Jupiler Pro League 2021-2022

Typisch, de die-hard Anderlecht, Gent en Genk fans die me hier weer verwijten zitten te maken. Pot ketel en iets met zwart ;)
Als er meerdere mensen het wel degelijk rood vinden (ook eigen Club supporters) dan zal er wel iets van aan zijn zeker. En dan nog zeker als er ook nog neutrale supporters bijzijn die geen banden hebben met de G5 ;-)

edit: Ivm Verheyen: hij is één van onze beste analisten maar die kunnen ook eens miszijn natuurlijk. Over al dan niet neutraliteit is het moeilijk oordelen vind ik

Een boegbeeld van Club Brugge dat onpartijdig is? Laat me niet lachen.

Volgens die redenering is niemand onpartijdig, neutraal of objectief natuurlijk.

Een mening die ik eigenlijk helemaal ben toegedaan, maar 't is waarschijnlijk niet wat je bedoelde.

Typisch, de die-hard Anderlecht, Gent en Genk fans die me hier weer verwijten zitten te maken. Pot ketel en iets met zwart ;)

Als er nu eens één analyst is die geprezen wordt voor zijn objectieve onpartijdige mening dan is het wel Verheyen. En nu is het opeens een meeloper omdat het Vanaken is? Suuuuure.
Gert is een van de beste analisten . Maar onpartijdig zou ik hem niet noemen, allee als nen Anderlechtfan een mening mag hebben hè
Het blijft ene van Brugge hè :) en dan heeft em nog nen backup via ik draaimenkaromde5botten Petertje

Een boegbeeld van Club Brugge dat onpartijdig is? Laat me niet lachen.
Niet per se over die fase, maar Verheyen alleszins nog maar weinig als fanboy van Club horen spreken in het verleden, integendeel zelfs, is meestal redelijk kritisch.

Excuseer :p
En ik merk dat je nog altijd geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag waarom je precies vindt dat dit maar geel is ipv rood ;)
Als er nu eens één analyst is die geprezen wordt voor zijn objectieve onpartijdige mening dan is het wel Verheyen. En nu is het opeens een meeloper omdat het Vanaken is? Suuuuure.
Verheyen blijft mijn favoriet. Erg vaak nuchtere, duidelijke analyses die effectief op iets slaan.
Maar hij is uiteindelijk een speler uit een generatie waar er wat meer mocht waardoor hij vaak licht over bepaalde fouten gaat. Dus deze keer ga ik niet akkoord met hem.

Niet per se over die fase, maar Verheyen alleszins nog maar weinig als fanboy van Club horen spreken in het verleden, integendeel zelfs, is meestal redelijk kritisch.
Hij ging er toch zeer licht over tijdens de live
”aja, met de palm van de hand” case closed :unsure:

Is ook gewoon mijn mening, ik zeg trouwens zelf als hij rood krijgt je niks kan zeggen, maar dat het voor mij niet persé rood moet zijn... Voor mij is geel voldoende. Waarom? Intensiteit is redelijk laag, Frey doet alsof hij een moker van Tyson te verwerken krijgt maar het is gewoon een slap vlak handje, en volgens mij was het géén bewuste slag.
Maar dat ben ik. Dat jullie daarom in koor liggen schuimbekken dat ik dit geen rode kaart vind dat moeten jullie weten...

Dat jullie daarom in koor liggen schuimbekken dat ik dit geen rode kaart vind dat moeten jullie weten...
Wie is er hier aan het schuimbekken? Er wordt enkel gezegd dat je bij zulke slag toch wel rood zou moeten trekken.

Ik zou wel eens je reactie willen zien als er iemand van Club zo'n slag moet incasseren ;-)

Gisteren op Extra time vonden het 2 mannen rood ( Joos en Goots ) , Boezemvrienden Gert en Petertje geel :)
Ge kunt toch moeilijk Gert en Peter partijdig noemen he. Gert is ondanks zijn geschiedenis altijd neutraal en eerlijk, Peter wordt blijkbaar door elke supporter gezien "als een van de andere", hoewel die imo een van de beste analisten/commentatoren is (ondanks zijn dwaze foto's :unsure: ).
Nu zit je weer maar eens dwaas te doen omdat die twee meningen niet stroken met de uwe.

Ge kunt toch moeilijk Gert en Peter partijdig noemen he. Gert is ondanks zijn geschiedenis altijd neutraal en eerlijk, Peter wordt blijkbaar door elke supporter gezien "als een van de andere", hoewel die imo een van de beste analisten/commentatoren is (ondanks zijn dwaze foto's :unsure: ).
Nu zit je weer maar eens dwaas te doen omdat die twee meningen niet stroken met de uwe.
Peter zeer goeie commentator. Maar als analist vind ik dat persoonlijk 1 van de mindere. Laat zich ook veel teveel beïnvloeden door wat men hem heeft zitten vertellen.

Allee Solleke heeft het geliked .. typical
Nu over uw antwoord ga ik kort zijn , ik vind Gert een goede analist maar als er iets fout gebeurd bij Brugge trekt em gewoon zene kak in . En fietsvriendjz Peter gaat hem niet tegenspreken .
Kijk jij wel naar ET ?
Mvg
Den dwaze

Jongens toch ...

200.gif

Misschien eens gewoon de eerste post van Solleke opnieuw lezen en alle volwassen smileys/reacties die hij krijgt. Een mens zou zich voor minder een beetje geviseerd voelen. Ja zijn mening wijkt af van de meerderheid, maar 't is niet alsof hij ze door iedereens strot probeert te duwen. Omgekeerd wordt hij blijkbaar wel achtervolgd door een kudde getuigen van Jehova die hem de leer van de 🤣 en :unsure: willen bijbrengen.

Zomaar insinueren dat er iets mis is met de persoon die een ander mening heeft, is overigens een bijzonder zwak argument.

Jongens toch ...

200.gif

Misschien eens gewoon de eerste post van Solleke opnieuw lezen en alle volwassen smileys/reacties die hij krijgt. Een mens zou zich voor minder een beetje geviseerd voelen. Ja zijn mening wijkt af van de meerderheid, maar 't is niet alsof hij ze door iedereens strot probeert te duwen. Omgekeerd wordt hij blijkbaar wel achtervolgd door een kudde getuigen van Jehova die hem de leer van de 🤣 en :unsure: willen bijbrengen.

Zomaar insinueren dat er iets mis is met de persoon die een ander mening heeft, is overigens een bijzonder zwak argument.
Hmmmm doet hij niet juist hetzelfde ?

Terug
Bovenaan