Jupiler Pro League 2021-2022

Leuke oefening! Ik snap niet zo goed dat je net De Laet pakt van Antwerp, die is echt aan een slecht seizoen bezig!
Ik hou van het strijdershart van Ritchie. Kon er ook Engels gezet hebben uiteraard. En ik had uiteraard alternatieven in mijn hoofd maar dan had ik weer problemen op andere posities met kiezen.

Ik hou van het strijdershart van Ritchie. Kon er ook Engels gezet hebben uiteraard. En ik had uiteraard alternatieven in mijn hoofd maar dan had ik weer problemen op andere posities met kiezen.
Engels is wanneer hij niet gekwetst is echt top. Seck heeft op de (te) weinig matchen die heeft gespeeld het ook niet echt teleurgesteld. Ook iemand met een heel goeie mentaliteit.
Maar als ik 1 Antwerpspeler zou moeten kiezen ga ik zonder twijfel voor Butez. Hij speelt echt een héél sterk seizoen. Ik heb Koffi weliswaar niet voldoende zien spelen om te kunnen vergelijken.

Engels is wanneer hij niet gekwetst is echt top. Seck heeft op de (te) weinig matchen die heeft gespeeld het ook niet echt teleurgesteld. Ook iemand met een heel goeie mentaliteit.
Maar als ik 1 Antwerpspeler zou moeten kiezen ga ik zonder twijfel voor Butez. Hij speelt echt een héél sterk seizoen. Ik heb Koffi weliswaar niet voldoende zien spelen om te kunnen vergelijken.
Miochi zou ik nemen

Butez is idd de enige correcte keuze. Andere toppers hebben wij niet echt rondlopen afgaande op dit seizoen. Benson, ja, maar gemaakt van glas helaas.

Is Tuema dan echt de beste speler van Union.

De leukste is het alvast niet voor mij. Erger mij altijd nogal aan die gast.

Oprechte vraag, ik kijk enkel naar matchen van Anderlecht, dus zoveel zie ik die mannen niet bezig.

Zucht, wat een ingesteldheid weer :sarcastic:
Harder met je ogen draaien! Elke match dat Visser al gefloten heeft voor ons was het de grote Visser show. Elke keer ging het achteraf vooral over de scheidsrechter. Ik snap echt niet dat ze zo iemand op zo'n match zetten. Keer op keer.

Harder met je ogen draaien! Elke match dat Visser al gefloten heeft voor ons was het de grote Visser show. Elke keer ging het achteraf vooral over de scheidsrechter. Ik snap echt niet dat ze zo iemand op zo'n match zetten. Keer op keer.
Visser is gewoon irritante scheids.

Is Tuema dan echt de beste speler van Union.

De leukste is het alvast niet voor mij. Erger mij altijd nogal aan die gast.

Oprechte vraag, ik kijk enkel naar matchen van Anderlecht, dus zoveel zie ik die mannen niet bezig.
Zo’n speler wil je dus in je elftal al was de keuze bij Union het lastigst: burgess, Nielsen, undav..

Zondag Lawrence Visser voor Club Brugge - Antwerp. Dat komt zeker goed! Alvast proficiat met de overwinning Brugge supporters!
Merci voor de melding. Verwachtingen voor zondag zijn zodoende bijgesteld :laugh: Misschien beter niet kijken want elke keer dat die fluit, frustreer ik me kapot.

Geef ik je 100% gelijk , een van de slechtste scheidrechters toch wel :)

Ik moet ook nie veel van Visser hebben maar nu zeggen dat hij Voor brugge fluit en tegen een ploeg is onzin, elke supporter ergert zich aan hem.
Ik wou voor de duidelijkheid niet insinueren dat hij voor Brugge fluit. Ook niet per se dat hij tegen Antwerp is, daar zat ik misschien een beetje fout met jullie al te feliciteren met de overwinning. Hij is gewoon onbekwaam vind ik en dat kan meevallen maar dat kan vooral heel hard tegenslaan. Voor mij persoonlijk zou men Visser of Brammetje nooit op de toppers mogen zetten omdat die er dan altijd een grote show van willen maken.

Ik kan nu echt geen enkele ref opnoemen die goed fluit en geen willekeur van kaarten.
Vb in de eerst 5 min trekken ze bijna nooit geel, op het einde van de wedstrijd krijg je voor alles geel.
De meesten denken dat ze altijd voor brugge fluiten, en wij hebben het gevoel dat ze tegen ons fluiten dat is ook omdat we niet objectief kijken.
Vorige week waren er mensen die Arteaga zelf geen geel zouden trekken, en Sonck was de voortrekker :unsure:

Ik kan nu echt geen enkele ref opnoemen die goed fluit en geen willekeur van kaarten.
Vb in de eerst 5 min trekken ze bijna nooit geel, op het einde van de wedstrijd krijg je voor alles geel.
De meesten denken dat ze altijd voor brugge fluiten, en wij hebben het gevoel dat ze tegen ons fluiten dat is ook omdat we niet objectief kijken.
Vorige week waren er mensen die Arteaga zelf geen geel zouden trekken, en Sonck was de voortrekker :unsure:
Laforge, Lambrechts, Boucaut, De Cremer, d' Hondt en Vergoote zijn zo een paar uit hoofd die ik redelijk goed vind fluiten waarbij de 2 eerste er boven uit steken.
Ik ben eigenlijk niet zo streng voor de scheidsrechters in het algemeen. Het is niet simpel en vaak een ondankbare taak. En ja, ze maken fouten, dat is gewoon iets waar je niet rond kan maar de manier hoe je je als scheidsrechter gedraagt op het veld daar kies je wel zelf voor.

Laforge, Lambrechts, Boucaut, De Cremer, d' Hondt en Vergoote zijn zo een paar uit hoofd die ik redelijk goed vind fluiten waarbij de 2 eerste er boven uit steken.
Ik ben eigenlijk niet zo streng voor de scheidsrechters in het algemeen. Het is niet simpel en vaak een ondankbare taak. En ja, ze maken fouten, dat is gewoon iets waar je niet rond kan maar de manier hoe je je als scheidsrechter gedraagt op het veld daar kies je wel zelf voor.
Hoeveel rare sprongen ik D'hondt, Laforge en Boucaut al heb zien maken tijdens wedstrijden... Echt niet te schatten soms.

Ik sluit mij wel aan bij de mening dat er geen echt goeie refs meer zijn bij ons. Vertenten en Delferière vond ik eigenlijk nog de beste maarja :unsure:

Terug
Bovenaan