Jupiler Pro League 2021-2022

Bij dat Brugge-publiek inderdaad veel uitdagers. Daar onderaan ook aan die lange tribune. Daar zijn sommigen meer met het uitvak bezig dan de match zelf. Nu dat spreekt die actie van die Antwerp-fans niet goed. Blijft debiel.
In mijn kennissenkring zitten verschillende supporters van verschillende clubs , 99% vind het Bruggepubliek het meest irritante publiek .

Ik snap niet waarom Kompany nooit eens iets probeert. Er is altijd maar 1 game plan en letterlijk iedereen weet exact wat het gaat zijn. Moet die met zijn ervaring als speler toch beseffen?

Ik snap wel dat je de structuur niet helemaal wil omgooien in deze fase, en wat stabiliteit wilt behouden. Met deze smalle kern weet ik ook niet echt hoe je hier heel veel flexibiliteit in kan steken. Echte wingers zijn er niet. Als je dan ook nog eens Ashimeru, Delcroix, Debast en Gomez moet missen, blijft er niet zo heel veel meer over om mee te schuiven. Vooral in de breedte is er echt een gebrek aan kwaliteit. De basisplaats van Kana bewijst wel dat Kompany verder kijkt dan altijd diezelfde 11 namen. Gisteren was onze verdediging rampzalig. Refaelov ook nog maar eens, hoe onbegrijpelijk de analisten en journalisten dat ook maar blijven vinden. En Murillo ook weer de Murillo van het begin van het seizoen. Met een bredere kern smijt je die gewoon op u bank. Maar het is nu niet dat onze bankspelers zo blaken van form/kwaliteit. Cullen nu ook de laatste matchen volledig door het ijs aan het zakken. En dan nog eens die uitschakeling in de beker die er wel op in zal hakken.

Vond het persoonlijk nu niet echt zo een gigantische verrassing dat we het gisteren niet haalden. Snap ook niet goed waarom dat gisteren per se Kompany zijn fout moet zijn. Weet trouwens ook niet of andere coaches per se zo veel meer uit deze kern zouden halen. We hebben verdomme zowat het meeste expected goals, en de minste tegen.

Laatst bewerkt:
Hopelijk kunnen we volgend seizoen met een fitte Debast en Delcroix in het hart van de verdediging spelen. Hoedt heeft soms wel een goede pass in de benen maar maakt verder toch ook veel verdedigende fouten (al moet hij soms ook het werk van Magallan mee opknappen waardoor hij zelf gaten laat natuurlijk).

Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.

En dat zielig assistentje uit Genk, jongens toch. Best eens focussen op zijn eigen ploeg die met moeite een oefenwedstrijd kan winnen van 10 man.
Kan je natuurlijk ook over jullie zeggen... Kijk naar jezelf ipv constant dat gemelk over de scheidsrechters elke week opnieuw.

Voor Kompany was het achteraf duidelijk waarom zijn ploeg al voor de derde keer dit seizoen de Brusselse derby verloor. De trainer zag dat Union alweer veel slimmer was dan zijn ploeg. "En vanaf dan ben je gewoon overal een stap te laat. Dat was zo bij de eerste goal van Union, maar ook bij de tweede en de derde. Union was op de sleutelmomenten slimmer dan wij, daar hebben ze de wedstrijd gewonnen. Dat was vandaag zo, maar dat was ook al zo in de voorgaande confrontaties", zuchtte hij bij Het Laatste Nieuws.

Ik mag hopen dat intern zijn analyse iets verder komt dan dit

Ik geloof er voorlopig nog niet veel van, maar toch al bevestiging gekregen van verschillende mensen dat Verbomen inderdaad Vadis opzocht. Indien dit waar is wordt die toch gewoon geschorst? Dit kan toch echt niet meer. En ik twijfel al sterk aan de integriteit van de refs de dag van vandaag.

En dat zielig assistentje uit Genk, jongens toch. Best eens focussen op zijn eigen ploeg die met moeite een oefenwedstrijd kan winnen van 10 man.

Persoonlijk vind ik dat er niets mis is met wat de scheids zou gezegd hebben. Het is gewoon een (onbeleefd) mopje en lijkt mij bedoeld te zijn om een praatje te maken, niet om Vadis recht in zijn gezicht uit te lachen.

Persoonlijk vind ik dat er niets mis is met wat de scheids zou gezegd hebben. Het is gewoon een (onbeleefd) mopje en lijkt mij bedoeld te zijn om een praatje te maken, niet om Vadis recht in zijn gezicht uit te lachen.
Als scheidsrechter doe je dit gewoon niet (indien het waar zou zijn). Mopje of niet

Ik wil gerust 1 keer dat misplaatst mopje kunnen plaatsen, maar 2 keer dezelfde speler opzoeken stel ik mij toch vragen bij (als het waar is). Je stelt je integriteit in gevaar en die is al op een laag pitje bij de arbitrage. Als ik zo een praatje maak op mijn werk vlieg ik buiten (en terecht).

Ik wil gerust 1 keer dat misplaatst mopje kunnen plaatsen, maar 2 keer dezelfde speler opzoeken stel ik mij toch vragen bij (als het waar is). Je stelt je integriteit in gevaar en die is al op een laag pitje bij de arbitrage. Als ik zo een praatje maak op mijn werk vlieg ik buiten (en terecht).

Passeren is niet hetzelfde als opzoeken eh.

En ik wil niet werken waar jij werkt als je zo op je woorden moet letten. Het is niet dat de scheids Vadis is gaan tackelen en zo geblesseerd is geraakt.

Dit heeft niets met integriteit te maken. Een scheids is ook een mens. Alle grote scheidsrechters maken praatjes met de spelers op het veld en lachen er zelf mee. Volgens jou is dat dan partijdigheid..

De discussie moet gaan of het terecht geel/rood was of niet. Niet over wat de scheids heeft gezegd.

Laatste speeldag is Union - Antwerp, ik zie dat toch niet zitten met uitsupporters. Het kan erop aan komen, als Union punten aan het verliezen is, en Antwerp zelf speelt voor niets meer, gaan die supporters dan braaf blijven zitten/staan?
Maar de huidige regeling voor uitmatchen trekt dit soort supporters ook gewoon aan imo.

Laatste speeldag is Union - Antwerp, ik zie dat toch niet zitten met uitsupporters. Het kan erop aan komen, als Union punten aan het verliezen is, en Antwerp zelf speelt voor niets meer, gaan die supporters dan braaf blijven zitten/staan?
Maar de huidige regeling voor uitmatchen trekt dit soort supporters ook gewoon aan imo.
Waarom niet? Als Antwerp voor niks meer speelt, dan denk ik zelfs dat ze mee gaan vieren als Union toch de titel pakt. Heel misschien een ander verhaal als ze nog voor de knikkers spelen, maar dan nog. Volgens mij hebben ze daar net iets teveel respect voor union om daar zo onnozel te gaan doen. de wedstrijd op Union was net een toonbeeld van hoe supporteren hoort te zijn. Antwerp met hun spandoek om Union welkom te heten, en beide ploegen die voor elkaar zongen.

Waarom niet? Als Antwerp voor niks meer speelt, dan denk ik zelfs dat ze mee gaan vieren als Union toch de titel pakt. Heel misschien een ander verhaal als ze nog voor de knikkers spelen, maar dan nog. Volgens mij hebben ze daar net iets teveel respect voor union om daar zo onnozel te gaan doen. de wedstrijd op Union was net een toonbeeld van hoe supporteren hoort te zijn. Antwerp met hun spandoek om Union welkom te heten, en beide ploegen die voor elkaar zongen.
Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer het op de laatste speeldag zou aankomen en Union dreigt gelijk te spelen of winnen dat hetzelfde scenario als tegen Beerschot zou kunnen voorvallen. Waarbij door toedoen van de uitsupporters de match werd stilgelegd en Union een forfait winst kreeg.

Terug
Bovenaan