Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vinde ? veel te veel missersAangename pot voetbal wel.
Kan hij ook normaal zeggen in plaats van zo te staan briesen in de ref zijn gezicht natuurlijkKompany rood geven terwijl hij gelijk had. Was gewoon fout op Raman
Valt mee vind ik , hier toch volledig in zen recht ?Kompany toch ook veel te vaak bezig met de arbitrage..
Ja tuurlijk. Geel is daar terecht voor maar toch geen 2 gele kaarten op 3 seconden. Das de show man willen zijnKan hij ook normaal zeggen in plaats van zo te staan briesen in de ref zijn gezicht natuurlijk
Is mijn indruk, kan er naast zitten maar het lijkt dat ik elke week in de pers wel kritiek van Kompany op de VAR of arbitrage moet lezen.Valt mee vind ik , hier toch volledig in zen recht ?
Misschien wel. Spijtig dat we rapporten van de refs niet kunnen zien.Ja tuurlijk. Geel is daar terecht voor maar toch geen 2 gele kaarten op 3 seconden. Das de show man willen zijn
Dan duren die interviews langer dan de matchen, laat dat maar schoon uit.Misschien wel. Spijtig dat we rapporten van de refs niet kunnen zien.
Ik zou graag zoals in Nederland wel de uitleg van de refs horen na de wedstrijd. Meestal kadert dat bepaalde beslissingen wel beter.
Misschien een podcast van maken?Dan duren die interviews langer dan de matchen, laat dat maar schoon uit.

‘t Is niet dat die normaal anders dan andere trainers doet, toch? Enkel dat gedrag bij die kaart moeten ze imo van geen enkele trainer pikken.Kompany mag best wel eens op zijn plaats gezet worden. Niet alles wat hij te zeggen heeft moet geslikt worden. Hij staat te briezen voor de scheidsrechter, wil dan nog niet bedaren. Kom zeg, respect is ver zoek dan... In het buitenland tolereert men dit ook niet, waar hij altijd naar zit te wijzen wel dit dus ook.
Kunt hem wel nie 2x geel geven voor hetzelfde hè..Kompany mag best wel eens op zijn plaats gezet worden. Niet alles wat hij te zeggen heeft moet geslikt worden. Hij staat te briezen voor de scheidsrechter, wil dan nog niet bedaren. Kom zeg, respect is ver zoek dan... In het buitenland tolereert men dit ook niet, waar hij altijd naar zit te wijzen wel dit dus ook.