Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die winnen gewoon al hun thuiswedstrijden zeDe onderlinge duels tussen Club en Union gaan het bepalen.
Er is ook een uitmatch!Die winnen gewoon al hun thuiswedstrijden ze

true , mar ik vind ze gewoon de terechte Kampioen .Er is ook een uitmatch!
't Zal er nog om gaan spannen denk ik. Club of Union. Uiteraard hoop ik op club, maar ik gun het union wel. Ik ga als club-fan niet teleurgesteld zijn met een tweede plek dit seizoen, maar moesten we er toch nog over gaan, ga ik ook niet kwaad zijn natuurlijk.![]()
Dat wel. Ik ben sowieso geen fan van de play-offs, dus voor mij zijn ze terechte kampioen. Maar moesten we nu voor 1x die play-offs in ons voordeel trekken, ga ik er niet om rouwen.true , mar ik vind ze gewoon de terechte Kampioen .
ik denk dat we hier met elke opstelling geen kans makenVoila. Dees is volledig op kap van mijnheer Kompany met zijn kut opstelling
We zullen het nooit weten want mijnheer kent precies geen andere veldbezettingik denk dat we hier met elke opstelling geen kans maken
Op zich niet verkeerd dat hij een typeploeg heeft (daar hebben we int begin van het seizoen genoeg om geklaagd) maar enige tactische flexibiliteit is teveel gegraagd. Kan al niet wachten op de wissels Raman <> Zirkzee, El Hadj <> Refaelov en Amuzu <> Verschaeren straks.Bwah , die verloren Bekermatch heeft denkelijk serieuzer ingehackt dat ze willen toegeven .Het verschil in niveau in deze match is toch wel zot. Dit is nog altijd nr 1 vs nr 3, maar je zou bij momenten denken dat die nr 3 tegen degradatie vecht.