quo_vadis
Well-known member
Niet slim? Mag ie dan niet meer de bal willen blokkeren? Is gewoon een belachelijke rode kaart voor mijWeeral zo'n rare rode kaart. Wel niet slim van Samoise.
Gent had die match ook al lang moeten dood maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet slim? Mag ie dan niet meer de bal willen blokkeren? Is gewoon een belachelijke rode kaart voor mijWeeral zo'n rare rode kaart. Wel niet slim van Samoise.
Gent had die match ook al lang moeten dood maken.
Gaat wel vol op de enkel staan natuurlijk. Allez, voor zover we konden zien.Niet slim? Mag ie dan niet meer de bal willen blokkeren? Is gewoon een belachelijke rode kaart voor mij
ie gaat 100% voor de bal, raakt ie dan ook nog duidelijk en heeft dan gewoon de pech dat hij de voet/enkel raakt van die van Eupen.Hier mogen ze dan weer niet klagen.
Gaat wel vol op de enkel staan natuurlijk. Allez, voor zover we konden zien.
Los van de fase vind ik "hij gaat voor de bal" zo'n bullshit argument.ie gaat 100% voor de bal, raakt ie dan ook nog duidelijk en heeft dan gewoon de pech dat hij de voet/enkel raakt van die van Eupen.
Dus vanaf nu mag je van Visser niet meer in duel gaan want je weet nooit waar je voet uitkomt na een blokkade
zeg ik ergens dat het geen fout is? Fout maar nooit rood. Hij blokt de bal en daarna komt ie tegen de voet/enkel van die van Eupen terecht. Zit hij rechtstreek op de voet/enkel zonder bal is het wel altijd rood.Het is niet omdat je 100% voor de bal gaat dat je geen fout kan maken. Al leek rood hier wel iets te streng. Maar komt met zijn studs wel vol op die enkel te staan.
Misschien had ik moeten zetten: het is niet omdat je voor de bal gaat dat je geen rood kunt krijgen.zeg ik ergens dat het geen fout is? Fout maar nooit rood. Hij blokt de bal en daarna komt ie tegen de voet/enkel van die van Eupen terecht. Zit hij rechtstreek op de voet/enkel zonder bal is het wel altijd rood.
@Dr. Sheldon Cooper : ie gaat voor de bal en raakt die ook duidelijk. Is wat anders dan voor de bal gaan maar er los naast zitten natuurlijk.
Maar moraal van het verhaal is dat je geen bal meer mag blokken aangezien je niet weet waar je voet uitkomt of de voet/enkel van de ander staat.