Als Standard niet als topper gezien moet worden, moeten we Charleroi en KVM dan niet toch als topper zien?Wordt Standard nog als topper beschouwd? Die staan 13de![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Standard niet als topper gezien moet worden, moeten we Charleroi en KVM dan niet toch als topper zien?Wordt Standard nog als topper beschouwd? Die staan 13de![]()

Ben ook verre van zeker dat wij erbij zullen zijn. En we wonnen idd nog geen topper. Maar het is nu ook niet dat we In de toppers kansloos ten onder gingen.
Op STVV en thuis tegen Cercle, daar was het dramatisch. Maar in de toppers kwamen we toch meestal goed voor de dag. Meeval zal wel een belangrijke factor worden, want onze afwerking blijft ons grote hekelpunt, zeker na nieuwjaar. En je mag nog zo goed spelen, je moet ze er wel nog inleggen natuurlijk.
Zelfde geldt natuurlijk voor Genk, Gent en Mechelen. Want de laatste jaren kan gewoon (bijna) iedere ploeg punten van mekaar afsnoepen.
Zo lang Tissoudali EN Depoitre fit zijn zullen jullie wss vooral van Gent moeten oppassenIk vrees vooral Gent, dat gewoon in hele goeie vorm zit, meestal onverdiend punten verloor, en een heel gemakkelijk programma heeft (en ons thuis ontvangt). Ze wonnen bv. nipt op Eupen maar hadden makkelijk met 0-3 of zo naar huis kunnen gaan. In de beker waren ze sterker dan Club, etc.
Die gaan vrees ik niet veel meer laten liggen
Maar is er een reden waarom die 2 niet fit zouden zijn de komende weken? (behoudens blessure)Zo lang Tissoudali EN Depoitre fit zijn zullen jullie wss vooral van Gent moeten oppassen
maar van zodra minstens één van die twee uit valt is het meteen een pak minder
Na dit seizoen valt Standard normaal gezien uit de G5 en wordt die plek ingenomen door Antwerp. Al kunnen ze mits een serieuze remonte en een inzinking van Anderlecht die laatste nog inhalen.Wordt Standard nog als topper beschouwd? Die staan 13de![]()
2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 Totaal Club Brugge 1 2 1 1 3 8 Antwerp 8 4 4 3 2 21 Gent 4 5 2 7 5 23 Genk 5 1 7 2 8 23 Anderlecht 3 6 8 4 4 25 Standard 2 3 5 6 13 29 Charleroi 6 9 3 13 6 37 Kortrijk 7 8 11 14 12 52 Zulte Waregem 9 11 9 10 16 55 STVV 10 7 12 15 11 55 Oostende 11 14 15 5 14 59 Eupen 15 12 13 12 15 67
Zo werkt dat toch helemaal niet ? Dan wordt dat jaar toch gewoon geschrapt van de tabellen.Bedoelingen Duchâtelet duidelijk: "Titel aan Standard geven", maar ook andere gevolgen
Ik weet niet of dat dan gewoon geschrapt wordt of zo. Zijn daar duidelijke regels over? Stel dat Genk zowel ongeoorloofd gemotiveerd werd tegen Club als ontmoedigd tegen Anderlecht, krijgt Standard dan die titel of zou zelfs Club er aanspraak op kunnen maken (door die 3-2 nederlaag)? Geen idee eigenlijk.Zo werkt dat toch helemaal niet ? Dan wordt dat jaar toch gewoon geschrapt van de tabellen.
Zou zich beter afvragen hoe het komt dat zijn team zelf maar 4 van de 10 matchen kon winnen
Stel u voor dat die vent niet zo debiel was geweest, wat een voetballer.Als je die match tegen Genk goed bestudeert zie je ook waar Vanden Borre een kleine hint weggeeft over die Rolexen.
![]()
Dat “debiel” zijn natuurlijk vaak ferm overdreven door de mannen van de pers.Stel u voor dat die vent niet zo debiel was geweest, wat een voetballer.

Dat “debiel” zijn natuurlijk vaak ferm overdreven door de mannen van de pers.![]()
Dat vond ik in zijn carrière nu eigenlijk net nog een van zijn mooiste zetten. Naar zijn moederland, vlak bij zijn geboortedorp gaan voetballen. Jammer dat dat niks geworden is maar dat was een fase in zijn carrière waarin alles gedoemd was om te mislukken helaas.![]()
Vanden Borre gaat in Congo voetballen: "Ik wil weer international worden"
Anthony Vanden Borre, van wie het contract met Sporting Anderlecht maandag werd ontbonden, gaat opnieuw voetballen. Zijn nieuwste bestemming ligt in Congo, bij TP Mazembe. Dat bevestigde hij op een persconferentie. "Dit is een keuze van het hart."www.hln.be
"Ik heb er altijd van gedroomd om voor Mazembe te spelen"
Haha, beste mop van de dag wel. Je kan de pers veel verwijten, maar ze zijn achteraf bekeken eigenlijk nog mild geweest voor onze Tony als je ziet naar waar die had kunnen geraken.Dat “debiel” zijn natuurlijk vaak ferm overdreven door de mannen van de pers.![]()
Ik zie je erg vaak metDat “debiel” zijn natuurlijk vaak ferm overdreven door de mannen van de pers.![]()
reageren als iemand het ook maar aandurft om niet laaiend enthousiast te zijn over eender welke voetballer die ooit eens 5 minuten op Neerpede heeft gespeeld. En dat siert u als supporter, hoe naïef het soms overkomt.