Lang houdt zich te veel bezig met randzaken, dat is gewoon een feit. De rode kaart is overdreven, is ook nergens beweerd door mij dat dit niet zo is. Maar na de wedstrijd ligt de volledige focus daarop en niet op het geleverde voetbal. En dat zal jullie meer opbrengen dan de focus op de arbitrage.
De arbitrage is totale willekeur, in het voor en in het nadeel, elke week opnieuw.
Ik denk dat je dan toch ook eens minder selectief moet lezen hoor, denk dat het gros van de Club-supporters al weken, zelfs maandenlang kritisch genoeg is voor de huidige gang van zaken. Het gebrek aan defensieve stabiliteit, efficiëntie vooraan, vasthouden aan de 'trage' as, is hier al meermaals aangekaart door verschillende supporters hoor

Dat de focus nu
ook op de arbitrage lag, is ook puur omdat zo'n rode kaart in minuut 96 meer dan belachelijk is, dat is te flagrant om het daar ook niet over te hebben, maar noch die van Lang, noch die van Balanta hadden ook maar enige invloed op het geleverde spel e.
Dat Lang daar niet moet komen aanstormen naar de ref, heb je (en al de rest) 100% gelijk in, iedereen zegt al lang, trek dan consequent geel. Maar Lang kwam nu dan wel aangelopen, maar heeft zich ook nooit aggressief of wild uitgelaten naar de ref toe, die was nog bij de kalmere. Ik heb meer moeite als ze als een bende briesende stieren op de ref aflopen en beginnen roepen en wild zwaaien.
Om dan nu voor dat dan plots zelfs direct rood te trekken (en nog voor de verkeerde) (laat imo ook gewoon zien dat Laforge volgens mij ook (onbewust) Lang zijn gedrag focust), is dan maar al te belachelijk.
Het is voor u ook gewoon altijd gemakkelijk vind ik om te kunnen kappen op alles wat Club is imo. Ik ben een Club-supporter en heb ook meer dan genoeg leedvermaak in de foliekes van RSCA bvb, maar ik ga ook niet keer op keer op dat ene nageltje blijven kloppen enkel omdat het RSCA is. Er zijn er hier genoeg (ook Club-supporters) waarbij soms de focus op de andere ploeg veel te groot is: 'Als we maar eens kunnen 'bashen''