Jupiler Pro League 2021-2022

Die winnen gewoon al hun thuiswedstrijden ze
Er is ook een uitmatch!
't Zal er nog om gaan spannen denk ik. Club of Union. Uiteraard hoop ik op club, maar ik gun het union wel. Ik ga als club-fan niet teleurgesteld zijn met een tweede plek dit seizoen, maar moesten we er toch nog over gaan, ga ik ook niet kwaad zijn natuurlijk. :unsure:

Er is ook een uitmatch!
't Zal er nog om gaan spannen denk ik. Club of Union. Uiteraard hoop ik op club, maar ik gun het union wel. Ik ga als club-fan niet teleurgesteld zijn met een tweede plek dit seizoen, maar moesten we er toch nog over gaan, ga ik ook niet kwaad zijn natuurlijk. :unsure:
true , mar ik vind ze gewoon de terechte Kampioen .

ik denk dat we hier met elke opstelling geen kans maken
We zullen het nooit weten want mijnheer kent precies geen andere veldbezetting

Cullen, Kana continu met een man in de rug, Undav die passlijnen afsluit en Vanzeir gaat jagen.
Ge loopt los in die overbevolkte trechter en ge geraakt zo nog nie over de middellijn

Ik heb het gvd nog gezegd in dat bekertopic.
Ge krijgt geen poot aan de grond zo

Verschaeren en Refaelov verstoppen zich dan nog en onze Backs staan onmogelijk hoog

Het verschil in niveau in deze match is toch wel zot. Dit is nog altijd nr 1 vs nr 3, maar je zou bij momenten denken dat die nr 3 tegen degradatie vecht.

Ik vraag me soms af wat er in Kompany zijn hoofd omgaat. Ge hebt dit seizoen al 2x keer (terecht) verloren van Union, gaat ge alsnog een derde keer met dezelfde veldbezetting spelen. Gewoon maar hopen op derde keer goede keer? :unsure: Op zich niet verkeerd dat hij een typeploeg heeft (daar hebben we int begin van het seizoen genoeg om geklaagd) maar enige tactische flexibiliteit is teveel gegraagd. Kan al niet wachten op de wissels Raman <> Zirkzee, El Hadj <> Refaelov en Amuzu <> Verschaeren straks.

Het verschil in niveau in deze match is toch wel zot. Dit is nog altijd nr 1 vs nr 3, maar je zou bij momenten denken dat die nr 3 tegen degradatie vecht.
Bwah , die verloren Bekermatch heeft denkelijk serieuzer ingehackt dat ze willen toegeven .
Denk dat plaats 3 ook het hoogste gaat zijn .

Terug
Bovenaan