Pieterjan94
Well-known member
Steun... Iedereen veroordeelt de slag en vindt dat hij gestraft moet worden.De steun die Vanzeir krijgt is toch onvoorstelbaar.
Alleen vind ik (en nog anderen) dat bepaalde toeschouwers toch echt wel overdrijven. Het is niet alsof hij helemaal vrij stond en dacht, ik zal 'm hier eens een goei saflet geven. Hij zat in een houtgreep en deed een verkeerde reflex om zichzelf te bevrijden. Er zijn al veel ergere ellebogen en tackles de revue gepasseerd die maar een kleine straf opleverde dus geen idee waarom hier zoveel mensen over zitten te schuimbekken.
4speeldagen lijkt mij al meer dan genoeg. Het is niet nodig om de fout te gaan opblazen tot proporties die het niet heeft. Imo ook een goed voorbeeld waarom eventuele gevolgblessures bij het slachtoffer niet relevant zou mogen zijn voor de strafmaat. Hebt ge pech en hebt ge iemand die voor het minst het bewustzijn verliest? Ja dan gaan we u een paar dagen extra aan uw broek lappen! Slaat nergens op.
Dan ben je toch helemaal van 't padje lijkt me.
ze krijgen hier (als Union zijnde) een cadeau met ne gigantische strik rond. Gewoon braaf knikken en aannemen als club, ik weet niet wat ze hopen te bereiken met een minder strenge straf te eisen.