Jupiler Pro League 2021-2022

1.5 zakker op 18 ploegen is inderdaad belachelijk weinig, ik denk dat dat het laagste aantal in West-Europa moet zijn. Gaat nooit veranderen natuurlijk, ik zie ons zelfs nog eerder naar 1 of 0.5 zakkers per seizoen evolueren.

NIet alleen in West Europa, alle landen in de UEFA coefficienten ranking in onze buurt doen beter/competitiever. Op Oostenrijk na, al is dat een oneerlijke vergelijking aangezien die maar 12 ploegen hebben.

Nederland 2+1 op 18, Oostenrijk 1 op 12, Schotland 1+1 op 12, Rusland 2+2 op 16, Servie 2+2 op 16, Zwitserland 1+1 op 12, Griekenland 1+1 op 14.

Zeer spijtige zaak en ondanks wat men bij de K11 denkt, is dit op lange termijn nefast voor het Belgische voetbal. Afin, dat is het al jarenlang natuurlijk.

Ik vond ze echt proper starten aan de wedstrijd (voor hun doen) maar het laatste kwartier zijn we weer terug in hun spel gekomen. Daarnet ook weer met 4 man rond de ref, daar moeten enkel de overtreder (en eventueel de kapitein) maar zijn.

opnieuw blijven trappen op alles wat vijf meter rond de bal zit, nu toch al paar kaarten gekregen maar nog veel te weinig.

edit:en toch hopen dat ze winnen 😬

Ongelooflijk slechte stilstaande fases van Antwerp :wtf:

Nog maar sinds 2e helft aan het kijken, maar wat een drama van een match, bijna constant fouten ... Wachten op de goal van Union gewoon.
Edit: en daar was ie dus bijna.

De match gaat op zich wel vrij gelijk op, maar op basis van zuivere kansen had Union hier toch altijd moeten winnen. Wat een missers zeg.

Terug
Bovenaan