Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20...dhScijUEez3ta1PL66z4pOsw0WRbj8nPuuep-cb6rZQBMVan wie komt die uitleg? Toch niet van de bond mag ik hopen?
Lijkt gewoon rechtstreeks uit de HLN comment sectie geplukt.
Het is een begin![]()
KV Kortrijk legt 23 relschoppers stadionverbod op van 6 maanden tot 5 jaar | sporza
KV Kortrijk wil het geweld uit het Guldensporenstadion bannen. De West-Vlaamse club ontzegt 23 relschoppers de toegang tot het stadion. "Iedereen is geschrokken van het geweld", meldt KV Kortrijk.sporza.be
@quo_vadis kuis aan het houden![]()
U21 zijn geen kinderen maar volwassen mannen. Ik juich het niet toe, maar het is nu ook niet alsof de profs van de tegenstanders doorgaans wél aangenaam en vriendelijk worden onthaald.. Kinderen uitschelden . Klasse .
Tis niet omdat er U21 staat dat allemaal 21 jarige zijn hè … er zijn er zelfs bij van 17 maar komU21 zijn geen kinderen maar volwassen mannen. Ik juich het niet toe, maar het is nu ook niet alsof de profs van de tegenstanders doorgaans wél aangenaam en vriendelijk worden onthaald.
Ah just , dat is de reden , er was veel volkIk denk dat er een actie was, gratis toegang voor abonnees of zoiets in die trand. Vandaar dat er zo veel volk was.
als we nu al politiemachten op de been moeten brengen voor beloftenmatchen.... what's next, waterkanon paraat bij de duiveltjes?Ze zijn dan ook niet aan hun proefstuk toe, die 'enkelingen'
Brugse hooligans schoppen zoals aangekondigd keet op beloftenmatch, geen politie aanwezig
Leuke oefening! Ik snap niet zo goed dat je net De Laet pakt van Antwerp, die is echt aan een slecht seizoen bezig!Ik heb een suggestie gedaan aan de podcast 90 minutes dat ze eens een ploeg van de JPL moeten maken dat enkel maar mag bestaan uit 1 speler per club. Heb zelf de oefening gedaan en best wel uitdagend.