DBK
Well-known member
DAT VIND IK OOK!Vertenten en Delferière vond ik eigenlijk nog de beste maarja![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DAT VIND IK OOK!Vertenten en Delferière vond ik eigenlijk nog de beste maarja![]()

Allee, toch nog iemand die het beseft.Ook wel nen hondenstiel natuurlijk.
Visser btwDenk dat het toch ook eerder à la in het land der blinden... gaat zijn voor iedereen die niet Vissers heet.
Want die vent steekt toch echt de kroon met zijn gedrag.
De rest is uiteraard verre van perfect, wat je ook niet mag verwachten van semi-profs imo, maar hebben toch minder de nijging om in de spotlight te willen gaan staan. Je weet nu al dat Vissers in zo'n belangrijke match, in een vol stadion, weer steenhard wil gaan bewijzen dat hij de man is en niet onder de indruk van het publiek. Vreemde beslissingen incoming
CDK out tegen Antwerp :/
Hoeveel rare sprongen ik D'hondt, Laforge en Boucaut al heb zien maken tijdens wedstrijden... Echt niet te schatten soms.
Ik sluit mij wel aan bij de mening dat er geen echt goeie refs meer zijn bij ons. Vertenten en Delferière vond ik eigenlijk nog de beste maarja![]()
Tja, elke match zal moeilijk zijn. Ze moeten maar laten zien dat ze PO1 waardig zijn de volgende weken. Als Gent er nog over gaat zal dat dan ook verdiend zijn.Dit weekend alweer een extreem belangrijke speeldag voor ons. Met het nog lastige programma is OHL uit ook weer cruciaal. Winnen we deze, dan zetten we op zijn minst al Antwerp of Club zwaar onder druk in de strijd om de plaatsen in PO1. En behouden we de marge op Gent, KVM en eventueel nog Charleroi (maar da's over denk ik).
OHL wel ons zwart beest, kunnen daar nauwelijks tegen winnen. Zal ook nu weer een bijna mission impossible worden.
Ik zie Gent er nog bijkomen - extreem eenvoudig programma eigenlijk. Ik denk dat het tussen Antwerp en ons zou kunnen gaan.Tja, elke match zal moeilijk zijn. Ze moeten maar laten zien dat ze PO1 waardig zijn de volgende weken. Als Gent er nog over gaat zal dat dan ook verdiend zijn.
Eenvoudig programma wil daarom niet zeggen dat je gewonnen bent. Gent speelt zeer veel wedstrijden achter elkaar nu. Meestal kost dat Europese voetbal je puntenIk zie Gent er nog bijkomen - extreem eenvoudig programma eigenlijk. Ik denk dat het tussen Antwerp en ons zou kunnen gaan.
Maar toegegeven, de vorige keren dat ik dacht dat Antwerp naar beneden ging storten wonnen ze weer ergens onverdiend of zo. Veel indruk vind ik ze toch niet maken, met al die 'namen'. Zelfs Nainggolan is eigenlijk 1 grote teleurstelling.
Precies of CDK al de wedstrijden heeft gewonnnen voor Brugge , voetjes op de grond toch ze . Die jongen is ook gewoon op heDe blessure heeft er nu niets mee te maken maar wordt die jongen niet een beetje te veel overbelast? We zijn februari en die zit al aan 38 bijna volledige matchen dit seizoen, voor een 20-jarige. Altijd risico dat zich dat wreekt. Met de ongeveer 25 aangekochte aanvallers voor 80 miljoen of zo zou het toch geen probleem mogen zijn zonder hem.
Zie maar dat ge Gent de 3 punten niet schenkt zondag![]()
Standard beëindigt samenwerking met CEO Alexandre Grosjean, link met nakende overname
De wegen van Standard en Alexandre Grosjean scheiden. De CEO vertrekt in onderling overleg bij de Luikse club. De exit kan niet los worden gezien van de nakende overname.m.nieuwsblad.be
Eindelijk!
Schenken of uitdelen, 't zal een van de twee zijn.Zie maar dat ge Gent de 3 punten niet schenkt zondag