Jupiler Pro League 2021-2022

als iedereen zo begint te reageren als zijn ploeggenoot kinderlijk in de wind gezet wordt zijn we verder van huis
Bekijk het positief! Het zijn altijd dezelfde die zo reageren en daar bovenop nooit weten wat er verkeerd is aan hun reactie. Al een chance dat niet alle Bruggesupporters zo zijn, 't zou hier anders nogal wat zijn op dit quasi blauwzwart forum :p

Laatst bewerkt:
Bekijk het positief! Het zijn altijd dezelfde die zo reageren en daar bovenop nooit weten wat er verkeerd is aan hun reactie. Al een chance dat niet alle boeren zo zijn, 't zou hier anders nogal wat zijn op dit quasi blauwzwart forum :p
oh, maar ik vind dit allesbehalve een 'quasi blauwzwart-forum' hoor. Dat 'boeren' mag je hier ook achterwege laten, wat mij betreft ;)

De reactie was dan ook niet op de dribbel of passeerbeweging hé. Op de bal gaan staan heeft daar weinig mee te maken. Leuk voor de Gent supporters natuurlijk, maar ik vind de verontwaardiging nogal gespeeld. Er komt altijd reactie wanneer een speler op de bal gaat staan, gewoon omdat het een overbodige actie is. Daar is niets functioneel aan hé.

Je doet dat toch altijd als je de tegenpartij wat wil uitdagen? Niet zo vreemd dat niet alle spelers en supporters dat appreciëren. Waarom velen het een geweldige actie vinden, is dan ook omdat de tegenpartij een beetje belachelijke wordt gemaakt. Want laat ons eerlijk zijn, een technisch hoogstandje is het niet.

Wij zijn boeren, gent zijn kwekkers, kvm zijn kakkers , rsca zijn j... moet toch zeg.
Alleen dat woordje na die boeren hoeft niet.

Idd, en het is de move die zijn comeback helemaal heeft teniet gedaan, en meteen het einde van zijn carrière betekende.
Dat zal de onvermijdelijke biopic - met Matteo Simoni in de hoofdrol, uiteraard - alleen maar beter maken.

als iedereen zo begint te reageren als zijn ploeggenoot kinderlijk in de wind gezet wordt zijn we verder van huis
Dat is een feit, maar ik begrijp de reactie wel, ge zijt aant verliezen, ge wordt belachelijk gemaakt en Tissoudali probeert daar nog een penalty te versieren met een schwalbe.

Dat is een feit, maar ik begrijp de reactie wel, ge zijt aant verliezen, ge wordt belachelijk gemaakt en Tissoudali probeert daar nog een penalty te versieren met een schwalbe.
Een schwalbe? Bedoelt ge die schouderduw?
Als gij naast mij loopt en ik kwak zo dan ligt ge ook op de grond zenne.

De bal was buiten en hij kreeg gewoon een duw van Ricca. Haantjes en kinderachtig gedrag van 2 kanten, maar geen swalbe of penalty uitlokken hoor. Of nog n andere fase ?

Terug
Bovenaan