, sprak boekdelen. Soms is het ok om eens kritiek te geven op de eigen club.

Grote Sambi fan, maar dat met die kapiteinsband was eigenlijk echt niet ok.

Als dat anti supporteren nooit gesnapt. Sommige supporters lijken soms gelukkiger met de malaise bij een concurrent, dan met het eigen succes.
Iedereen die al eens naar een voetbalmatch gaat weet gewoon dat die dingen geroepen worden. Bij zowat alle ploegen.

Nooit gesnapt waarom die dan gekleurde spelers van de eigen ploeg dan wel aanmoedigen. Dommigheid?

De vraag is gewoon hoe je zoiets er ooit uit krijgt. Als je gewoon buiten een voetbalstadion kijkt is Vlaanderen ook gewoon racistisch en homofoob.

Onbegrijpelijk voor mij dat je als RWDM zijnde zo weinig sturm en drang kunt brengen.

Evrard lijkt me nu toch ook niet echt de motivator...

[Speculatie modus= on] Of zou er achter de schermen wat rommelen? Makelaarsperikelen waarbij men nu al beseft van als ze op gaan er geen plek meer is voor de cliënt. Dus maar beter in tweede blijven nog een jaartje? [Speculatie modus= off]

Meh, Seraing... Rwdm is tenminste nog traditie.
Schaf die bullshit barrage gewoon af en werk met 2 zakkers en 2 stijgers...
1.5 zakker op 18 ploegen is inderdaad belachelijk weinig, ik denk dat dat het laagste aantal in West-Europa moet zijn. Gaat nooit veranderen natuurlijk, ik zie ons zelfs nog eerder naar 1 of 0.5 zakkers per seizoen evolueren.

Terug
Bovenaan