Jupiler Pro League 2021-2022

Standard dient officieel klacht in.
Volgens mij slaan ze er wel naast met hun redenering.

VAR mag bij Offside altijd tussen komen. Dan moet de ref nie naar scherm (trouwens die fluit gewoon Offside als ze dat beeld voor zijn neus tonen).

De lijn is volgens mij wel niet correct of toch in ieder geval zeer onduidelijk. Begrijp het wel - al is het om verkeerde redenen - maar wat willen ze bereiken ? Dat die goals alsnog wordt goedgekeurd ? Visser had die fout nooit mogen fluiten en balvoordeel moeten laten doorspelen
Ze hebben volledig gelijk dat die getrokken lijn op niets trekt en gewoon fout is, maar ik zie idd niet in wat we daarmee willen bereiken.
Maar ben wel blij dat er eens een ploeg het durft doen, want wat de VAR de laatste weken uitsteekt is er wel lichtjes over aan het gaan

Maar ook al opgeleverd als we eronder uit kwamen. Trouwens nogal onnozel om foute beslissingen van spelers op Kompany zijn conto te gaan schrijven. (Niet per se van u Sheldon) Het is niet dat men de bal niet weg mag keilen hé.

Sommigen doen precies alsof Kompany fifa op de PlayStation aan het spelen is. Spelers maken ook nog steeds hun eigen keuzes op het veld.

Ik mis alleszins de blinde raketten naar voor van Proto allerminst.
Denk dat Kompany al letterlijk gezegd heeft in een interview dat hij wil dat ze uitvoetballen MAAR dat ze natuurlijk die bal mogen wegknallen als het niet mogelijk is. Lijkt me logisch

Denk dat Kompany al letterlijk gezegd heeft in een interview dat hij wil dat ze uitvoetballen MAAR dat ze natuurlijk die bal mogen wegknallen als het niet mogelijk is. Lijkt me logisch
Idd. En dus in deze gewoon de foute keuze van Debast imo. Niet van Kompany. Geen schande, maar was niet de juiste beslissing om naar Ashimeru te passen met 2 man rond hem.

Kom zeg net zoals bij Vanaken 2 of 3 jaar geleden gaan we het eenmalige voorbeeld zijn voor de refs? Undav mocht vorige week ongestraft de partijdigheid van de scheids volledig in twijfel trekken. Nu krijgt 1 speler rood voor de ref aan te raken terwijl er zelfs een andere speler indezelfde fase ook aan de ref komt (Mata) waar zijn we weer mee bezig?

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, hoe slecht was dat weer. Sommige spelers hebben over een heel seizoen bekijken nog geen enkele goede match gespeeld denk ik. Over de kwestie of Vormer moet spelen of niet spreek ik me niet, alleen dat Vormer, Rits en Balanta alledrie onvoldoende waren vandaag.

Verschaeren, allè hij doet iets en hij loopt.
En korte bewegingen, maar voor de rest toch ook nie echt een meerwaarde hè

Ze hebben volledig gelijk dat die getrokken lijn op niets trekt en gewoon fout is, maar ik zie idd niet in wat we daarmee willen bereiken.
Maar ben wel blij dat er eens een ploeg het durft doen, want wat de VAR de laatste weken uitsteekt is er wel lichtjes over aan het gaan
Kan het alleen maar aanmoedigen dat Standard het aandurft om klacht in te dienen. Of het iets gaat uithalen laat ik in het midden, maar het is wel zo dat het de laatste weken van kwaad naar erger gaat. Er moet dringend een hervorming komen binnen dat systeem.

Ik was net in slaap aan het vallen en dan scoort Raman. Anderlecht heeft uiteindelijk weinig problemen.

Het kan toch draaien, Anderlecht op 3 punten van Club. En stuk beter DS
Ik zie Club géén kampioen worden dit jaar. Allé ze mogen mij bewijzen van het tegendeel. Ik heb er persoonlijk gewoon géén goed oog in.

Ben toch wel benieuwd wat ons Peterke morgen zal neerschrijven over "het mag wat meer zijn van de leider" Union na de 10 op 12 tegen het moeilijke vierluik met maar 1 doelpunt tegen.

Terug
Bovenaan