Jupiler Pro League 2021-2022

De kalendermaker heeft de match al verplaatst naar volgende woensdag. Er zou geen andere datum meer vrij zijn.
Dus Gent zal moeten uitwijken naar een ander stadion, vrees ik.

niet per sé he, als ze maandag of dinsdag dat onderzoek afronden, en ze het stadion kunnen vrij geven...
maar het wordt idd lastig om die match anders in te halen vóór de PO's: tenzij Gent wordt uitgeschakeld in de volgende ronde conference league, is er nog maar 1 kans op een midweek match in te lasten

Allez, das dus 500k de vuilbak in gesmeten. Niet dat het niet weggesmeten zou zijn zonder dringend ontslag, was sowieso een onbegrijpbare transfer. Als de heren uit de Ivoren Toren graag nog eens met geld smijten wil ik anders mijn rek. doorgeven anders...

Is veldverwarming niet al jaren verplicht? Dan is forfait imo gewoon terecht in zo'n geval.
Veld veldverwarming niet, je moet wel uw veld sneeuw vrij hebben kan vb met een zeil. Maar als dat plots hevig sneeuwt is elke ploeg eraan voor de moeite. Verwarming moet zeker 24u aanstaan.
En als we eerlijk zijn die match vorig jaar moe-gnk moest nooit gespeeld worden en met die drie punten was genk kampioen.

De kans om op een stilstaande fase te scoren is minimaal, krijgen wij er direct 2 om onze oren. Echt waar, op dit Kortrijk zouden we punten kunnen pakken maarja... Binnenkort verliezen tegen Seraing en boeken toe.

De kans om op een stilstaande fase te scoren is minimaal, krijgen wij er direct 2 om onze oren. Echt waar, op dit Kortrijk zouden we punten kunnen pakken maarja... Binnenkort verliezen tegen Seraing en boeken toe.
Respect dat je er nog naar kunt naar kijken.

Elsner mag zijn valiezen pakken. Tactisch een ramp en dat heeft niks met goede of slechte kern te maken.
Elke week wordt het slechter en slechter.

Rood voor Vanzeir voor een slaande beweging. Terecht maar was dat nu zo hard dat die van Charleroi met een draagberrie het veld af moet? :oink:

Terug
Bovenaan