Silence
Well-known member
Maar dat maakt de kaart wel nie onterecht natuurlijk. Trapt er los opDepoitre doet 2 seconden voordien hetzelfde bij Balanta en dat is weer zo irritant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat maakt de kaart wel nie onterecht natuurlijk. Trapt er los opDepoitre doet 2 seconden voordien hetzelfde bij Balanta en dat is weer zo irritant.
Bedoelde eerder van geef 2 kaarten en niet enkel aan CDK eentjeMaar dat maakt de kaart wel nie onterecht natuurlijk. Trapt er los op

Veel te laat natuurlijk. Wil die gast niet meer in de basis zien in zulke wedstrijden.Joepie Mechele eraf![]()
Zeg ik al jarenVeel te laat natuurlijk. Wil die gast niet meer in de basis zien in zulke wedstrijden.
Compleet zot gedraaid zonetJoepie Mechele eraf![]()
Lijnrechter was 100% zeker, want hij geeft aan dat bal over de lijn was. Wie is er nu aan het wenen?Zeg ik dat? Niemand is 100% zeker, moet er dan geen voordeel gegeven worden?
Toch wel grappig, bij die penalty van Anderlecht was het kot te klein en nu moeten we allemaal gewoon aanvaarden dat de lijnrechter het correct zagKijk eens op tv![]()

De scheids volgt de linesman. Maar die kan het ook nie 100% zien denk ik want Tisodali zijn been/voet zit ervoor.De lijn- en scheidsrechter zeggen erover, de VAR weerlegt dit niet, maar gij hebt natuurlijk weer gezien vanuit uwen zetel dat hij er niet over was.
Dat is een super moeilijke situatie, zelf met beelden durf ik niet zeggen binnen of buiten dacht eerlijk dat hij binnen was.De lijnrechter ziet dit zeker, wat een klucht![]()
De Nederlanders zijn zeker van hun basisplaats sinds de nieuwe T1 is gearriveerd.Echt onbegrijpelijk dat Balanta moet banken voor Vormer...![]()
Voila, dat is juist mijn puntDat is een super moeilijke situatie, zelf met beelden durf ik niet zeggen binnen of buiten dacht eerlijk dat hij binnen was.

Ja ze hebben de laatste tijd wel blijk gegeven van hun correct inzicht.Hoe weet gij dat niemand 100% zeker is? De lijn- en scheidsrechter beslissen dat hij erover is. Dus die zijn zeker. Punt.