Jupiler Pro League 2021-2022

Net die fases in Gent-Genk gezien.
Imo heeft de ref hier gewoon 200% gelijk.
Odjidja gaat redelijk gevaarlijk in terwijl hij die bal nooit meer kon hebben. Hield zich wel nog wat in, maar terechte gele kaart.
Dan die actie erna schuift die kerel van Genk gewoon uit terwijl hij de bal wil wegtrappen, allesbehalve een gele kaart waard en dan gaat Odjidja de ref daar iets in zijn oor blazen...

Storck is trouwens een grote teleurstelling. Hij start al niet met Oyen en dan zet hij hem tweede helft ook nog als rechtsachter (!). Wtf. Uw grootste talent op die positie zetten. En zelfs daar speelde hij nog zijn match. Ik moet die vedetten trouwens niet meer zien bij Genk. Speel maar gewoon met Oyen, Nemeth en andere talenten voor het verdere verloop.

Als dit waar is :unsure:

als het waar is, kerel nooit meer laten fluiten. als dat uw houding is, dan zit ge niet op uw plaats als ref.

daarom: "als het waar is"

normaal zie je de refs ook niet in de buurt van de spelers in de opwarming, dus lijkt me wel raar.
maar goed, het blijven natuurlijk KBVB-refs.

Toch leuk zo'n play off systeem waarbij je allemaal top matchen krijgt.

Benieuwd naar de straf, niet de eerste keer.
Forfait zege voor Antwerp lijkt mij het enige correcte. Ze moeten hun tribune maar beter beveiligen daar in Brugge.

Toch leuk zo'n play off systeem waarbij je allemaal top matchen krijgt.
Forfait zege voor Antwerp lijkt mij het enige correcte. Ze moeten hun tribune maar beter beveiligen daar in Brugge.
Wat mij wel opvalt is hoe men zit te benadrukken dat dit de familietribune is, terwijl daar evengoed Brugge supporters wat staan uit te dagen.
Dat lijkt me nu ook niet echt het volk dat ge tussen uw kinderen wilt hebben.

Wat mij wel opvalt is hoe men zit te benadrukken dat dit de familietribune is, terwijl daar evengoed Brugge supporters wat staan uit te dagen.
Dat lijkt me nu ook niet echt het volk dat ge tussen uw kinderen wilt hebben.
Bij dat Brugge-publiek inderdaad veel uitdagers. Daar onderaan ook aan die lange tribune. Daar zijn sommigen meer met het uitvak bezig dan de match zelf. Nu dat spreekt die actie van die Antwerp-fans niet goed. Blijft debiel.

Benieuwd naar de straf, niet de eerste keer.
Hopelijk al die zwartfrakken een levenslang stadionverbod.

Als dit waar is :unsure:

Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.

En dat zielig assistentje uit Genk, jongens toch. Best eens focussen op zijn eigen ploeg die met moeite een oefenwedstrijd kan winnen van 10 man.

Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.

En dat zielig assistentje uit Genk, jongens toch. Best eens focussen op zijn eigen ploeg die met moeite een oefenwedstrijd kan winnen van 10 man.
Sinds wanneer hangt er een Europees ticket aan een oefenmatch?

Terug
Bovenaan