Jupiler Pro League 2021-2022

Spijtig, ik vind het voor het eerst sinds lang echt een interessante klassieker.
We zijn te fel verzwakt vrees ik. Met een goeie Ashimeru van een maand terug en Verschaeren en Gomez topfit had ik het willen zien nu. Maar de laatste weken hebben hun sporen nagelaten.

Het zou mij verwonderen als we iets kunnen pakken.

We zijn te fel verzwakt vrees ik. Met een goeie Ashimeru van een maand terug en Verschaeren en Gomez topfit had ik het willen zien nu. Maar de laatste weken hebben hun sporen nagelaten.

Het zou mij verwonderen als we iets kunnen pakken.
Dat is het leuke aan klassiekers en derby's imo: Alles kan. United kan plots puur op wilskracht City over de knie leggen. Cercle kan Brugge met wat extra enthousiasme verrassen.

Is ook de reden waarom ik nooit op derby's en consoorten wed. :unsure:

Uit respect voor uw gemeenschap zal ik mijn connecties hierover aanspreken. Dit is inderdaad beneden alle peil.
IK heb toevalig Joodse familieleden , maar dat kan je natuurlijk niet weten . Maar het zijn niet de toevalige 3 forumleden die dan belachelijk moeten doen :)

Het is gepost op den 28 ste .. jezus man laat het , geeft het gewoon toe dat het smakeloos is en uitermate dom .
Precies zoals de racistische uitspraken uit het publiek , toen was er ook niks aan de hand .
Dat laatste is toch nooit bewezen?
Er moet trouwens GEEN spatie voor elk leesteken he.

Ik begrijp met de beste wil van de wereld deze discussie niet. Elke ploeg heeft een hoop idioten in de tribunes zitten en daarbuiten en dat soort filmpjes moeten gewoon geen enkele vorm van aandacht krijgen.

ALs ze al QR codekes gaan gebruiken , kweet niet .
Wat weet je niet?
Is dat voor jou een bewijs? Waarom is er dan niemand veroordeeld of zelfs maar ondervraagd? Letterlijk 1 iemand had het gehoord en kon het verhaal niet hard maken, maar omdat het de purperen god was, is het sowieso waarheid. Nounou.

Wat weet je niet?
Is dat voor jou een bewijs? Waarom is er dan niemand veroordeeld of zelfs maar ondervraagd? Letterlijk 1 iemand had het gehoord en kon het verhaal niet hard maken, maar omdat het de purperen god was, is het sowieso waarheid. Nounou.
Het was niet alleen onzen Purperen God , <insert spatie> Kip . Neeje , ze zullen hun eigen allemaal aangeven , Ja ik heb racistische uitspraken gezegd lol . Het bewijs dat je alles verkleind tot het minimale is het bewijs .

Dus het politie onderzoek dat niets geen bewijs vond voor Kompany zijn uitspraken is ook vervalst ofzo?
1 ding da ge moet weten van de Brugse politie is dat die absoluut niet blauw-zwart gezind zijn om zoiets niet serieus te nemen. Als je maar anti-Club kan posts kan maken e..

ALs ze al QR codekes gaan gebruiken , kweet niet .
Ah, dus doordat Club "QR codekes" gebruikt om effectief iets te proberen doen aan racisme en er openlijk over te spreken zijn wij plots de meest racistische club van het land ofzo?
Laten we het dan eens omdraaien ... er zitten overal racisten hoor, en 17 van de 18 eersteklasse clubs, incl. Anderlecht, doen hier NIETS aan schijnbaar, hoho, een echte schande is het!!

Allé, tis even kort door de bocht als jouw belachelijke stookposts hoor.
Voor de rest ... wat @Svartálfar zegt.

Terug
Bovenaan