Jupiler Pro League 2021-2022

Benieuwd wanneer de definitieve uitslag van Union en Beerschot zal zijn? Voor play offs waarschijnlijk niet

Ma allez idioten, gaan ze die match definitief staken. Laat die 7 minuten toch nog spelen.

En lol bij Anderlecht vieren ze precies of ze winnen de titel. How the mighty have fallen.
Allè kom. Dit is gewoon voor Kompany zijn verjaardag hoor..

Ge haalt op de laatste speeldag PO1 na zoveel jaar nadat ge onlangs pas verloor tegen uw rechtstreekse concurrent en het 2 speeldagen voor het eind niemeer in eigen hand had.
Het spel trok op niks, maar dit moogt ge wel eens vieren.

Trouwens Bouceaut hè als ref, wat had je gedacht ?
Nie de eerste keer van de Beerschot supporters, marginaal gedrag

Allè kom. Dit is gewoon voor Kompany zijn verjaardag hoor..

Ge haalt op de laatste speeldag PO1 na zoveel jaar nadat ge onlangs pas verloor tegen uw rechtstreekse concurrent en het 2 speeldagen voor het eind niemeer in eigen hand had.
Het spel trok op niks, maar dit moogt ge wel eens vieren.
Zeker weten. 2 weken geleden leek het over. Tuurlijk zijn ze content

Anderlecht hoerechance dat Gent zelf stress / de bibber kreeg toen ze op polepositie stonden voor PO-I
Hoerechance dat Kortrijk oeps (copy paste ging fout :)), net niet die 3-3 kon scoren, nadat de spelers bij Anderlecht ook plots kak / schijt in hun broek kregen.

Maar goed, Gent heeft het volkomen aan zichzelf te wijten. Dus onderverdiend is dit dan wel niet.
(En zoals Moleman zegt: Op basis van het hele seizoen was het ook zeker verdiend)

Hopelijk valt die blessure van Gomez wat mee. Die zouden we ferm missen volgende week. Hoe zwak hij ook was vandaag.

Draak van een eerste helft. Tegen een tegenstander die hier echt nog iets wou halen in hun laatste match tegen het “grote” Anderlecht, op een pattatenveld. En bij ons precies toch wel heel veel stres.

Na de rust een ander Anderlecht. Heerlijk dat een Brusselse ket als Ait El Hadj ons dan op voorsprong kon brengen. Onze volledige verdediging vandaag wel een absolute offday.

Al bij al wel een meer dan verdiende plaatsing voor de Champions Playoffs. Vaak heel goed voetbal en spektakel, en al te vaak onverdiend puntenverlies door een gebrek aan afwerking.

Zelf had ik liefst Gent ook in PO1 gezien ipv Antwerp. Maar volgende week wordt volgens mij weet een thriller van formaat tussen 2 goeie ploegen. Hopelijk ook met leuk voetbal.

Laatst bewerkt:
Dan speelt ge eindelijk nog eens een goei match, weet men het weer te verpesten. Vanuit de club wordt er toch echt veel te zwak opgetreden tegen dit soort relschoppers. Terwijl alle namen wel gekend zijn, of alleszins gemakkelijk te achterhalen vallen.

Blij dat Beerschot zakt. Marginaal gedrag.
Wel typisch dat ze nu die match niet gaan laten spelen

Ach, voorlopig nog niemand een coma in geslagen. Het kan altijd erger!

Zo'n relschoppers mogen ze voor mijn part 1 nieuwe kans geven. Iedereen maakt fouten. Bij een 2de zwaar vergrijp / wangedrag --> Permanente ban om nog voetbalwedstrijden te mogen bezichtigen. (Letterlijk voor eeuwig)

I know in België krijg je zoiets er nooit door of verkocht, maar dit is wel gewoon mijn mening.

Zeker dit wanbedrag: Geef mij één reden waarom je dit zou doen hier?

Zo'n relschoppers mogen ze voor mijn part 1 nieuwe kans geven. Iedereen maakt fouten. Bij een 2de zwaar vergrijp / wangedrag --> Permanente ban om nog voetbalwedstrijden te mogen bezichtigen. (Letterlijk voor eeuwig)

I know in België krijg je zoiets er nooit door, maar dit is wel mijn mening.

Het zijn vaak dezelfden hoor, ik denk dat een hoop daarvan ondertussen al aan kans 10 toe is. Jammer dat de club daar niet tegen optreedt. Nochtans gaan ze zo graag naar de rechtbank...

Ma allez idioten, gaan ze die match definitief staken. Laat die 7 minuten toch nog spelen.

En lol bij Anderlecht vieren ze precies of ze winnen de titel. How the mighty have fallen.
Mogen we is juichen , doelstelling 1 is vastgelegd en Kompany verjaard
Maandag hopelijk vieren .

Het verschil tussen 4de en 5de dan ook gigantisch naar volgend seizoen toe. Alsook de druk voor volgende week.

Dat op deze match gigantisch veel druk zat, na een paar weken met wisselende emoties, maken deze reactie des te begrijpelijker.

Terug
Bovenaan