Jupiler Pro League 2021-2022

Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer het op de laatste speeldag zou aankomen en Union dreigt gelijk te spelen of winnen dat hetzelfde scenario als tegen Beerschot zou kunnen voorvallen. Waarbij door toedoen van de uitsupporters de match werd stilgelegd en Union een forfait winst kreeg.
Ahja, op die manier. Dat ligt natuurlijk in de lijn van sympathie voor de ploeg.

Laatste speeldag is Union - Antwerp, ik zie dat toch niet zitten met uitsupporters. Het kan erop aan komen, als Union punten aan het verliezen is, en Antwerp zelf speelt voor niets meer, gaan die supporters dan braaf blijven zitten/staan?
Maar de huidige regeling voor uitmatchen trekt dit soort supporters ook gewoon aan imo.
Misschien niet de meest populaire mening hier maar: nu al beginnen speculeren op zoiets komt bij mij over als stemmingmakerij. Zijn jullie daar nu echt al mee bezig? Je moet nog 2 keer tegen Union spelen dus je hebt de titel eigenlijk maar te pakken...

Als Union op de laatste speeldag nog altijd kampioen kan spelen wil dat zeggen dat ze ook in de PO's even veel punten hebben gepakt dan jullie en verdienen ze die titel dus ook gewoon.

Als het op de laatste speeldag aankomt moet ge echt niet denken dat Ghijsen Brugge de titel gaat geven. Dan hangt Brugge er aan. Antwerp zal dan wel een non-match gaan spelen. Let maar op. Ik denk dat je er van zult verschieten hoeveel matchen er nog worden geregeld.

Als het op de laatste speeldag aankomt moet ge echt niet denken dat Ghijsen Brugge de titel gaat geven. Dan hangt Brugge er aan. Antwerp zal dan wel een non-match gaan spelen. Let maar op. Ik denk dat je er van zult verschieten hoeveel matchen er nog worden geregeld.
En anders springt er een 2de antwerpse aanhang over de boarden in Union.

Brugge moet het gewoon afmaken in de onderlinge duels met Union.
Dit toch? En tegen Anderlecht en Antwerp moeten ze ook gewoon hun punten pakken.
Al dat gespeculeer over Antwerp fans die Union 3 punten cadeau gaan doen terwijl je gewoon nog zelf 6 punten van hen kan pakken.

Alsof Union enkel door die 3 punten van Beerschot in de PO's is geraakt.
Wie op het eind van de rit eerst staat zal verdiend kampioen zijn hoor, ook al is het door marginalen uit Antwerpen die over nen draad zijn gekropen.

Doe eens niet zo dramatisch zeg.

'Al dat gespeculeer' 't Zijn met moeite drie berichtjes op drie dagen tijd :sarcastic: En ik heb ook niemand iets zien zeggen over ploeg x of y die geen play offs of titel zou verdienen.

Gewoon naar onszelf kijken, twee keer nog tegen union we hebben het beiden in eigen handen.
Goh ja, deels klopt dat. Maar ik denk wel dat je ook de punten moet halen tegen Anderlecht en Antwerp. Zij zijn uiteindelijk wel scherprechters indien ze punten kunnen afsnoepen van 1 team.

Beetje et stomme aan twitter en consoorten.. Plots is elke kleine scheet een nieuwsfeit, terwijl da anders totaal geen tractie of nieuws waarde zou hebben. Denk dat zo goed als elke supporter zich daar nu wel van distantieert, maar ge vind altijd genoeg dommerikken als ge maar goed zoekt op social media.. Beter gewoon reporten en negeren ipv meer tractie en kenbaarheid aan te geven tbh

Anderlecht-Club gaat blijkbaar langs geen kanten uitverkocht zijn zondag (eergisteren 11.000 playoffabonnementen verkocht en paar 1000 losse tickets). Bij ons heel wat successupportertjes blijkbaar.

Anderlecht-Club gaat blijkbaar langs geen kanten uitverkocht zijn zondag (eergisteren 11.000 playoffabonnementen verkocht en paar 1000 losse tickets). Bij ons heel wat successupportertjes blijkbaar.
Spijtig, ik vind het voor het eerst sinds lang echt een interessante klassieker.

Terug
Bovenaan