Nrt
Well-known member
toch ferm gestolen van Genk
Gij zijt echt niet goed. Kijk maar naar deze statistieken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch ferm gestolen van Genk
Prachtige pyro was dat. Als ge dat niet af kunt moet ge naar tennis kijken. Dit maakt deel uit van het voetbal.Nu nog marginaal gedrag in Gent van de supporters (van de genkies)
Was nochtans gewoon penalty. Natuurlijk heeft hij zijn reputatie tegen, maar hij wordt gereaakt.Zou Bongonda zo zenuwachtig zijn dat hij zelfs niet meer op zijn twee voeten kan blijven staan zodra hij de zestien-meter binnenloopt?
als het waar is, kerel nooit meer laten fluiten. als dat uw houding is, dan zit ge niet op uw plaats als ref.Als dit waar is
![]()
Hein Vanhaezebrouck haalt ongemeen hard uit naar ref Verboomen: "Hij lachte met blessures Vadis" | sporza
Woest was hij, Hein Vanhaezebrouck. De trainer van KAA Gent kreeg gisteren al in de eerste helft rood tegen Racing Genk, maar lang na het laatste fluitsignaal kookte de coach nog steeds. Op de persconferentie achteraf haalde Vanhaezebrouck zwaar uit naar scheidsrechter Nathan Verboomen. Hij...sporza.be
Forfait zege voor Antwerp lijkt mij het enige correcte. Ze moeten hun tribune maar beter beveiligen daar in Brugge.![]()
Trieste taferelen: Antwerp-hooligans zoeken confrontatie op met familietribune Club Brugge | sporza
Weer ontsiert supportersgeweld een wedstrijd in de Belgische competitie. Na afloop van Club Brugge - Antwerp liepen de gemoederen hoog op in de tribunes van Jan Breydel. Enkele hooligans probeerden vanuit het bezoekersvak de familietribune van Club te bestormen. De spelers van beide ploegen...sporza.be
Benieuwd naar de straf, niet de eerste keer.
Wat mij wel opvalt is hoe men zit te benadrukken dat dit de familietribune is, terwijl daar evengoed Brugge supporters wat staan uit te dagen.Toch leuk zo'n play off systeem waarbij je allemaal top matchen krijgt.
Forfait zege voor Antwerp lijkt mij het enige correcte. Ze moeten hun tribune maar beter beveiligen daar in Brugge.
Uhu, een beetje zwaaien met vuurwerk, echt prachtig amai meer van dat!!!Prachtige pyro was dat. Als ge dat niet af kunt moet ge naar tennis kijken. Dit maakt deel uit van het voetbal.
Bij dat Brugge-publiek inderdaad veel uitdagers. Daar onderaan ook aan die lange tribune. Daar zijn sommigen meer met het uitvak bezig dan de match zelf. Nu dat spreekt die actie van die Antwerp-fans niet goed. Blijft debiel.Wat mij wel opvalt is hoe men zit te benadrukken dat dit de familietribune is, terwijl daar evengoed Brugge supporters wat staan uit te dagen.
Dat lijkt me nu ook niet echt het volk dat ge tussen uw kinderen wilt hebben.
Ik ben blij dat je tot inkeer komt en meer wil. Mooi.Uhu, een beetje zwaaien met vuurwerk, echt prachtig amai meer van dat!!!
Hopelijk al die zwartfrakken een levenslang stadionverbod.![]()
Trieste taferelen: Antwerp-hooligans zoeken confrontatie op met familietribune Club Brugge | sporza
Weer ontsiert supportersgeweld een wedstrijd in de Belgische competitie. Na afloop van Club Brugge - Antwerp liepen de gemoederen hoog op in de tribunes van Jan Breydel. Enkele hooligans probeerden vanuit het bezoekersvak de familietribune van Club te bestormen. De spelers van beide ploegen...sporza.be
Benieuwd naar de straf, niet de eerste keer.
Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.Als dit waar is
![]()
Hein Vanhaezebrouck haalt ongemeen hard uit naar ref Verboomen: "Hij lachte met blessures Vadis" | sporza
Woest was hij, Hein Vanhaezebrouck. De trainer van KAA Gent kreeg gisteren al in de eerste helft rood tegen Racing Genk, maar lang na het laatste fluitsignaal kookte de coach nog steeds. Op de persconferentie achteraf haalde Vanhaezebrouck zwaar uit naar scheidsrechter Nathan Verboomen. Hij...sporza.be
Dat vraag ik mij toch ook af. Je hebt enkel te verliezen als ref als je zoiets zegt.Waarom zou die zoiets zeggen tbh
Sinds wanneer hangt er een Europees ticket aan een oefenmatch?Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.
En dat zielig assistentje uit Genk, jongens toch. Best eens focussen op zijn eigen ploeg die met moeite een oefenwedstrijd kan winnen van 10 man.