Babaluna
Well-known member
Nee makkerOk. Mof4live it is.
Restecp.
Voor de duidelijkheid niet te serieus nemen he Baba.
still love uVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee makkerOk. Mof4live it is.
Restecp.
Voor de duidelijkheid niet te serieus nemen he Baba.
still love u
Je hebt ook mensen die geloven dat de aarde plat is. Ja dat is een mening maar dat blijft dom en verkeerd.Jongens toch ...
![]()
Misschien eens gewoon de eerste post van Solleke opnieuw lezen en alle volwassen smileys/reacties die hij krijgt. Een mens zou zich voor minder een beetje geviseerd voelen. Ja zijn mening wijkt af van de meerderheid, maar 't is niet alsof hij ze door iedereens strot probeert te duwen. Omgekeerd wordt hij blijkbaar wel achtervolgd door een kudde getuigen van Jehova die hem de leer van deen
willen bijbrengen.
Zomaar insinueren dat er iets mis is met de persoon die een ander mening heeft, is overigens een bijzonder zwak argument.
Je hebt ook mensen die geloven dat de aarde plat is. Ja dat is een mening maar dat blijft dom en verkeerd.
Een slag is een slag alleen maar wanneer het over voetbal gaat en dan "uw ploeg" moet daar plots over kunnen gediscusseerd worden.
En we gaan toch plots niet analisten zien als het summun. Het verleden al vergeten waar analisten en krantjes in de pockets zaten van ploegen, managers en makelaars.
De dag van vandaag met alle beelden en alle hoeken zijn in sommige fades discussieren niet meer nodig hoor.
Je kan achteraf praten en discussieren over de intentie, gevolgen en strafmaat in de zin van aantal speeldagen. Maar elke supporter gaat die slag rood vinden tenzij het plots van uw eigen ploeg is. Dan moet er kunnen over worden gediscusseerd. Dat is belachelijk en toont hoe rot voetbal is.
Waarom zou een boegbeeld van een bepaalde club niet onpartijdig kunnen zijn? Verheyen is wellicht de beste analist van ons land en ook al heeft hij jarenlang bij Club Brugge gespeeld. Ik heb nooit het gevoel of de indruk gehad dat zijn meningen of standpunten pro-Brugge zijn (of anti-Anderlecht). Ik denk dat een groot deel van onze concurrerende fans hier ook zo over denken.Een boegbeeld van Club Brugge dat onpartijdig is? Laat me niet lachen.
Verheyen is zeker een goede analist. Maar als ge in deze fase geen rood wilt geven... Dan gaan mensen al rap de term partijdigheid gebruiken.Waarom zou een boegbeeld van een bepaalde club niet onpartijdig kunnen zijn? Verheyen is wellicht de beste analist van ons land en ook al heeft hij jarenlang bij Club Brugge gespeeld. Ik heb nooit het gevoel of de indruk gehad dat zijn meningen of standpunten pro-Brugge zijn (of anti-Anderlecht). Ik denk dat een groot deel van onze concurrerende fans hier ook zo over denken.
Ik ben het dit keer niet eens met Verheyen zijn mening, maar ook de betere analisten kunnen het al eens verkeerd zien.
Die fase die hij dus maandag beschreef op extra time.Ik herinner mij nog altijd een fase in Waregem (toen met Club Brugge). En de scheids gaf corner aan, en Verheyen liet weten dat het géén was, (hij de bal als laatste raakt). Fairplay.

Vaak hoor je dan "Hij is een prof dus hij weet wat hij doen, waar hij zijn voer neer zet"90% van de kaarten valt uit slechte timing of een ongelukkig contact.
Als je die fase in volle snelheid ziet is dat eigenlijk drie keer niks he, dat mepje.Vaak hoor je dan "Hij is een prof dus hij weet wat hij doen, waar hij zijn voer neer zet"
Nu was het "Goh ja Hans kan toch niet weten dat Frey zijn hoofd daar zat"
Nuja over lullen kunt ge blijven doen, het is wel enorm ongelukkig.
Intussen standard 1-0 voor VS beerschot