fcberke
Well-known member
Beetje kort door de bocht zulke statistieken.U hoort het , van de commentator , Kompany succesvole wissels , 18 doelpunten ..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje kort door de bocht zulke statistieken.U hoort het , van de commentator , Kompany succesvole wissels , 18 doelpunten ..
Ja, ik ook. Alee, Gent in plaats van Brugge dan he.Als Antwerp en Anderlecht op deze manier aan de playoffs beginnen had ik toch liever Gent gezien.
Tja Brugge Antwerp was een spectakel zeJa, ik ook. Alee, Gent in plaats van Brugge dan he.

Fixed that for you!U hoort het , van de commentator , Kompany slechte basisopstelling , 18 doelpunten na wissels...
Tja zo hebde altijd wel iets om te zeikenFixed that for you!

Dik gegundThe dream lives on
![]()
Het is al erg als mensen opt forum op voorhand kunnen zeggen waar het gaat mislopen en zijn blunders zien.Ik snap niet waarom Kompany nooit eens iets probeert. Er is altijd maar 1 game plan en letterlijk iedereen weet exact wat het gaat zijn. Moet die met zijn ervaring als speler toch beseffen?
Zegt me dan welke wissels jij zou doen ?Het is al erg als mensen opt forum op voorhand kunnen zeggen waar het gaat mislopen en zijn blunders zien.
Die wissels zijn precies ook automatisme.
Ik blijf het niet herhalen dat ik met een andere opstelling zou gestart zijn.Zegt me dan welke wissels jij zou doen ?
Ah de Gilles , onze wereldanalist![]()
Ja en nu analyseren hoe dat komt en er es proberen iets aan te doenEerlijke analise wel van de Vinny , Union gewoon in de 3 wedstrijden beter .